مناقصه ترمیم و بهسازی و بازسازی زمین چمن مصنوعی ـ نوبت دوم - مناقصه روز شنبه بیست و یکم بهمن 1402 , مناقصه ترمیم و بهسازی و بازسازی زمین چمن مصنوعی ـ نوبت دوم
[ نسخه چاپی ]

مناقصه ترمیم و بهسازی و بازسازی زمین چمن مصنوعی ـ نوبت دوم - مناقصه روز شنبه بیست و یکم بهمن 1402 , مناقصه ترمیم و بهسازی و بازسازی زمین چمن مصنوعی ـ نوبت دوم

شماره آگهی :
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1402/11/21 - 2024-02-10 12:59:09
تاریخ شروع :
1402/11/21
نوع پایان آگهی :
1402/11/23
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شهرداری اندیشه
شرح آگهی :

آگهی مناقصه عمومی ؟
نوبت دوم 
شهرداری اندیشه در نظر دارد به استناد مجوز شماره 5/244/ د مورخ 1402.4.10 موضوع ابلاغ بند 3 صورتجلسه شماره 116 شورای اسلامی شهر اندیشه، اجرای عملیات ذیل را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران فعال واجد شرایط (دارای سابقه مشابه) واگذار نماید.
1. موضوع مناقصه : ترمیم و بهسازی و بازسازی زمین چمن مصنوعی بوستانهای الغدیر، ناصرخسرو، فرهنگ، حافظ و آزادگان به صورت مقطوع (با اعتبار 20.000.000.000 ریال با احتساب 9% مالیات برارزش افزوده می باشد.)
3- سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 1.000.000.000 ریال (یک میلیارد ریال) است که می بایست به یکی از صورت های مشروحه ذیل به شهرداری تسلیم گردد.
الف ـ رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب جاری سیبا به شماره 0113994456001 نزد بانک ملی شعبه بلوار آزادی به نام شهرداری اندیشه
ب ـ ضمانتنامه بانکی به نفع شهرداری اندیشه
تضمین های فوق می بایست در زمان بازگشایی پیشنهاد قیمت معتبر بوده وبرای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد
توجه: به پیشنهادهایی که تضمین شرکت در مناقصه آنها به غیر از موارد فوق باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
4- مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه :
از تاریخ انتشار آگهی تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه مورخ 1402.11.23 و محل دریافت آن صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد ایران می باشد.
5- مهلت و محل تسلیم پیشنهادات:
متقاضیان می بایست تا پایان ساعت اداری روز شنبه مورخ 1402.12.05 اصل ضمانت نامه را به واحد دبیرخانه شهرداری تحویل و شماره ثبت پاکت الف دریافت و سپس تصویر سپرده شرکت در مناقصه را در سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد ایران بارگذاری نمایند 
تذکر : صرفا اسناد پاکتهای پیشنهاد (ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است در جلسه بازگشایی پاکتهای (ب) و (ج) اسناد فیزیکی (کاغذی)  و اسناد فاقد امضای الکترونیکی به هیچ وجه مورد پذیرش نیست
6- مدارک لازم جهت دریافت اسناد مناقصه:
متقاضیان جهت دریافت اسناد می بایست از طریق سامانه ستاد نسبت به خرید اسناد شرکت در مناقصه اقدام نمایند
7- زمان بازگشایی پیشنهادها : روز دوشنبه مورخ 1402.12.07 می باشد 
8- شهرداری اندیشه در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات بدون ذکر دلیل مختار میباشد
9- هزینه درج اگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.

خلاصه :
مناقصه ترمیم و بهسازی و بازسازی زمین چمن مصنوعی ـ نوبت دوم - مناقصه روز شنبه بیست و یکم بهمن 1402 , مناقصه ترمیم و بهسازی و بازسازی زمین چمن مصنوعی ـ نوبت دوم
آدرس :
منبع :
سایت