• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : ارزیابی کیفی انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان سیر و حرکت - مناقصه روز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه 1403, ارزیابی کیفی انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان سیر و حرکت
گروه ها : ایاب و ذهاب ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت راه آهن ج.ا.ا شماره :
تاریخ شروع : 1403/06/26 تاریخ درج : 1403/06/27
آدرس :

آگهی دعوت به ارزیابی کیفی فراخوان عمومی 
شرکت راه آهن ج.ا.ا در نظر دارد بنا بر ایین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات نسبت به ارزیابی کیفی مناقصه گران دارای صلاحیت جهت دعوت به مناقصه عمومی یک مرحله ای با شماره (0403-ش- 03) به شرح ذیل اقدام نماید.
1 - شرح مختصر موضوع مناقصه: انجام خدمات ایاب و ذهاب کارکنان سیر و حرکت اداره کل راه آهن شرق (طبس) بوسیله آژانس (درون شهری و برونشهری)
2- مبلغ كل برآورد : 80.783.000.000 ریال
3- مدت و محل اجرا: مدت اجرا 12 ماه بوده و محل اجراء طبق اسناد مناقصه میباشد.
- شرایط لازم جهت شرکت در ارزیابی : بارگذاری گواهی صلاحیتهای ذیل در زمان ارسال اسناد ارزیابی الزامی می باشد:
الف) ارائه گواهی صلاحیت معتبر در زمینه حمل و نقل صادره از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (کلیه مناقصه گرانی که گواهی صلاحیت انها به تایید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی رسیده باشد مجاز به شرکت در این مناقصه می باشند
ب) ارائه گواهی صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 
6- مهلت و نحوه دریافت اسناد ارزیابی کیفی : متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 19 روز چهارشنبه مورخ 1403.7.4 با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی ستاد ایران و از طریق لینک مربوط در سامانه فوق، اسناد ارزیابی کیفی را دریافت نمایند.
7- مهلت و نحوه ارسال اسناد تکمیل شده: اسناد و مدارک باید حداکثر تا ساعت 19:00 روز چهارشنبه مورخ 1403.7.18 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس ستاد ایران بارگذاری گردد
پس از تشکیل جلسه ارزیابی کیفی از شرکت کنندگان دارای صلاحیت که حداقل امتیاز لازم 65 از 100 را کسب نموده باشند جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آمد
کلیه فرایند برگزاری مناقصه به جز تحویل پاکات الف مربوط به تضامین شرکت در فرایند ارجاع کار در سامانه مذکور انجام می پذیرد لذا لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق و دریافت گواهی امضای الکترونیکی نسبت به اخذ انها اقدام نمایند 

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۳ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.