• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه خرید رایانه، تجهیزات شبکه و دوربین های نظارت تصویری در سطح شهر - نوبت دوم - مناقصه روز پنجشنبه بیست و ششم مهرماه 1403, مناقصه خرید رایانه، تجهیزات شبکه و دوربین های نظارت تصویری در سطح شهر - نوبت دوممناقصه خرید رایانه، تجهیزات شبکه و دوربین های نظا
گروه ها : سیستم های حفاظتی-دوربین مدار بسته،دزدگیر،آیفون تصویری و آنتن مرکزی , تجهیزات راه , کامپیوتر , اینترنت شبکه ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شهرداری اهواز شماره :
تاریخ شروع : 1403/07/26 تاریخ درج : 1403/07/26
آدرس :
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای  (نوبت دوم) ؟ 
شهرداری اهواز در نظر دارد پروژه مشروحه ذیل را از طریق مناقصه عمومی به کلیه شرکت های واجد شرایط واگذار نماید.
 
شرح مناقصه مبلغ اولیه (ریال) سپرده شرکت در مناقصه ریال مدت انجام کار
خرید رایانه، تجهیزات شبکه و دوربین های نظارت تصویری در سطح شهر - نوبت دوم 19.719.000.000 985.950.000 6 ماه 
- زمینه کاری اشخاص حقوقی شرکت کنندگان طبق اساسنامه می بایستی مرتبط با (موضوع پروژه باشد). لذا از شرکتهای واجد شرایط دعوت بعمل می اید جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 1403.7.23 لغایت 1403.7.30 ساعت 19 به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت سایت ستاد مراجعه نمایند
- در شرایط یکسان اولویت با پیمانکاران بومی خواهد بود. 
ـ  مهلت قبول پیشنهادهای مناقصه گران از آخرین روز دریافت اسناد به مدت 10 روز کاری در سامانه ستاد است و حداکثر مهلت بارگذاری اسناد به همراه پیشنهاد قیمت در سامانه ستاد روز پنجشنبه مورخ 1403.8.10  ساعت 19 می باشد. ضمنا آخرین مهلت تحویل پاکات فیزیکی تا قبل از پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1403.08.12 اداره قراردادهای شهرداری اهواز، ساختمان شماره 3 واقع در خیابان انقلاب نبش خیابان غزنوی می باشد. 
- لازم به ذکر است مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت می بایست از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس مذکور صورت پذیرد و مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) را جهت شرکت در مناقصه را محقق سازند.
-پرداخت هزینه انتشار آگهی و وجوه قانونی سامانه ستاد برعهده برنده مناقصه می باشد
- پیشنهاد قیمت ها در صورتی قابل بررسی می باشند که اسناد فیزیکی مناقصه در سامانه ستاد بارگذاری و مورد تایید باشند.
- شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار می باشد 
- مبلغ ضمانت نامه شرکت در مناقصه پنج درصد مبلغ اولیه می باشد که میبایست به یکی از دو طریق ذیل ارائه شود
الف- فیش واریز مبلغ فوق به حساب سیبا 0203994398001 شهرداری اهواز نزد بانک ملی به نام شهرداری اهواز
ب- به صورت ضمانتنامه بانکی به نام شهرداری اهواز و به مدت سه ماه از تاریخ افتتاح پیشنهادها
- برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد
- تاریخ برگزاری کمیسیون مناقصه در ساعت 13 بعدازظهر روز یکشنبه مورخ 1403.8.13 در محل ساختمان شماره 3 شهرداری اداره قراردادها به آدرس فوق الذکر.
- نتیجه کمیسیون مطابق آیین نامه معاملات شهرداری تهران (کلانشهرها) می باشد 
- به استناد بند 5 ماده 11 آیین نامه معاملات شهرداری تهران (کلانشهرها) میزان تضمین حسن انجام تعهدات قرارداد معادل 10% (ده درصد) مبلغ قرارداد می باشد 
- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده 10 آیین  نامه معاملات شهرداری تهران (کلانشهرها) می باشد
- به برنده مناقصه پیش پرداخت داده نخواهد شد 
-  سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج شده است.
شناسه آگهی 1809247 
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.