مناقصه : مناقصه سرویس های ایاب و ذهاب خودروهای استیجاری - مناقصه روز پنجشنبه بیست و نهم شهریور ماه 1403, مناقصه سرویس های ایاب و ذهاب خودروهای استیجاریمناقصه سرویس های ایاب و ذهاب خودروهای استیجاری - مناقصه روز پنجشنبه بیست و نهم شهریور ماه 1403, مناقصه سرویس های
گروه ها :
ایاب و ذهاب ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه بوشهر |
شماره : |
تاریخ شروع : 1403/06/29 |
تاریخ درج : 1403/06/29 |
آدرس : |
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی (فشرده) ؟
دستگاه مناقصه گزار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه بوشهر به نشانی بوشهر میدان قدس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه بوشهر - کد پستی 7514779637
1. موضوع مناقصه: مناقصه سرویس های ایاب و ذهاب خودروهای استیجاری منطقه بوشهر ، عسلویه و خارگ
2. مدت اجرای قرارداد: یکسال
3. برآورد پایه: 79.915.213.720 ریال
4. مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : 3.995.760.686 ریال
5. نوع تضمین: یکی از تضامین قابل قبول آیین نامه تضمین معاملات دولتی مصوب 94.9.22 و به مبلغ اعلامی فوق در صورت واریز نقدی بشماره حساب 9200051200 به شناسه پرداخت 11200000014 و شناسه ملی 14007478291 قابل واریز در شعب بانک ملت به نام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بوشهر یا ضمانتنامه معتبر بانکی آن بر اساس فرمت مندرج در آیین نامه تضمین معاملات دولتی.
6. تاریخ انتشار در سامانه ستاد : روز دوشنبه مورخ 1403.7.2
7. مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد: ساعت 12.00 روز شنبه تاریخ 1403.7.7
8. تاریخ و محل جلسه توجیهی بازدید: ساعت 10.00 روز یک شنبه تاریخ 1403.7.15
9. مهلت زمانی ارسال پیشنهاد در سامانه ستاد: ساعت 12 روز چهارشنبه تاریخ 1403.7.18
10. محل و نحوه دریافت و تسلیم پیشنهادات:دریافت اسناد مناقصه و فرمهای ارزیابی و تسلیم پاکت الف (تضمین شرکت در فرآیند ارجاع)
پاکت ب (اسناد و مدارک مناقصه) پاکت ج: (پیشنهاد قیمت): در مهلت مقرر با مراجعه به سایت ستاد ایران اسناد را دریافت و پس از بارگذاری کلیه پاکات تکمیل شده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) رسید آنرا به همراه اصل پاکت الف ( تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به صورت لاک و مهر و امضا شده به دبیرخانه کمیسیون مناقصات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر واقع در میدان قدس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر تحویل نمایند. شرکتهای حاضر در مناقصه باید کلیه اسناد و پاکات تکمیل شده را در مهلت مقرر در سامانه بارگذاری نمایند در غیر این صورت و با ادعای تحویل اصل مستندات پاکت الف صرفاً به صورت فیزیکی به دبیرخانه کمیسیون مناقصات مورد پذیرش نبوده و به صلاحدید مناقصه گذار از مناقصه کنار گذاشته میشود و حق هر گونه اعتراض در مراجع اداری و فضایی را از خود سلب می نماید. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی در سایت مذکور ثبت نام نموده و نسبت به دریافت گواهی امضاء دیجیتال جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
11. شرایط متقاضیان:
1. احراز امتیاز قابل قبول بر اساس معیارهای ارزیابی توانمندی بهداشتی، ایمنی و زیست محیطی شرکت (داشتن گواهینامه های معتبر سیستمهای مدیریتی، HSE MS و سایر گواهینامه های مرتبط با ایمنی کارگاه) الزامی می باشد.
2. احراز امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی (حداقل 60 امتیاز) بر اساس معیارهای مندرج در اسناد ارزیابی مدنظر الزامی می باشد
3. عدم وجود سوء عملکرد در پیمان های سنوات گذشته شرکت (اجباری) می باشد.
4. ارائه گواهی تعیین صلاحیت فعالیت دارای اعتبار از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتبر با کد حمل و نقل الزامی می باشد.
تبصره: در صورتیکه محل صدور گواهینامه تعیین صلاحیت فعالیت از استانی به غیر از استان محل فعالیت (استان بوشهر) باشد اخذ و ارائه تایید به گواهینامه موصوف از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر توسط برنده مناقصه الزامی است.
5. ارائه اصل با کپی برابر با اصل محضری گواهی صلاحیت ایمنی (دارای اعتبار) از اداره کار تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همراه با اسناد مناقصه الزامی است.
توضیح: اینکه تأمین اعتبار گواهینامه های مورد اشاره در بند 4 و 5 در طول مدت فرآیند تشریفات برگزاری مناقصه و اجرای کار لازم و به عهده شرکت کننده در مناقصه می باشد.
6. ارائه کپی برابر با اصل محضری از 1. کلیه صفحات اساسنامه شرکت 2. آگهی تاسیس شرکت و آخرین آگهی تغییرات در روزنامه رسمی
3. کد اقتصادی و شناسه ملی 4. گواهی صحت امضاء 5. کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت الزامی است.
7. کلیه متقاضیانی که در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر در حال حاضر دارای 2 پیمان جاری میباشند مجاز به شرکت در این مناقصه نمی باشند.
8. کلیه صفحات فرمهای پیش نویس قرارداد و شرح کارهای مناقصه باید به امضای تعهد آور (فرد مجاز طبق اساسنامه) برسد.
توضیحات: ارائه گواهی امضا افراد مجاز به امضاء تعهد آور طبق اساسنامه در صورت تغییر طبق آخرین آگهی تغییرات الزامی می باشد.
9. عدم ارائه مدارک فوق و یا عدم تحقق هر یک از شروط مندرج در این آگهی و سایر شرایط مندرج در اسناد مناقصه موجب رد صلاحیت مناقصه گر خواهد شد.
10. عدم ممنوع المعامله بودن در سطح کلیه شرکتها (در صورت قرار داشتن در لیست شرکتهای ممنوع المعامله، سپرده شرکت در مناقصه به
نفع مناقصه گزار ضبط خواهد گردید.)
12. تاریخ و مکان بازگشایی ارزیابی کیفی: ساعت 08.00 روز شنبه تاریخ 1403.7.21 در سالن جلسات شرکت به نشانی مناقصه گذار
13. تاریخ و مکان بازگشایی پاکات الف، ب،ج : ساعت 10.00 روز یکشنبه تاریخ 1403.7.22 در سالن جلسات شرکت به نشانی مناقصه گذار
14. تاریخ اعتبار پیشنهادات: سه ماه بعد از بازگشایی پاکات نرخ
15. حداقل تعداد مناقصه گران جهت گشایش پاکات: 3 مناقصه گر
16. سایر شرایط و زمانبندی : وقتی اسناد مناقصه و گزیده شرایط اسناد ( ضروری است متقاضی کلیه اسناد مناقصه و صورتجلسه توجیهی قبل از پیشنهاد نرخ را دریافت مطالعه و اطلاعات و مدارک درخواستی و از طریق سامانه ستاد ارائه نماید.)
- تاکید می گردد پیشنهاد مناقصه گرانی که در ارزیابی شکلی مستندات فوق شرایط متقاضیان را ارائه نمایند گشوده خواهد شد. ضمناً متن آگهی و بارگذاری شده در سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس سایت ستاد ایران بوده و ضروری است کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از برداشت اسناد و سایر مراحل در این سایت انجام گردد. بدیهی است بارگذاری (آپلود) و ارسال مدارک مورد نیاز و ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها صرفاً پس از دریافت (دانلود) اسناد مناقصه از طریق سایت ستاد انجام خواهد شد و ضروری است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام را در سایت مذکور و دریافت گواهی دیجیتال الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. اطلاعات تماس سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس 41934-021 دفتر ثبت نام 8896737-021 می باشد.
- اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها در سایت سامانه ستاد ایران بخش ثبت نام/ پروفایل تامین کننده/ مناقصه گر موجود است.
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۳ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|