مناقصه : تجدید مناقصه تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه, تجدید مناقصه تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه
گروه ها :
پیمانکاری برق و الکترونیک ,
تاسیسات ساختمانی ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شرکت سایپا سیتروئن |
شماره : 152 - 1403/1 |
تاریخ شروع : 1404/02/02 |
تاریخ درج : 1404/02/02 |
آدرس : |
تجدید آگهی مناقصه عمومی
شرکت سایپا سیتروئن در نظر دارد "تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه" خود را بر اساس جزئیات و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه از طریق مناقصه عمومی به تأمین کننده واجد شرایط واگذار نماید. لذا تأمین کنندگانی که دارای تجربه کار مشابه می باشند و تمایل به شرکت در این مناقصه دارند می توانند نسبت به دریافت اسناد مناقصه به شرح ذیل اقدام نمایند.
1- موضوع مناقصه: تامین و اجرای تاسیسات الکتریکی افزایش ظرفیت سالن بدنه شرکت سایپا سیتروئن
2- شماره مناقصه: 152 - 1403/1
3- مدت زمان موضوع مناقصه: مدت زمان قرارداد 2 ماه از تاریخ ابلاغ قرارداد می باشد.
4- مهلت دریافت اسناد مناقصه: مورخ 1404.02.06 و 1404.02.07
5- تاریخ آخرین مهلت تسلیم پاکات: 1404.02.15
6- هزینه دریافت اسناد مناقصه: 300.000 ریال قابل واریز به حساب پس انداز شماره 420000004663 به شماره شبا
IR420140040000420000004663 بانک مسکن شعبه مرکزی کاشان
7- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 1.400.000.000 ریال است که باید به یکی از صورتهای مشروحه زیر قبل از تحویل پیشنهادات و در قالب پاکت ج، به امور مالی دستگاه مناقصه گذار تسلیم شود.
الف - رسید بانکی واریز وجه مزبور به حساب شماره 420000004663 بانک مسکن شعبه مرکزی کاشان به نام شرکت سایپا سیتروئن.
ب - ضمانتنامه بانکی به نفع کارفرما، مدت اعتبار تضمین های فوق باید حداقل 3 ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و برای 3 ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد و علاوه بر آن، در ضمانت نامه ها نام و شماره مناقصه به طور کامل قید گردد و ضمانت خواه صرفا شرکت پیشنهاد دهنده باشد.
8- محل دریافت اسناد مناقصه و ارائه پیشنهادات:
- کاشان کیلومتر 14 جاده اردستان، واحد خرید شرکت سایپا سیتروئن
9- اطلاعات کارشناس
- نام و نام خانوادگی: حمید درب اصفهانی
- شماره تماس: 55811824 - 031
- آدرس ایمیل: darbesfahani.h@saipa-citroen.com
- فکس دبیرخانه واحد خرید : 55200131 - 031
- تلفن دبیرخانه واحد خرید جهت دریافت تایید فکس و ایمیل : 55811831 - 031
- آدرس ایمیل دبیرخانه واحد خرید : PSCommerce@saipa-citroen.com
10- مدارک لازم جهت دریافت اسناد: معرفی نامه معتبر و اصل فیش بانکی واریز وجه هزینه دریافت اسناد مناقصه
11- ارائه مدارک و رزومه متناسب با موضوع مناقصه به همراه اسناد مناقصه الزامی است.
12- ارزیابی عمومی و اختصاصی شرکت ها با توجه به شرایط مورد نظر شرکت سایپا سیتروئن انجام گرفته و شرکت کنندگان در مناقصه حق اعتراض به نوع و نحوه ارزیابی نخواهند داشت.
13- خرید و یا امضای اسناد مناقصه هیچگونه حقی برای شرکت کنندگان در مناقصه ایجاد ننموده و شرکت سایپا سیتروئن در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.
14 - هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
معاونت خرید شرکت سایپا سیتروئن
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ هجری خورشیدی
|