مناقصه : مناقصه عمومی انجام خدمات مربوط به اخذ مجوزات واردات کالا، مواد و تجهیزات، تشریفات ترانزیت... - مناقصه روز شنبه سیزدهم بهمن ماه 1403, مناقصه عمومی انجام خدمات مربوط به اخذ مجوزات واردات کالا، مواد و تجهیزات، تشریفات ترانزیت...
گروه ها :
ترخیص کالا ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) |
شماره : 48607291 |
تاریخ شروع : 1403/11/13 |
تاریخ درج : 1403/11/14 |
آدرس : |
شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام)
شماره: 1403.10.12
تاریخ 99200051/446
نوع آگهی: مناقصه عمومی ( یک مرحله ای)
موضوع آگهی: انجام خدمات مربوط به اخذ مجوزات واردات کالا، مواد و تجهیزات، تشریفات ترانزیت از مبادی گمرکات داخلی تا گمرک اختصاصی شرکت فولاد مبارکه، تشریفات گمرکی و ترخیص کالاهای وارداتی شرکت فولاد مبارکه
متن آگهی: از کلیه شرکت های توانمند و متخصص در زمینه موضوع فراخوان دعوت می گردد پس از ثبت نام اولیه مدارک مورد نیاز را از طریق سیستم SRM ارسال نمایند.
شماره درخواست : 48607291
مدارک مورد نیاز:
1- تکمیل فرم ارزیابی (پیوست) و الصاق اسناد و مدارک مرتبط (فرم ارزیابی) سایت شرکت فولاد مبارکه به آدرس www.msc.ir
2- جهت حضور در فرخوان دارا بودن کارت حق العمل كاری، مجوز تشریفات ترانزیت کالا از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین سیستم حسابداری و تنخواه گردانی الزامی می باشد. بدیهی است شرکت هایی که فاقد هر یک از موارد مذکور باشند ارزیابی نخواهند شد.
نحوه دریافت مدارک: مراجعه به سایت شرکت فولاد مبارکه (www.msc.ir) ضمنا اسناد مناقصه پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی از طریق سیستم srm جهت شرکتهای تایید شده ارسال می گردد.
مهلت ارسال مدارک: 1403.11.30
نحوه ارسال مدارک: مناقصه گران در ابتدا می بایست در سیستم SRM ثبت نام نموده و سپس اسناد و مدارک لازم ارسال نماید.
الف ) نحوه ثبت نام در سیستم SRM:
1- مراجعه به سایت www.msc.ir - بخش خرید و تأمین کنندگان/ لینک "ثبت نام در لیست تأمین کنندگان 2- ارسال درخواست عضویت جهت دریافت کلمه کاربری و رمز عبور از طریق پیامک و ایمیل 3- ورود به سیستم و تکمیل فرم 1 خوداظهاری و ثبت نهایی و پیوست نمودن کلیه مدارک مورد نیاز
ب ) نحوه ارسال مدارک :
مناقصه گران می بایست کلیه مدارک مورد نیاز را از طریق آدرس ذیل ارسال نمایند:
1- از طریق سیستم srm: سایت www.msc.ir ، خرید و تامین کنندگان، برنامه ریزی خرید، سیستم مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان " - وارد کردن که کاربری و رمز عبور، وارد شدن به سرشاخه مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان ، اطلاعات استعلام و مناقصات، ارسال مستندات مناقصه
توجه 2 : ثبت نام و ارسال از طریق SRM مدارک الزامی است.
اطلاعات تماس با کارشناس: در صورت نیاز به اطلاعات بازرگانی با آقای میرکاظمی به شماره تلفن: 09010039800 و اطلاعات فنی با آقای محبی (بندرعباس) به شماره تلفن: 09010038940 و سرکار خانم امینی (اصفهان) به شماره تلفن: 09010042599 و اطلاعات سیستمی با خانم احمد پوربه شماره تلفن: 52733256 - 031 تماس حاصل فرمایید.
ارایه مدارک و سوابق هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد
روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|