مناقصه عمومی با حق ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان‌ های غیرصنعتی... - مناقصه روز سه شنبه بیست و دوم اسفند 1402 , مناقصه عمومی با حق ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان‌ های
[ نسخه چاپی ]

مناقصه عمومی با حق ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان‌ های غیرصنعتی... - مناقصه روز سه شنبه بیست و دوم اسفند 1402 , مناقصه عمومی با حق ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان‌ های

شماره آگهی :
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/12/22 - 2024-03-12 12:46:44
تاریخ شروع :
1402/12/22
نوع پایان آگهی :
1402/12/25
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
پلیمر آریاساسول
شرح آگهی :

آگهی دعوت به مناقصه عمومی یک مرحله‌ ای با حق ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان‌ های غیرصنعتی (دارای تاییدیه رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه- حداقل رتبه سه ابنیه)
شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد برای مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان ­های غیرصنعتی اقدام به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله­ ای با حق ارزیابی کیفی نماید، لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی (دارای تاییدیه رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه- حداقل رتبه سه ابنیه) واجد شرایط دعوت به عمل می­ آید باتوجه به شرایط زیر نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه اقدام نمایند:
1- موضوع مناقصه: مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان­های غیرصنعتی
2- نوع مناقصه: عمومی یک مرحله‌ای با حق ارزیابی کیفی
3- محل اجرای كار:
محل انجام کار و اجرای کامل کلیه تعهدات و کارهای موضوع قرارداد محل کارگاه نصب: استان بوشهر، شهرستان عسلویه، منطقه ویژه، مجتمع شرکت پلمیرآریاساسول می‌باشد.
4- نحوه دریافت اسناد و مدارک مناقصه:
متقاضیان می‌بایست ظرف مدت سه روز از انتشار این آگهی درخواست کتبی خود را به شرح زیر ارسال نمایند:
* نامه می‌بایست خطاب به مدیر حقوقی و پیمانها ارسال گردد؛
* نامه به آدرس ایمیل mehdipoura@aryasasol.com  ارسال شود؛
* آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، نام شرکت، نام و نام خانوادگی نماینده و کد ملی می‌بایست در نامه یادشده ارسال گردد.
5- اسناد مناقصه به صورت ایمیل به  متقاضیان ارسال می ­شود، تمامی متقاضیان پس از دریافت اسناد می‌بایست تاییدیه کتبی دریافت اسناد را به صورت ایمیل اعلام نمایند.
6- تاریخ ارسال پیشنهاد قیمت، ضمانتنامه شرکت در مناقصه و اسناد و مدارک فنی و کیفی: 
* قیمت پیشنهادی، ضمانتنامه شرکت در مناقصه و اسناد و مدارک فنی و کیفی می­بایست مطابق با دستورالعمل شرایط مناقصه تا ساعت 12 ظهر تاریخ 1403.01.26 ارائه شود.
7- جلسه توجیهی و پاسخ به سئوالات شرکت کنندگان روز دوشنبه تاریخ 1403.01.20 راس ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. پرداخت هزینه رفت و آمد و حضور در جلسه بر عهده شركت كنندگان می­باشد. کلیه مناقصه­گران می­بایست در ساعت 09:45 در مکان مربوطه حضور بهم رسانند. حضور در جلسه توجیهی برای کلیه مناقصه­گران الزامی می­باشد. عدم حضور مناقصه‌گران در این جلسه به منزله انصراف از شرکت در مناقصه می‌باشد
8- محل برگزاری جلسه توجیهی: منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس عسلویه، مجتمع شرکت پلیمرآریاساسول، ساختمان اداری مرکزی می­باشد.
9- در صورت نیاز به توضیح و اطلاعات بیشتر اطلاعات تماس به شرح زیر می‌باشد:
 آدرس ایمیل : mehdipoura@aryasasol.com شماره تماس: 02185922893 و 09172668523
واحد قرادادها و دعاوی شرکت پلیمر آریاساسول 
مناقصه های امروز 

خلاصه :
مناقصه عمومی با حق ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان‌ های غیرصنعتی... - مناقصه روز سه شنبه بیست و دوم اسفند 1402 , مناقصه عمومی با حق ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان‌ های غیرصنعتی...
آدرس :
منبع :
سایت