مناقصه : مناقصه عمومی خرید، تامین تجهیزات و قطعات یدكی، طراحی، ساخت، حمل، نصب، تست و راه اندازی ... - مناقصه روز یکشنبه شانزدهم دی ماه 1403, مناقصه عمومی خرید، تامین تجهیزات و قطعات یدكی، طراحی، ساخت، حمل، نصب، تست و راه اندازی ...
گروه ها :
صنایع ریخته گری ,
ساخت،نصب و تعمیرات صنایع فولاد ,
مشاوره و احداث کارخانجات و پالایشگاه ,
تجهیزات و ماشین آلات صنعتی ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) |
شماره : 48595900 و 48595901 |
تاریخ شروع : 1403/10/16 |
تاریخ درج : 1403/10/17 |
آدرس : |
شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام)
نوع آگهی: مناقصه عمومی (دو مرحله ای)
موضوع آگهی: خرید، تامین تجهیزات و قطعات یدكی، طراحی، ساخت، حمل، نصب، تست و راه اندازی و تضمین عملکرد پروژه ساخت و راه اندازی RAM قالب ماشین 4 ریخته گری ناحیه فولاد سازی شرکت فولاد مبارکه به شماره های 48595900 و 48595901
متن آگهی: از کلیه شرکتهای توانمند و متخصص در زمینه موضوع فراخوان دعوت می گردد چنانچه حائز شرایط اولیه ورود به ارزیابی می باشد نسبت به تکمیل فرم های ارزیابی کیفی و ارائه مدارک و مستندات مربوطه تا تاریخ ذکر شده اقدام و جهت شرکت در مناقصه اعلام آمادگی نمایند. شرکت فولاد مبارکه در نظر دارد عملیات خرید، تامین تجهیزات و قطعات یدکی، طراحی ، ساخت ، حمل ، نصب ، تست و راه اندازی و تضمین عملکرد پروژه ساخت و راه اندازی RAM قالب ماشین 4 ریخته گری ناحیه فولاد سازی شرکت فولاد مبارکه به شماره های 48595900 و 48595901 را از طریق مناقصه عمومی به انجام برساند. لذا از کلیه شرکتهای توانمند و متخصص در این زمینه دعوت می گردد چنانچه حائز شرایط اولیه ورود به ارزیابی می باشند. نسبت به تکمیل فرم های ارزیابی کیفی و ارائه مدارک و مستندات مربوطه تا تاریخ ذکر شده اقدام و جهت شرکت در مناقصه اعلام آمادگی نمایند.
مدارک مورد نیاز:
1- نامه اعلام آمادگی شرکت در مناقصه
2- تکمیل فرم ارزیابی کیفی پیوست و ارائه اسناد مرتبط با آیتم های مربوطه جهت بررسی در بررسی در جلسه ارزیابی کیفی
3- گواهی تایید صلاحیت ایمنی از اداره کار
4- ارسال CD حاوی مدارک مورد نیاز مطابق فرم ارزیابی کیفی پیوست
5- ثبت نام در سامانه SRM و موضوع مناقصه
6- تکمیل فرم های ارزیابی کیفی و مهر و امضای آن، به همراه ارایه مستندات لازم، نامه اعلام آمادگی و رزومه شرکت
نحوه دریافت مدارک: دریافت فرم های ارزیابی کیفی (دانلود مستندات) از طریق قسمت مناقصات سایت شرکت فولاد مبارکه به نشانی srm.msc.IR و
یا تماس با کارشناس خرید جهت ارسال اسناد مربوطه.
1- مراجعه به سایت شرکت فولاد مباركه (WWW.MSC.IR ) بخش خرید و تامین کنندگان، سیستم مدیریت ارتباط با تامین کنندگان SRM، ثبت نام در لیست تأمین کنندگان 2- ارسال درخواست عضویت جهت دریافت رمز عبور از طریق پیامک و ایمیل 3- ورود به سیستم و تکمیل فرم خوداظهاری و ثبت نهایی 4- دریافت فرمهای ارزیابی کیفی (دانلود مستندات) 5- کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز را حداکثر تا تاریخ 1403.11.11 به آدرس شرکت فولاد مبارکه ساختمان مرکزی واحد قراردادهای توسعه ارسال نمایید. 6- کلیه شرکت کنندگان در فراخوان ملزم به ارائه گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی از اداره کار می باشند. 7- ارایه مدارک و سوابق هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.
مهلت ارسال مدارک : 1403.11.11
نحوه ارسال مدارک : کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز را حداکثر تا تاریخ 1403.11.11 در صورت امکان از طریق سیستم SRM و در صورت عدم دسترسی به سیستم، به صورت فیزیكی (CD) حضوراً یا از طریق پست پیشتاز به واحد قرادادهای توسعه فولاد مبارکه به نشانی استان اصفهان، صندوق پستی 161-84815 کدپستی 8488111131 قراردادهای توسعه فولاد مبارکه آقای پارسائی ارسال نمایید.
اطلاعات تماس با کارشناس: در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر بازرگانی با آقای پارسائی به شماره تلفن 09132042051 و اطلاعات سیستمی با خانم احمدپور به شماره تلفن : 52733256 - 031 تماس حاصل فرمایید.
ارایه مدارک و سوابق هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد
روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|