مناقصه : مناقصه تهیه مصالح ، ساخت و نصب پنجره ها و دربهای تراس ... - مناقصه روز پنجشنبه بیست و نهم شهریور ماه 1403, مناقصه تهیه مصالح ، ساخت و نصب پنجره ها و دربهای تراس ...
گروه ها : انواع در و پنجره , پروفیل پی وی سی , ساختمان , |
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها www.parsnamaddata.com تلفن:5-88349670-021 |
مناقصه گذار : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم | شماره : |
تاریخ شروع : 1403/06/29 | تاریخ درج : 1403/06/29 |
آدرس : | |
آگهی فراخوان مناقصه های یک مرحله ای نوبت اول
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در نظر دارد بر اساس آیین نامه معاملات داخلی نسبت به فراخوان مناقصه های یک مرحله ای با موضوعات به شرح زیر اقدام نماید.
شماره مناقصه موضوع مناقصه مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ریال
1 تهیه مصالح ، ساخت و نصب پنجره ها و دربهای تراس UPVC پروژه های زیتون 41 و 42 و 43 طرح مسکن اقدام ملی نهضت ملی 3.550.000.000 ریال
سه میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال)
2 تهیه مصالح ، ساخت و نصب پنجره ها و دربهای تراس UPVC پروژه های زیتون 44 و 47 طرح مسکن اقدام ملی /نهضت ملی 2.080.000.000 ریال
دو میلیارد و هشتاد میلیون ریال
3 تهیه مصالح ، ساخت و نصب پنجره ها و دربهای تراس UPVC پروژه های زیتون 45 و 46 طرح مسکن اقدام ملی /نهضت ملی 2.440.000.000 ریال
دو میلیارد و چهارصد و چهل میلیون ریال
۱- صلاحیت مورد نیاز شامل رتبه پایه و رشته
اشخاص حقوقی دارندگان پروانه بهره برداری (معتبر) محصولات درب و پنجره upvc صادره از وزارت صنعت معدن و تجارت و دارای رزومه کافی یا اشخاص حقوقی دارندگان پروانه کسب (معتبر) رشته شغلی تولید و فروش درب و پنجره upvc صادره از اتحادیه های صنفی سازندگان درب و پنجره های upvc و آلومینیوم کاران مورد تأیید وزارت صنعت معدن و تجارت و دارای رزومه کافی
نحوه و مهلت دریافت و تحویل اسناد
دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 1403.7.1 تا تاریخ 1403.7.5
ارسال اسناد مناقصه تا تاریخ 1403.7.15
بازگشایی پاکات ساعت 10 روز دوشنبه 1403.7.16
نحوه دریافت و ارسال: مراجعه حضوری در ساعات اداری به واحد امور قراردادهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم
کانال ایتای اطلاع رسانی به آدرس https://eitaa.com/tender_bmqom
سایت بنیاد مسکن قم https://qom.bonyadmaskan.ir
اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت باید حداکثر تا پایان وقت اداری مهلت ارسال پیشنهاد قیمت مندرج در آگهی به دبیرخانه حراست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم تحویل گردد.
توضیحات : چنانچه مناقصه گر به هر دلیلی در مهلت خرید اسناد مناقصه موفق به تهیه اسناد نگردید ضمن پذیرش مسئولیت می تواند در زمان باقیمانده تا اتمام مهلت تسلیم پاکتها نسبت به تهیه اسناد مناقصه اقدام نماید در این صورت مسئولیت کمبود زمان متوجه مناقصه گر بوده و مهلت تسلیم پاکتها به هیچ عنوان تمدید نمی گردد.
۴ هزینه خرید اسناد مبلغ 1.000.000 ریال میباشد که به شماره شبا IR260180000000001536076200 نزد بانک تجارت بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم واریز گردد.
۵- مدت اعتبار پیشنهادها : دو ماه
-۶- تضمین شرکت در هر مناقصه : طبق آیین نامه معاملات داخلی بنیاد مسکن می باشد که باید به یکی از صورتهای مشروحه زیر همراه با اسناد مناقصه در پاکت (( الف )) به دستگاه مناقصه گزار تسلیم شود.
الف) ضمانت نامه بانکی به نفع کارفرما
ب اصل فیش واریز وجه نقد به شماره شبا IR260180000000001536076200 نزد بانک تجارت بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم
(ج) فرم تاییدیه مطالبات مورد تأیید امور مالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم
مدت اعتبار تضمین فوق دو ماه بوده و باید تا پایان ساعت اداری تاریخ 1403.9.15 معتبر باشد و برای دو ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.
نام و نشانی مناقصه گزار ،قم، انتهای بلوار امین ابتدای بلوار غدیر کوچه شماره 11 ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم
تلفن های تماس : 15-02532856612 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم معاونت مسکن شهری امور قراردادها
|
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۳ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|
اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است. |