• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه ترمیم و بهسازی و بازسازی زمین چمن مصنوعی ـ نوبت دوم - مناقصه روز شنبه بیست و یکم بهمن 1402 , مناقصه ترمیم و بهسازی و بازسازی زمین چمن مصنوعی ـ نوبت دوم
گروه ها : انواع کفپوش , احداث ورزشگاه , ساختمان ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شهرداری اندیشه شماره :
تاریخ شروع : 1402/11/21 تاریخ درج : 1402/11/21
آدرس :

آگهی مناقصه عمومی ؟
نوبت دوم 
شهرداری اندیشه در نظر دارد به استناد مجوز شماره 5/244/ د مورخ 1402.4.10 موضوع ابلاغ بند 3 صورتجلسه شماره 116 شورای اسلامی شهر اندیشه، اجرای عملیات ذیل را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران فعال واجد شرایط (دارای سابقه مشابه) واگذار نماید.
1. موضوع مناقصه : ترمیم و بهسازی و بازسازی زمین چمن مصنوعی بوستانهای الغدیر، ناصرخسرو، فرهنگ، حافظ و آزادگان به صورت مقطوع (با اعتبار 20.000.000.000 ریال با احتساب 9% مالیات برارزش افزوده می باشد.)
3- سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 1.000.000.000 ریال (یک میلیارد ریال) است که می بایست به یکی از صورت های مشروحه ذیل به شهرداری تسلیم گردد.
الف ـ رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب جاری سیبا به شماره 0113994456001 نزد بانک ملی شعبه بلوار آزادی به نام شهرداری اندیشه
ب ـ ضمانتنامه بانکی به نفع شهرداری اندیشه
تضمین های فوق می بایست در زمان بازگشایی پیشنهاد قیمت معتبر بوده وبرای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد
توجه: به پیشنهادهایی که تضمین شرکت در مناقصه آنها به غیر از موارد فوق باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
4- مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه :
از تاریخ انتشار آگهی تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه مورخ 1402.11.23 و محل دریافت آن صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد ایران می باشد.
5- مهلت و محل تسلیم پیشنهادات:
متقاضیان می بایست تا پایان ساعت اداری روز شنبه مورخ 1402.12.05 اصل ضمانت نامه را به واحد دبیرخانه شهرداری تحویل و شماره ثبت پاکت الف دریافت و سپس تصویر سپرده شرکت در مناقصه را در سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد ایران بارگذاری نمایند 
تذکر : صرفا اسناد پاکتهای پیشنهاد (ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است در جلسه بازگشایی پاکتهای (ب) و (ج) اسناد فیزیکی (کاغذی)  و اسناد فاقد امضای الکترونیکی به هیچ وجه مورد پذیرش نیست
6- مدارک لازم جهت دریافت اسناد مناقصه:
متقاضیان جهت دریافت اسناد می بایست از طریق سامانه ستاد نسبت به خرید اسناد شرکت در مناقصه اقدام نمایند
7- زمان بازگشایی پیشنهادها : روز دوشنبه مورخ 1402.12.07 می باشد 
8- شهرداری اندیشه در رد یا قبول یک یا تمام پیشنهادات بدون ذکر دلیل مختار میباشد
9- هزینه درج اگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.