مناقصه : مناقصه خدمات عمومی و اداری
گروه ها : تامین نیروی انسانی , تایپ و پانچ و خدمات اداری , فضای سبز , |
|
منبع : محلی خوزستان 99.5.19 |
شرکت پارس نماد داده ها www.parsnamaddata.com تلفن:5-88349670-021 |
مناقصه گذار : شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران | شماره : نوبت اول - 2099001105000042 |
تاریخ شروع : 1399/05/19 | تاریخ درج : 1399/05/20 |
آدرس : خوزستان, خوزستان, - | |
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای توام با ارزیابی کیفی ؟ (2099001105000042 ) ( شماره مجوز 2256 . 1399 ) نوبت اول مناقصه گزار : شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران موضوع مناقصه : خدمات عمومی و اداری منطقه خوزستان به صورت حجمی مبلغ برآورد مناقصه : 96.242.960.082 ریال 1- محل و مکان اجرای کار: مرکز منطقه ، منازل سازمانی ، ناحیه آبادان ومراکز انتقال نفت تابعه 2- مدت اجرای کار: یکسال شمسی 3- نام دستگاه نظارت: شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران – منطقه خوزستان 4- قیمت ها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد. گواهینامه های صلاحیت موردنیاز : - درج کد اقتصادی و شناسه ملی جهت اشخاص حقوقی(الزامی) در پیشنهاد قیمت مندرج در سامانه ستاد. - ارائه گواهینامه تعیین صلاحیت معتبر از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در زمینه خدمات عمومی ( کد 4 ) و خدمات فضای سبز ( کد 5 ) الزامی میباشد. - ارائه گواهی تایید صلاحیت ایمنی( از اداره کار) الزامیست . زمان ونحوه خرید اسناد ارزیابی کیفی : شرکت کنندگان مهلت دارند تا ساعت 14:30 روز شنبه مورخ 99.05.25 و با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت( ستاد) به نشانی ستاد ایران نسبت به خرید اسناد و پرداخت هزینه از طریق اتصال به درگاه پرداخت الکترونیک اقدام نمایند. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از فرخوان تا انتخاب برنده از سایت مزبور انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه ستاد ، نسبت به ثبت نام و اخذ گواهی امضاء الکترونیکی اقدام نمایند و جهت عضویت با پشتیبانی سامانه ستاد به شماره 02141934 تماس حاصل فرمایند. زمان و مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی تکمیل شده : شرکت کنندگان می بایست تا ساعت 14:30 روز چهارشنبه مورخ 99.06.12 نسبت به تکمیل اسناد مربوطه و بارگزاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت( ستاد) در مهلت مذکور اقدام نمایند. اعلام نتایج ارزیابی کیفی : پس از انجام ارزیابی کیفی ، دعوتنامه شرکت در مناقصه برای مناقصه گرانی که صلاحیت ارزیابی کیفی را احراز نموده اند ارسال خواهد شد و در آن زمان می بایست تا مهلت مقرر مندرج در دعوتنامه نسبت به تکمیل اسناد مربوطه و بارگزاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت( ستاد)اقدام نمایند و پس از پذیرش در لیست کوتاه و ارسال دعوتنامه لازم است اصل پاکت الف (ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار) لاک و مهر شده را در مهلت مقرر به دفتر کمیسیون مناقصات تحویل و رسید دریافت نمایند. زمان و محل گشایش پاکات : پیشنهادهای واصله در مهلت مقرر در دعوتنامه و اسناد مناقصه ، در محل کمیسیون مناقصات به آدرس: تهران- خیابان سپهبد قرنی- نرسیده به خیابان سپند- پلاک 188- طبقه هشتم از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد) بازگشایی و خوانده خواهد شد جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاههای ذیل مراجعه و یا با شماره 32240565-061 تماس حاصل فرمائید . www.shana.ir ستاد ایران www.ioptc.ir |
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|
اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است. |