مناقصه : استعلام خرید منبع تغذیه سوییچ های سیسکو - مناقصه روز دوشنبه چهاردهم آبان ماه 1403, استعلام خرید منبع تغذیه سوییچ های سیسکو
گروه ها :
اینترنت شبکه ,
منابع تغذیه ,
کامپیوتر ,
تجهیزات برق و الکترونیک ,
استعلام ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شرکت ایریسا |
شماره : شماره RFQ4031331 |
تاریخ شروع : 1403/08/14 |
تاریخ درج : 1403/08/14 |
آدرس : |
شماره: 2690 / 08 - 1403 / ا م ص
تاریخ: 1403.08.13
موضوع: خرید منبع تغذیه سوییچ های سیسکو (استعلام شماره RFQ4031331 )
با سلام و احترام
شرکت ایریسا در نظر دارد خرید منبع تغذیه سوییچ های سیسکو را مطابق مشخصات پیوست به تامین کننده واجد شرایط واگذار نماید لذا خواهشمند است در صورت تمایل پیشنهاد مالی خود را تنها به صورت ریالی جهت خرید طبق مشخصات فنی و شرایط خصوصی پیوست با در نظر گرفتن شرایط استعلام در پاکت در بسته به آدرس صندوق کمیسیون معاملات شرکت ایریسا ارسال نمایید. مهلت دریافت پاکت های استعلام قیمت تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1403.08.19 می باشد و در صورت عدم دریافت دریافت در بازه زمانی مقرر به آدرس فرستنده مرجوع خواهد شد. (لازم به ذکر است به پاکت های مخدوش و بدون مهر و نداشتن شرایط استعلام ترتیب اثر داده نخواهد شد.)
اصفهان - میدان آزادی - ابتدای خیابان سعادت آباد - پلاک 3- کد پستی 8168645481 - صندوق کمیسیون معاملات ایریسا
شرایط استعلام
1- پیشنهاد قیمت می بایست به صورت ریالی باشد و حداقل به مدت 2 هفته اعتبار داشته باشد. به پیشنهادهای قیمت ارزی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
2- مدت زمان تحویل کالا حداکثر 14 روز کاری بود
* بدیهی است در صورت عدم تحویل کالا در زمان توافق شده جریمه دیرکرد معادل 0.5 % قیمت کل پیشنهاد برای هر هفته تاخیر در نظر گرفته می شود. و از مبلغ پرداختی کسر خواهد شد.
3- در صورتی که هر یک از تامین کنندگان در پیشنهاد ارسالی از دریافت، تمام یا بخشی از پیش پرداخت صرف نظر نمایند، مبلغ پیشنهادی طبق فرمول ذیل
صرفاً جهت مقایسه تعدیل خواهد شد.
اثر پیش پرداخت = تعداد ماه از زمان پرداخت تا تحویل * 2% مبلغ سفارش * درصد پیش پرداخت
4- محل تحویل کالا ، دفتر شرکت ایریسا واقع در مجتمع فولاد مبارکه می باشد. لذا هزینه حمل را در پیشنهاد مالی خود لحاظ فرمایید.
5- در پیشنهاد قیمت زمان تحویل، میزان پیش پرداخت، مدت گارانتی و پشتیبانی و محل تحویل کالا مطابق با آنچه در بالا ذکر گردید واضح و شفاف بیان
شده باشد.
6- پیشنهاد قیمت می بایستی دارای تاریخ ، شماره و ممهور به مهر فروشنده باشد.
7- پیشنهاد دهنده باید کلیه اسناد استعلام قیمت که مورد تایید وی می باشد از جمله همین فرم استعلام را پرینت کرده، مهر و امضا نموده و در پاکت در
بسته ارسال نماید.
8- کلیه قطعات استفاده شده آن می بایستی Original و نو بوده و مطابق با برندهای مورد قبول در پیشنهاد فنی باشد. لازم به ذکر است این شرکت از تحویل گرفتن اقلام Second Hand Used و یا احتمالا High Copy معذور می باشد. چنانچه این مهم اتفاق بیافتد. ضمانتنامه پیش پرداخت و حسن انجام
تعهدات به نفع کارفرما ضبط شده و کلیه خسارات ناشی از این بابت از فروشنده اخذ خواهد گردید.
9- پاکت پیشنهاد مالی به آدرس صندوق کمیسیون معاملات ابریسا ارسال گردد. حتما بر روی هر پاکت و پیشنهاد مالی شماره استعلام (RFQ4031331)
ذکر گردد.
10- اندازه پاکت ارسالی نبایستی از سایز A4 بزرگتر باشد .
خواهشمند است تمامی موارد ذکر شده در استعلام را رعایت نموده و از ارسال پاسخ خارج از چهارچوب خودداری فرمایید.
در صورت هر گونه سوال فنی با جناب آقای مهدی توکلی به شماره همراه 09135472819 و هرگونه سوال بازرگانی با آقای ترابی به شماره همراه 09133704587 تماس حاصل فرمایید .
هاشم ترابی
مدیر خرید مدیریت کالا
جهت دانلود اسناد مناقصه/مزایده .روی دکمه اسناد در ادامه کلیک کنید
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|