مناقصه : مناقصه عمومی سرویس، نگهداری و تعمیرات تأسیسات عمومی شرکت سایپا سیتروئن - مناقصه روز شنبه بیست و دوم شهریور ماه 1404, مناقصه عمومی سرویس، نگهداری و تعمیرات تأسیسات عمومی شرکت سایپا سیتروئن
گروه ها :
تاسیسات ساختمانی ,
تامین نیروی انسانی ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شرکت سایپا سیتروئن |
شماره : 036 - 1404/1 |
تاریخ شروع : 1404/06/22 |
تاریخ درج : 1404/06/23 |
آدرس : |
آگهی مناقصه عمومی
شرکت سایپا سیتروئن در نظر دارد "سرویس، نگهداری و تعمیرات تأسیسات عمومی " خود را بر اساس جزئیات و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه از طریق مناقصه عمومی به تأمین کننده واجد شرایط واگذار نماید. لذا تأمین کنندگانی که دارای تجربه کار مشابه می باشند و تمایل به شرکت در این مناقصه دارند می توانند نسبت به دریافت اسناد مناقصه به شرح ذیل اقدام نمایند.
1- موضوع مناقصه: سرویس، نگهداری و تعمیرات تأسیسات عمومی شرکت سایپا سیتروئن
2- شماره مناقصه: 036 - 1404/1
3- مدت زمان موضوع مناقصه : مدت اجرای کار بابت مفاد موضوع مناقصه یک سال از تاریخ اولین صورت مجلس تحویل کارگاه می باشد.
4- مهلت دریافت اسناد مناقصه مورخ 1404.06.24 و 1404.06.25
5- تاریخ آخرین مهلت تسلیم پاکات: 1404.07.07
6- هزینه دریافت اسناد مناقصه: 300.000 ریال قابل واریز به حساب پس انداز شماره 420000004663 به شماره شبا IR420140040000420000004663 بانک مسکن شعبه مرکزی کاشان
7- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 4.250.000.000 ریال است که باید به یکی از صورتهای مشروحه زیر قبل از تحویل پیشنهادات و در قالب پاکت ج، به امور مالی دستگاه مناقصه گذار تسلیم شود.
الف - رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب شماره 420000004663 بانک مسکن شعبه مرکزی کاشان به نام شرکت سایپاسیتروئن.
ب - ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما، مدت اعتبار تضمین های فوق باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و برای 3 ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد و علاوه بر آن، در ضمانت نامه ها نام و شماره مناقصه به طور کامل قید گردد و ضمانت خواه صرفاً شرکت پیشنهاد دهنده باشد.
8- محل دریافت اسناد مناقصه و ارائه پیشنهادات:
- کاشان کیلومتر 14 جاده اردستان، واحد خرید شرکت سایپا سیتروئن
9- اطلاعات کارشناس:
- نام و نام خانوادگی: حمید درب اصفهانی
- شماره تماس: 55811824 - 031
- آدرس ایمیل: darbesfahani.h@saipa-citroen.com
- فکس دبیرخانه واحد خرید : 55200131 - 031
- تلفن دبیرخانه واحد خرید جهت دریافت تایید فکس و ایمیل : 55811831 - 031
- آدرس ایمیل دبیرخانه واحد خرید: PSCommerce@saipa-citroen.com
10- مدارک لازم جهت دریافت اسناد: معرفی نامه معتبر و اصل فیش بانکی واریز وجه هزینه دریافت اسناد مناقصه
11 - ارائه مدارک و رزومه متناسب با موضوع مناقصه به همراه اسناد مناقصه الزامی است.
12 - ارزیابی عمومی و اختصاصی شرکت ها با توجه به شرایط مورد نظر شرکت سایپا سیتروئن انجام گرفته و شرکت کنندگان در مناقصه حق اعتراض به نوع و نحوه ارزیابی نخواهند داشت.
13 - خرید و یا امضای اسناد مناقصه هیچگونه حقی برای شرکت کنندگان در مناقصه ایجاد ننموده و شرکت سایپا سیتروئن در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.
14 - هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
معاونت خرید شرکت سایپا سیتروئن
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۴ هجری خورشیدی
|