مناقصه : استعلام خرید مواد غذایی مطابق لیست پیوست شده، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت- استعلام روز یکشنبه پنجم اسفند ماه 1403, استعلام خرید مواد غذایی مطابق لیست پیوست شده، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
گروه ها : مواد غذایی , استعلام , |
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها www.parsnamaddata.com تلفن:5-88349670-021 |
مناقصه گذار : مدیریت امور پردیس های استان کرمانشاه | شماره : 1103090691000032 |
تاریخ شروع : 1403/12/05 | تاریخ درج : 1403/12/05 |
آدرس : | |
شماره نیاز: 1103090691000032
نام دستگاه خریدار:مدیریت امور پردیس های استان کرمانشاه
تاریخ پایان اعتبار قیمت: 1404/01/17
شرح کلی نیاز: خرید مواد غذایی مطابق لیست پیوست شده
اقلام:
رديف کد کالا نام کالا واحد شمارش تعداد / مقدار تاريخ نياز
1 -- رب گوجه فرنگی عدد 2,000 1403/12/07
توضیحات خریدار:هزینه حمل باگیری و تخلیه بر عهده تامین کننده می باد-فاکتور با جزئیات ضمیمه گردد- درخواست فاقد فاکتور ضمیمه ابطال می گردد-دارای تارخ انقضا مدت دار باشد- کیفیت اجناس درجه یک و از برند های معتبر باشد.09189949270
اطلاعات تماس سازمان خریدار:
نام سازمان خریدار: مدیریت امور پردیس های استان کرمانشاه
شهر: کرمانشاه
استان: کرمانشاه
دورنگار: 083-38378993
تلفن تماس: 083-38378993
آدرس پستی: بلوار شهید بهشتی روبروی پالایشگاه نفت- مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان
کد پستی: 6715873611
اطلاعات ایجاد کننده درخواست:
نام: آرش
نام خانوادگی: صفری
تلفن تماس: 0918-3590676
جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه فرمایید
جهت دانلود اسناد مناقصه/مزایده .روی دکمه اسناد در ادامه کلیک کنید
برای شرکت در مناقصه حتما
|
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|
اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است. |