مناقصه : مناقصه عمومی با حق ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان های غیرصنعتی... - مناقصه روز سه شنبه بیست و دوم اسفند 1402 , مناقصه عمومی با حق ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان های
گروه ها :
تاسیسات ساختمانی رتبه بالا ,
ساختمان ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : پلیمر آریاساسول |
شماره : |
تاریخ شروع : 1402/12/22 |
تاریخ درج : 1402/12/22 |
آدرس : |
آگهی دعوت به مناقصه عمومی یک مرحله ای با حق ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان های غیرصنعتی (دارای تاییدیه رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه- حداقل رتبه سه ابنیه)
شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد برای مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمان های غیرصنعتی اقدام به برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با حق ارزیابی کیفی نماید، لذا بدینوسیله از کلیه اشخاص حقوقی (دارای تاییدیه رتبه بندی از سازمان برنامه و بودجه- حداقل رتبه سه ابنیه) واجد شرایط دعوت به عمل می آید باتوجه به شرایط زیر نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه اقدام نمایند:
1- موضوع مناقصه: مناقصه خرید تجهیزات و ملزومات و بازسازی و تجهیز دفاتر ساختمانهای غیرصنعتی
2- نوع مناقصه: عمومی یک مرحلهای با حق ارزیابی کیفی
3- محل اجرای كار:
محل انجام کار و اجرای کامل کلیه تعهدات و کارهای موضوع قرارداد محل کارگاه نصب: استان بوشهر، شهرستان عسلویه، منطقه ویژه، مجتمع شرکت پلمیرآریاساسول میباشد.
4- نحوه دریافت اسناد و مدارک مناقصه:
متقاضیان میبایست ظرف مدت سه روز از انتشار این آگهی درخواست کتبی خود را به شرح زیر ارسال نمایند:
* نامه میبایست خطاب به مدیر حقوقی و پیمانها ارسال گردد؛
* نامه به آدرس ایمیل mehdipoura@aryasasol.com ارسال شود؛
* آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، نام شرکت، نام و نام خانوادگی نماینده و کد ملی میبایست در نامه یادشده ارسال گردد.
5- اسناد مناقصه به صورت ایمیل به متقاضیان ارسال می شود، تمامی متقاضیان پس از دریافت اسناد میبایست تاییدیه کتبی دریافت اسناد را به صورت ایمیل اعلام نمایند.
6- تاریخ ارسال پیشنهاد قیمت، ضمانتنامه شرکت در مناقصه و اسناد و مدارک فنی و کیفی:
* قیمت پیشنهادی، ضمانتنامه شرکت در مناقصه و اسناد و مدارک فنی و کیفی میبایست مطابق با دستورالعمل شرایط مناقصه تا ساعت 12 ظهر تاریخ 1403.01.26 ارائه شود.
7- جلسه توجیهی و پاسخ به سئوالات شرکت کنندگان روز دوشنبه تاریخ 1403.01.20 راس ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. پرداخت هزینه رفت و آمد و حضور در جلسه بر عهده شركت كنندگان میباشد. کلیه مناقصهگران میبایست در ساعت 09:45 در مکان مربوطه حضور بهم رسانند. حضور در جلسه توجیهی برای کلیه مناقصهگران الزامی میباشد. عدم حضور مناقصهگران در این جلسه به منزله انصراف از شرکت در مناقصه میباشد
8- محل برگزاری جلسه توجیهی: منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس عسلویه، مجتمع شرکت پلیمرآریاساسول، ساختمان اداری مرکزی میباشد.
9- در صورت نیاز به توضیح و اطلاعات بیشتر اطلاعات تماس به شرح زیر میباشد:
آدرس ایمیل : mehdipoura@aryasasol.com شماره تماس: 02185922893 و 09172668523
واحد قرادادها و دعاوی شرکت پلیمر آریاساسول
مناقصه های امروز
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|