استعلام اقلام فایر باکس، سامانه ستاد - استعلام روز سه شنبه سیزدهم آذر ماه 1403, استعلام اقلام فایر باکس، سامانه ستاد
[ نسخه چاپی ]

استعلام اقلام فایر باکس، سامانه ستاد - استعلام روز سه شنبه سیزدهم آذر ماه 1403, استعلام اقلام فایر باکس، سامانه ستاد

شماره آگهی :
1103092378000722
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1403/09/13 - 2024-12-03 11:56:58
تاریخ شروع :
1403/09/13
نوع پایان آگهی :
1403/09/14
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
بیمارستان البرز کرج
شرح آگهی :
شماره نیاز: 1103092378000722
نام دستگاه خریدار:بیمارستان البرز کرج
تاریخ پایان اعتبار قیمت: 1403/09/19
شرح کلی نیاز: اقلام فایر باکس طبق لیست پیوستی 30 دست/به همراه اتصالات درخواستی /لطفا پیش فاکتور ضمیمه شود
اقلام:
 
رديف کد کالا نام کالا واحد شمارش تعداد / مقدار تاريخ نياز
1 -- جعبه آتش نشانی عدد 30 1403/09/19
 
توضیحات خریدار:کلیه اجناس از برند معتبرو دارای استاندارد های لازم باشد/عدم تایید کارشناس مرکز کالا عودت داده خواهد شد/پرداخت سه ماهه میباشد/کلیه هزینه های ارسال بعهده فروشنده و در داخل بیمارستان میباشد/در صورت هرگونه سوال در ساعات اداری 09120731686 مهندس محمدیان
 
اطلاعات تماس سازمان خریدار:
 
نام سازمان خریدار: بیمارستان البرز کرج
 
شهر: کرج
 
استان: البرز
 
دورنگار: 026-34230180
 
تلفن تماس: 026-34192426
 
آدرس پستی: استان البرز کزج باغستان غربی بیمارستان البرز
 
کد پستی: 3194883816
 
اطلاعات ایجاد کننده درخواست:
 
نام: مسعود
 
نام خانوادگی: صفائی
 
تلفن تماس: 026-34192145
 
 
جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه ستاد مراجعه فرمایید
 
جهت دانلود اسناد مناقصه/مزایده .روی دکمه اسناد در ادامه کلیک کنید
خلاصه :
استعلام اقلام فایر باکس، سامانه ستاد - استعلام روز سه شنبه سیزدهم آذر ماه 1403, استعلام اقلام فایر باکس، سامانه ستاد
آدرس :
منبع :
سایت