• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه خدمات دفع پسماند خطرناک (خاک و ساقه توتون، فیلتر، پزشکی، عفونی، شیمیایی)- مناقصه روز دوشنبه بیست و چهارم شهریور ماه 1404, مناقصه خدمات دفع پسماند خطرناک (خاک و ساقه توتون، فیلتر، پزشکی، عفونی، شیمیایی)
گروه ها : بازیافت , تامین نیروی انسانی , ماشین آلات خدمات شهری , مشاوره زیست محیطی ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت بی وی تی پارس شماره :
تاریخ شروع : 1404/06/24 تاریخ درج : 1404/06/25
آدرس :

آگهی مناقصه خدمات دفع پسماند خطرناک (خاک و ساقه توتون، فیلتر، پزشکی، عفونی، شیمیایی)
شرکت بی وی تی پارس
شرکت بی وی تی پارس در نظر دارد نسبت به برون سپاری انجام خدمات دفع پسماند خطرناک (خاک و ساقه توتون، فیلتر، پزشکی.عفونی.شیمیایی) به شرکت های ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها (دارای شخصیت حقوقی ثبت شده) و واجد صلاحیت با بهترین قیمت و کیفیت خدمات اقدام نماید.
شرح مختصری از مشخصات كار: عبارت است از
1. ویژگی‌های پیمانکار: 
دارای مجوز از سازمان محیط زیست در رابطه با دفع پسماند خطرناک (خاک و ساقه توتون، فیلتر. پزشکی. عفونی. شیمیایی)
1.1.    خدمات:
• لندفیل پسماند خطرناک  شامل: خاک و ساقه توتون، فیلتر سیگار و امحا پسماند پزشکی، عفونی، شیمیایی
• در صورت ایجاد مورد خاص و خارج از موارد مطرح شده همکاری لازم را با نماینده محیط زیست شرکت بی وی تی پارس جهت هماهنگی و ارسال پسماند ویژه داشته باشد (پیش فاکتور داده شود و طبق پیش فاکتور انجام شود)
• لندفیل خاک و ساقه و توتون : ماهیانه میانگین 120.000 کیلوگرم ماهی چهار مرتبه
• لندفیل فیلتر:  ماهیانه میانگین 20.000 کیلوگرم ماهی چهار مرتبه
• امحا پسماند پزشکی، عفونی، شیمیایی: ماهیانه 60 کیلوگرم ماهی یک مرتبه
1.2.تجربه و سابقه کاری:
• پیمانکار باید حداقل 5 سال سابقه فعالیت در زمینه لندفیل و امحا پسماند خطرناک را داشته باشد، قوانین محیط زیست بین المللی و کشوری را رعایت کند، لیستی از پروژه‌های مشابه انجام‌شده ارائه کند و قبل از عقد قرارداد نماینده واحد EHS از کارگاه  و تجهیزات و نوع مواد مورد استفاده بازدید بعمل آورد.
1.3. تجهیزات و مواد استاندارد:
•  تمام فرآیندهای امحا پسماند باید با استفاده از تجهیزات و مواد مورد تأیید استانداردهای بین‌المللی و مطابق با استانداردهای ملی ایران انجام شوند
1.4. پرسنل متخصص و آموزش‌دیده:
• پیمانکار باید از پرسنل متخصص و آموزش‌دیده در زمینه قوانین محیط زیستی و امور نظارت بر بارگیری و هماهنگی ارسال پسماند استفاده کند.
1.5. زمان‌بندی دقیق:
• پیمانکار باید در زمان های مشخص شده در کارخانه به همراه نماینده محیط زیست حضور داشته باشد و گزارشات ارسال پسماند را کامل و جامع به نماینده شرکت و سازمان محیط زیست ارائه نماید.
1.6. پیمانکار موظف است امور مربوط به ثبت سامانه محیط زیست را اشراف کامل داشته باشد و با سازمان های محیط زیست جهت اخذ تاییدیه ارسال پسماند، نماینده شرکت بی وی تی پارس و سازمان های مربوطه هماهنگی لازم  در هر نوبت برای ارسال پسماند را انجام دهد.
1.7. خدمات پس از فروش:
•  پیمانکار موظف به ارائه هر گزارش درخواستی از سمت شرکت بی وی تی پارس می باشد
1.8. بیمه و ضمانت کیفیت:
• پیمانکار باید تعهد کند بعد از هر بار ارسال پسماند، گزارش امحا پسماند را  به واحد EHS تحویل دهد و پس از هر بار بارگیری در سامانه محیط زیست (EMP) بارگذاری کند.
1.9. ایاب و ذهاب :
• مسئولیت ایاب و ذهاب نماینده شرکت پسماند بر عهده پیمانکار خواهد بود.

2.  شرایط کار:
1.10. بی وی تی پارس هیچگونه هزینه‌ای در خصوص ایاب ذهاب پرسنل شرکت، پرداخت نخواهد کرد.
1.11. شرایط پرداخت بعد از دریافت فاکتور رسمی و کد سامانه مودیان، انجام امور اداری مربوطه توسط واحد مالی انجام می گردد و پرداخت انجام می شود.
1.12.  مدت قرارداد 1 سال است که شروع آن از تاریخ 1404.09.01 تا 1405.08.30 خواهد بود.
مبلغ قرارداد طبق پیشنهاد قیمت و جداول آنالیز قیمت ارائه شده در مناقصه می باشد.
مدت قرارداد یكسال شمسی و تاریخ شروع قرارداد از تاریخ ابلاغ قرارداد می باشد.
پیشنهاد دهنده باید ضمن مطالعه مدارکی که در اسناد مناقصه ارایه شده است، راساً از كامل بودن پیشنهاد جهت انجام كارهای موضوع قرارداد اطمینان حاصل كند. پیشنهاد دهندگان مجاز به هیچگونه تغییر و یا دخل و تصرف در اسناد و مدارك مناقصه نمی باشد.
رفتار شرکت کننده در پاسخ به دستورالعمل و شرایط شركت در مناقصه و رعایت مهلت های مقرر در سایر مناقصه های این شرکت مـد نظر قرار خواهد گرفت.
مالیات بر ارزش افزوده بعهده کارفرما می باشد و در قبال ارائه صورتحساب ثبت شده در سامانه مودیان مالیاتی (دارای کد یکتای 22 رقمی) به خدمات دهنده قابل پرداخت است
از متقاضیان محترم درخواست می گردد در صورتی که واجد شرایط مندرج در این آگهی می باشند جهت شرکت در مناقصه تصویر مدارک ذیل را به صورت خوانا و کیفیت بالا تهیه، و تا ساعت 18 تاریخ 1404.06.31 به آدرس ایمیل tender@bvt.ir ارسال نمایند. لازم به ذکر است به ایمیل ها و مدارک دریافتی پس از بازه زمانی در نظر گرفته شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 مدارک واصله با حضور اعضای کمیسیون مناقصات شرکت بی وی تی پارس قرائت و بررسی خواهد شد. بدیهی است نقص هر کدام از مدارک خواسته شده منجر به حذف متقاضی در مرحله بدوی مناقصه خواهد شد.
 شرکت در مناقصه و ارائه مدارک، تضمین واگذاری خدمات به متقاضی نخواهد بود و شرکت بی وی تی پارس در قبول و یا رد متقاضیان و پیشنهادات ارسالی هر یک از شرکت کنندگان در هر یک از مراحل مناقصه مختار خواهد بود.
شرایط کیفی مورد نیاز :
•  تجربه سابقه اجرایی و دانش کافی در زمینه امور بازرگانی و ترخیص
• حسن سابقه در پروژه های قبلی
• دارا بودن توان مالی کافی جهت ارائه خدمات
• دارا بودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز و به نیروی انسانی واجد صلاحیت و کارآزموده
• دارا بودن توان فنی و برنامه ریزی دقیق
• دارا بودن گواهینامه صلاحیت و مجوزهای مربوطه
مدارک و اسناد ارسالی برای شرکت در مناقصه:
از متقاضیان محترم درخواست می گردد در صورتیکه واجد شرایط مندرج در این آگهی می باشند جهت شرکت در مناقصه، تصویر مدارک ذیل را به صورت خوانا و با کیفیت بالا تهیه و ظرف مهلت مقرر به آدرس Tender@bvt.ir  ایمیل گردد با ذکر عنوان این آگهی و یا شماره آن (مندرج در صدر اگهی) ارسال نمایند لازم به ذکر است به ایمیل ها و مدارک دریافتی پس از بازه زمانی در نظر گرفته شده و یا به صورت ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد 
• پیشنهاد قیمت منطبق با توضیحات درخواست در فایل RFQ (یک نسخه بصورت رسمی در سربرگ و مهر و امضا شده و یک نسخه بصورت اکسل)
• نسخه پرینت و مهر و امضا شده فایل " general terms of the contract bilingual" 
• نسخه پرینت و مهر و امضا شده فایل متن آگهی
• یک نسخه تصویر اساسنامه، آخرین روزنامه رسمی معتبر حاوی نام کلیه سهامداران،  هیات مدیره، آدرس ثبتی شرکت، برگه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده حاوی کد اقتصادی
•  یک نسخه تصویر کلیه مدارک شناسایی سهامداران و مدیران مجاز شرکت اعم از کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه
• در صورتی که سهامداران یا مدیران شخص حقوقی باشند کلیه مدارک آن شرکت ها و سهامداران و مدیران نیز به شرح این بند باید ارسال گردد
• یک نسخه تصویر مجوز معتبر ارائه خدمات مدیریت پسماند
• رزومه کاری مرتبط (شامل اسناد مثبته سنوات فعالیت، اسناد مثبته قراردادهای مشابه در 5 سال گذشته)
• نمودار ساختار سازمانی شرکت (شامل تمام مدیران و کارکنان کلیدی که به وضوح روابط شرکت های اصلی و شرکت تابعه را مشخص می کند.)
• رزومه قراردادها با شرکت های چند ملیتی مستقر در ایران در 5 سال گذشته، بانضمام لیست نام شرکت ها و شماره  تماس آن ها
• سوابق همکاری با شرکت های تولید کننده دخانیات
• سوابق مالیاتی شرکت (حداقل برای 1 سال گذشته و در صورت ارائه اسناد سنوات بیشتر امتیاز محسوب می گردد.)
• اطلاعات تماس و نشانی الکترونیکی معتبر
 لطفا اسناد مناقصه در بازه زمانی تعیین شده، فقط به آدرس Tender@bvt.ir ایمیل گردد و همچنین موضوع ایمیل ارسالی (subject) عینا مطابق موضوع آگهی حاضر باشد. 
خواهشمند است پیشنهاد قیمت خود را  نهایتا تا ساعت 18 تاریخ 1404.06.31 به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال فرمایید. 
***لازم به ذکر است که بستن قرارداد رسمی جهت  شروع به دریافت خدمات از الزامات شرکت بی وی تی پارس می باشد. در زمان عقد قرارداد، تضامین بانکی لازم از کارگزار اخذ خواهد گردید. شایان ذکر است این تضامین معادل 5 الی 10 درصد برآورد ارزش خدمات قابل ارائه در طول یک سال خواهد بود.***
احتراما به استحضار می رساند از تاریخ 1 فروردین 1402 تمامی صورتحساب های خرید صادره توسط شرکت هایی که به عنوان شخصیت حقوقی فعالیت می کنند و تاریخ درج شده بر روی صورت حساب هایشان سال 1404 منظور گردیده است، تنها در صورتی توسط تیم مالی شرکت بی وی تی پارس قابل پرداخت خواهد بود که در سامانه مودیان به طرفیت شرکت بی وی تی پارس ارسال گردیده باشد و توسط تیم مالی در کارپوشه شرکت قابل رویت باشد.
خاطر نشان می گردد این مورد از الزامات جدید مالیاتی می باشد و به هیچ عنوان قابل اغماض نخواهد بود. لذا خواهشمند است با در نظر گرفتن این مهم اقدامات لازم را قبل از ارسال صورت حساب مبذول بفرمایید.
احسان کرمی-واحد تامین
موبایل: 09910183479
ثابت: 026-37779632  (داخلی 2212)
 

جهت دانلود اسناد مناقصه/مزایده .روی دکمه اسناد در ادامه کلیک کنید

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۴ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.