- 2610688
- 84
- 1399/05/20
- مناقصه
[ نسخه چاپی ]
مناقصه خدمات عمومی و اداری
شماره آگهی :
نوبت اول - 2099001105000042
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1399/05/20 - 2020-08-10 12:28:42
تاریخ شروع :
1399/05/19
نوع پایان آگهی :
1399/05/25
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
شرح آگهی :
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای توام با ارزیابی کیفی ؟
(2099001105000042 )
( شماره مجوز 2256 . 1399 )
نوبت اول
مناقصه گزار : شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
موضوع مناقصه : خدمات عمومی و اداری منطقه خوزستان به صورت حجمی
مبلغ برآورد مناقصه : 96.242.960.082 ریال
1- محل و مکان اجرای کار: مرکز منطقه ، منازل سازمانی ، ناحیه آبادان ومراکز انتقال نفت تابعه
2- مدت اجرای کار: یکسال شمسی
3- نام دستگاه نظارت: شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران – منطقه خوزستان
4- قیمت ها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.
گواهینامه های صلاحیت موردنیاز :
- درج کد اقتصادی و شناسه ملی جهت اشخاص حقوقی(الزامی) در پیشنهاد قیمت مندرج در سامانه ستاد.
- ارائه گواهینامه تعیین صلاحیت معتبر از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در زمینه خدمات عمومی ( کد 4 ) و خدمات فضای سبز ( کد 5 ) الزامی میباشد.
- ارائه گواهی تایید صلاحیت ایمنی( از اداره کار) الزامیست .
زمان ونحوه خرید اسناد ارزیابی کیفی : شرکت کنندگان مهلت دارند تا ساعت 14:30 روز شنبه مورخ 99.05.25 و با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت( ستاد) به نشانی ستاد ایران نسبت به خرید اسناد و پرداخت هزینه از طریق اتصال به درگاه پرداخت الکترونیک اقدام نمایند.
لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از فرخوان تا انتخاب برنده از سایت مزبور انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه ستاد ، نسبت به ثبت نام و اخذ گواهی امضاء الکترونیکی اقدام نمایند و جهت عضویت با پشتیبانی سامانه ستاد به شماره 02141934 تماس حاصل فرمایند.
زمان و مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی تکمیل شده : شرکت کنندگان می بایست تا ساعت 14:30 روز چهارشنبه مورخ 99.06.12 نسبت به تکمیل اسناد مربوطه و بارگزاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت( ستاد) در مهلت مذکور اقدام نمایند.
اعلام نتایج ارزیابی کیفی : پس از انجام ارزیابی کیفی ، دعوتنامه شرکت در مناقصه برای مناقصه گرانی که صلاحیت ارزیابی کیفی را احراز نموده اند ارسال خواهد شد و در آن زمان می بایست تا مهلت مقرر مندرج در دعوتنامه نسبت به تکمیل اسناد مربوطه و بارگزاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت( ستاد)اقدام نمایند و پس از پذیرش در لیست کوتاه و ارسال دعوتنامه لازم است اصل پاکت الف (ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار) لاک و مهر شده را در مهلت مقرر به دفتر کمیسیون مناقصات تحویل و رسید دریافت نمایند.
زمان و محل گشایش پاکات : پیشنهادهای واصله در مهلت مقرر در دعوتنامه و اسناد مناقصه ، در محل کمیسیون مناقصات به آدرس: تهران- خیابان سپهبد قرنی- نرسیده به خیابان سپند- پلاک 188- طبقه هشتم از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد) بازگشایی و خوانده خواهد شد
جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاههای ذیل مراجعه و یا با شماره 32240565-061 تماس حاصل فرمائید .
www.shana.ir ستاد ایران www.ioptc.ir
(2099001105000042 )
( شماره مجوز 2256 . 1399 )
نوبت اول
مناقصه گزار : شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
موضوع مناقصه : خدمات عمومی و اداری منطقه خوزستان به صورت حجمی
مبلغ برآورد مناقصه : 96.242.960.082 ریال
1- محل و مکان اجرای کار: مرکز منطقه ، منازل سازمانی ، ناحیه آبادان ومراکز انتقال نفت تابعه
2- مدت اجرای کار: یکسال شمسی
3- نام دستگاه نظارت: شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران – منطقه خوزستان
4- قیمت ها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.
گواهینامه های صلاحیت موردنیاز :
- درج کد اقتصادی و شناسه ملی جهت اشخاص حقوقی(الزامی) در پیشنهاد قیمت مندرج در سامانه ستاد.
- ارائه گواهینامه تعیین صلاحیت معتبر از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در زمینه خدمات عمومی ( کد 4 ) و خدمات فضای سبز ( کد 5 ) الزامی میباشد.
- ارائه گواهی تایید صلاحیت ایمنی( از اداره کار) الزامیست .
زمان ونحوه خرید اسناد ارزیابی کیفی : شرکت کنندگان مهلت دارند تا ساعت 14:30 روز شنبه مورخ 99.05.25 و با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت( ستاد) به نشانی ستاد ایران نسبت به خرید اسناد و پرداخت هزینه از طریق اتصال به درگاه پرداخت الکترونیک اقدام نمایند.
لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از فرخوان تا انتخاب برنده از سایت مزبور انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه ستاد ، نسبت به ثبت نام و اخذ گواهی امضاء الکترونیکی اقدام نمایند و جهت عضویت با پشتیبانی سامانه ستاد به شماره 02141934 تماس حاصل فرمایند.
زمان و مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی تکمیل شده : شرکت کنندگان می بایست تا ساعت 14:30 روز چهارشنبه مورخ 99.06.12 نسبت به تکمیل اسناد مربوطه و بارگزاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت( ستاد) در مهلت مذکور اقدام نمایند.
اعلام نتایج ارزیابی کیفی : پس از انجام ارزیابی کیفی ، دعوتنامه شرکت در مناقصه برای مناقصه گرانی که صلاحیت ارزیابی کیفی را احراز نموده اند ارسال خواهد شد و در آن زمان می بایست تا مهلت مقرر مندرج در دعوتنامه نسبت به تکمیل اسناد مربوطه و بارگزاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت( ستاد)اقدام نمایند و پس از پذیرش در لیست کوتاه و ارسال دعوتنامه لازم است اصل پاکت الف (ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار) لاک و مهر شده را در مهلت مقرر به دفتر کمیسیون مناقصات تحویل و رسید دریافت نمایند.
زمان و محل گشایش پاکات : پیشنهادهای واصله در مهلت مقرر در دعوتنامه و اسناد مناقصه ، در محل کمیسیون مناقصات به آدرس: تهران- خیابان سپهبد قرنی- نرسیده به خیابان سپند- پلاک 188- طبقه هشتم از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد) بازگشایی و خوانده خواهد شد
جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاههای ذیل مراجعه و یا با شماره 32240565-061 تماس حاصل فرمائید .
www.shana.ir ستاد ایران www.ioptc.ir
خلاصه :
مناقصه,مناقصه خدمات عمومی و اداری
آدرس :
خوزستان, خوزستان, -
منبع :
محلی خوزستان 99.5.19