• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه خدمات عمومی و اداری
گروه ها : تامین نیروی انسانی , تایپ و پانچ و خدمات اداری , فضای سبز ,
منبع : محلی خوزستان 99.5.19 شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران شماره : نوبت اول - 2099001105000042
تاریخ شروع : 1399/05/19 تاریخ درج : 1399/05/20
آدرس : خوزستان, خوزستان, -
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای توام با ارزیابی کیفی ؟
(2099001105000042 )
(  شماره مجوز  2256 .  1399 )
نوبت اول
مناقصه گزار : شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
موضوع مناقصه : خدمات عمومی و اداری منطقه خوزستان به صورت حجمی
مبلغ برآورد مناقصه : 96.242.960.082 ریال                              
1-    محل و مکان اجرای کار: مرکز منطقه ، منازل سازمانی ، ناحیه آبادان ومراکز انتقال نفت تابعه
2-    مدت اجرای کار: یکسال شمسی  
3-    نام دستگاه نظارت: شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران – منطقه خوزستان  
4-    قیمت ها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.
گواهینامه های صلاحیت موردنیاز :
-       درج کد اقتصادی و شناسه ملی جهت اشخاص حقوقی(الزامی) در پیشنهاد قیمت مندرج در سامانه ستاد.
-       ارائه گواهینامه تعیین صلاحیت معتبر از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در زمینه  خدمات عمومی ( کد 4 ) و خدمات فضای سبز ( کد 5 ) الزامی میباشد.
-       ارائه گواهی تایید صلاحیت ایمنی( از اداره کار) الزامیست .
زمان ونحوه  خرید اسناد ارزیابی کیفی : شرکت کنندگان مهلت دارند  تا ساعت  14:30 روز شنبه مورخ 99.05.25 و با مراجعه به  سامانه تدارکات الکترونیکی دولت( ستاد) به نشانی  ستاد ایران نسبت به خرید اسناد و پرداخت هزینه از طریق اتصال به درگاه پرداخت الکترونیک اقدام نمایند.
لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از فرخوان تا انتخاب برنده از سایت مزبور انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه ستاد ، نسبت به ثبت نام و اخذ گواهی امضاء الکترونیکی  اقدام نمایند و جهت  عضویت با پشتیبانی سامانه ستاد به شماره 02141934 تماس حاصل فرمایند.
 زمان و مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی تکمیل شده : شرکت کنندگان می بایست تا ساعت 14:30 روز چهارشنبه مورخ 99.06.12 نسبت به تکمیل اسناد مربوطه و بارگزاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت( ستاد) در مهلت مذکور  اقدام  نمایند.
اعلام نتایج ارزیابی کیفی : پس از انجام ارزیابی کیفی ، دعوتنامه شرکت در مناقصه برای مناقصه گرانی که صلاحیت ارزیابی کیفی را احراز نموده اند ارسال خواهد شد و در آن زمان می بایست تا مهلت مقرر مندرج در دعوتنامه نسبت به تکمیل اسناد مربوطه و بارگزاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت( ستاد)اقدام نمایند و پس از پذیرش در لیست کوتاه و ارسال دعوتنامه لازم است اصل پاکت الف (ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار) لاک و مهر شده را در مهلت مقرر  به دفتر کمیسیون مناقصات تحویل و رسید دریافت نمایند.
زمان و محل گشایش پاکات : پیشنهادهای واصله در مهلت مقرر در دعوتنامه و اسناد مناقصه ، در محل کمیسیون مناقصات به آدرس:  تهران- خیابان سپهبد قرنی- نرسیده به خیابان سپند- پلاک 188-  طبقه  هشتم از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد) بازگشایی و خوانده خواهد شد
 جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاههای ذیل مراجعه و یا با شماره 32240565-061 تماس حاصل فرمائید .
www.shana.ir                                  ستاد ایران                            www.ioptc.ir

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.