• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه عمومی ارائه خدمات مشاوره و نظارت بر عملیات استخراج معدن طلای مادوفتی - مناقصه روز چهارشنبه هیجدهم مهرماه 1403, مناقصه عمومی ارائه خدمات مشاوره و نظارت بر عملیات استخراج معدن طلای مادوفتی
گروه ها : معادن ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت توسعه معادن پارس تامین شماره : شماره 2 - 14030718 نوبت اول
تاریخ شروع : 1403/07/18 تاریخ درج : 1403/07/19
آدرس :

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای شماره 2 - 14030718 نوبت اول
شرکت توسعه معادن پارس تامین در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی مشاوران واجد شرایط به منظور ارائه خدمات مشاوره و نظارت بر عملیات استخراج معدن طلای مادوفتی در استان سیستان و بلوچستان با شرایط زیر اقدام نماید:
1- موضوع مناقصه : ارائه خدمات مشاوره و نظارت بر عملیات استخراج معدن طلای مادوفتی در استان سیستان و بلوچستان
شركت توسعه معالان پاریس تامین
2- مدت انجام کار : 36 ماه شمسی
3- مدت اعتبار پیشنهادات 3 ماه می باشد.
4- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 20.000.000.000 ریال بصورت ضمانتنامه بانکی با اعتبار 3 ماه از تاریخ گشایش پاکت ها مناقصه می باشد.
5- مهلت دریافت اسناد: تا ساعت 16 روز  1403.07.28 
6- مهلت تحویل اسناد: تا ساعت 16 روز 1403.08.09 
7- محل دریافت و تحویل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه:
- شرکت توسعه معادن پارس تامین - تهران، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، خیابان دکتر صادق آئینه وند (64 شرقی)، پلاک 29، طبقه دوم تلفن : 88039114 -021 
8- بازدید از سایت پروژه: کلیه مناقصه گران می توانند از تاریخ 1403.08.01  لغایت 1403.08.04 با حضور در استان سیستان و بلوچستان و هماهنگی با
مناقصه گزار از محل پروژه بازدید نمایند.
9- جلسه پرسش و پاسخ: کلیه مناقصه گران می توانند راس ساعت 11:00 روز شنبه به تاریخ 1403.08.05  با معرفی نماینده خود در جلسه پرسش و پاسخ مناقصه حاضر شوند.
10- تاریخ گشایش پاکت ها: پاکت های مناقصه در تاریخ 1403.08.12 و در محل دفتر مرکزی شرکت توسعه معادن پارس تأمین گشایش خواهد یافت.
11- هزینه خرید اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه : 20.000.000 ریال واریز به حساب 0268783083  نزد بانک تجارت شعبه میدان ونک 1049 
12 - ارائه اسناد مثبته نشان دهنده دارا بودن شرایط مناقصه در هنگام دریافت اسناد مناقصه الزامی است
13- سایر جزئیات مربوطه: در اسناد مناقصه درج شده است.
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09116321808  تماس حاصل نمایند. ضمنا مناقصه گزار در رد یا قبول پیشنهاد مختار است.

 

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۳ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.