• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه پروژه بهسازی و مرمت معابر روستا - مناقصه روز پنجشنبه دوازدهم مهرماه 1403, مناقصه پروژه بهسازی و مرمت معابر روستا
گروه ها : راهسازی ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : دهیاری کردان بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ شماره : 2003094917000004
تاریخ شروع : 1403/07/12 تاریخ درج : 1403/07/12
آدرس :

آگهی مناقصه دهیاری کردان نوبت اول   
د سیاری دهیاری کردان در نظر دارد بر اساس بودجه مصوب سال 1403 پروژه ذیل را از طریق برگزاری مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت می گردد با رعایت موارد و شرایط ذیل جهت دریافت اسناد مناقصه در موعد مقرر از سامانه تدارکات دولت به آدرس الکترونیکی
ستاد ایران  اقدام نمایند. شماره تماس دهیاری 02644334200 شماره فراخوان سامانه 2003094917000004 
شرح عملیات : پروژه بهسازی و مرمت معابر روستای کردان
مبلغ پروژه طبق اعتبار بودجه دهیاری (ریال): 21.013.434.489 ریال 
مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: 1.050.671.725 ریال 
مدت قرارداد: 2 ماه 
موارد الزامی مناقصه: 
شرکت پیشنهاد دهنده باید حداقل دارای گواهینامه صلاحیت رتبه 5 راه از سازمان برنامه و بودجه و صلاحیت ایمنی از اداره کار و تعاون باشد.
ارائه سپرده شرکت در مناقصه به یکی از روش های ذیل: 
الف) ضمانت نامه بانکی ترجیحا از یکی از بانک های استان البرز با تهران که به مدت 90 روز کاری اعتبار داشته باشد و قابل تمدید باشد.
با واریز فیش نقدی به حساب شماره 0100377196000 بانک صادرات شعبه کردان به نام دهیاری گردان
 برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد و در صورت نیاز هزینه ثبت قرارداد در دفترخانه اسناد رسمی به عهده برنده مناقصه خواهد بود و هم چنین دهیاری اختیار دارد مقدار کالا با کار مورد معامله را تا 25 درصد معامله افزایش یا کاهش دهد و هر گونه کسور قانونی که به طرف قرارداد تعلق می گیرد از بهای کار کرد با کالای تحویلی در موقع پرداخت مطالبات کسر و در مهلت قانونی به حساب سازمان های ذینفع تادیه نماید.
بهای پیشنهادی مناقصه گران باید از جهت مبلغ مشخص و معین و بدون ابهام بوده و در سامانه بارگذاری گردد.
دهیاری کردان در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار میباشد و در این صورت سپرده توسط دهیاری مسترد خواهد شد و مناقصه گر حق هر گونه اعتراض را از خود سلب می نماید.
مبنای اعلام قیمت بر اساس فهرست بها می باشد.
میزان تضمین حسن انجام معامله 10 درصد مبلغ قرارداد که قبل از انعقاد قرارداد باید یا به صورت نقد به حساب بانکی و یا به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی تسلیم دهیاری گردد و پس از تنظیم و تصویب صورتجلسه تحویل موقت آزاد می گردد.
25 درصد مبلغ قرارداد تحت عنوان پیش پرداخت بعد از تجهیز کارگاه با ارائه ضمانتنامه معتبر بانکی قابل پرداخت می باشد. شرکت کنندگان می بایست نمونه قرارداد و اسناد مناقصه را با قید اینکه مورد قبول است امضاء و ضمیمه پیشنهاد قیمت خود نمایند.
 در هر شرایطی مدارک مندرج در اسناد مناقصه ملاک عقد قرارداد خواهد بود.
- در صورت تاخیر در تحویل خدمت به ازای هر روز مبلغ 5.000.000  ریال جریمه تاخیر لحاظ می گردد.
- حداکثر مدت بررسی پیشنهادها و تشخیص برنده مناقصه از تاریخ بازگشایی به مدت یک هفته می باشد.
- رعایت عدم ممنوعیت مداخله کارکنان دولت بر اساس شرایط عمومی پیمان الزامی است.
توضیح این که به غیر از سپرده شرکت در مناقصه کلیه اسناد و مدارک مربوط به پیمانکار نزد دهیاری باقی می ماند و سپرده نقرات دوم و سوم مناقصه تا زمان انعقاد قرار داد با نقر برنده مسترد نخواهد شد.
- مهلت خرید استاد 1403.7.12  الی 1403.7.19  و تحویل اسناد از تاریخ 1403.7.19  تا ساعت 9  مورخ 1403.7.630 می باشد.
- کلیه پیشنهاد دهندگان در تاریخ 1403.7.30  دوشنبه راس ساعت 11 صبح در سامانه تدارکات الکترونیک بازگشایی می گردد.
- هزینه چاپ آگهی و هزینه کارشناسی بر عهده برنده مناقصه می باشد.
نوبت چاپ اول آگهی مناقصه تاریخ 1403.7.12 
نوبت چاپ دوم آگهی مناقصه تاریخ 1403.7.19
بنیامین محمدی راد - دهیار کردان

 

 
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.