مناقصه : استعلام اقلام فایر باکس، سامانه ستاد - استعلام روز سه شنبه سیزدهم آذر ماه 1403, استعلام اقلام فایر باکس، سامانه ستاد
گروه ها : تاسیسات ساختمانی , سیستم ایمنی ، اتش نشانی،اعلام و اطفای حریق , استعلام , |
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها www.parsnamaddata.com تلفن:5-88349670-021 |
مناقصه گذار : بیمارستان البرز کرج | شماره : 1103092378000722 |
تاریخ شروع : 1403/09/13 | تاریخ درج : 1403/09/13 |
آدرس : | |
شماره نیاز: 1103092378000722
نام دستگاه خریدار:بیمارستان البرز کرج
تاریخ پایان اعتبار قیمت: 1403/09/19
شرح کلی نیاز: اقلام فایر باکس طبق لیست پیوستی 30 دست/به همراه اتصالات درخواستی /لطفا پیش فاکتور ضمیمه شود
اقلام:
رديف کد کالا نام کالا واحد شمارش تعداد / مقدار تاريخ نياز
1 -- جعبه آتش نشانی عدد 30 1403/09/19
توضیحات خریدار:کلیه اجناس از برند معتبرو دارای استاندارد های لازم باشد/عدم تایید کارشناس مرکز کالا عودت داده خواهد شد/پرداخت سه ماهه میباشد/کلیه هزینه های ارسال بعهده فروشنده و در داخل بیمارستان میباشد/در صورت هرگونه سوال در ساعات اداری 09120731686 مهندس محمدیان
اطلاعات تماس سازمان خریدار:
نام سازمان خریدار: بیمارستان البرز کرج
شهر: کرج
استان: البرز
دورنگار: 026-34230180
تلفن تماس: 026-34192426
آدرس پستی: استان البرز کزج باغستان غربی بیمارستان البرز
کد پستی: 3194883816
اطلاعات ایجاد کننده درخواست:
نام: مسعود
نام خانوادگی: صفائی
تلفن تماس: 026-34192145
جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه ستاد مراجعه فرمایید
جهت دانلود اسناد مناقصه/مزایده .روی دکمه اسناد در ادامه کلیک کنید
|
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|
اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است. |