• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه خرید یک دستگاه کامیون با دکل جرثقیل 10 تن - نوبت دوم - مناقصه روز پنجشنبه هشتم شهریور 1403, مناقصه خرید یک دستگاه کامیون با دکل جرثقیل 10 تن - نوبت دوم
گروه ها : تامین،تعمیرات و اجاره خودروهای سنگین و نیمه سنگین , جرثقیل ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شهرداری قم شماره : 038 / ن / 1403 - نوبت دوم
تاریخ شروع : 1403/06/08 تاریخ درج : 1403/06/08
آدرس :
آگهی عمومی مناقصه؟
نوبت دوم 
شهرداری قم در نظر دارد انجام پروژه زیر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای با شرایط مندرج در اسناد با مشخصات و شرایط کلی زیر به  متقاضیان واجد شرایط واگذار نماید.
 
شناسه معامله عنوان مناقصه مبلغ برآورد کل (ریال) مبلغ تضمین فرایند ارجاع کار (ریال)
شناسه سامانه ستاد 
038 / ن / 1403 خرید یک دستگاه کامیون با دکل جرثقیل 10 تن 100.000.000.000 5.000.000.000
2003050235000028 
1- مدت انجام پیمان 2 ماه می باشد.
2- متقاضیان محترم می توانند از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی ستاد ایران نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند و می بایست هزینه خرید اسناد به مبلغ 2.000.000 ریال را به شماره حساب بانک شهر 100600460058 به نام شهرداری قم واریز و مستندات واریزی را به شهرداری قم ارایه نمایند هزینه خرید استاد غیر قابل استرداد است).
3- پیش پرداخت مطابق بند 3-2 قرارداد تا سقف 25 درصد مبلغ کل قرارداد در قبال اخذ ضمانت نامه بانکی می باشد که بدون کسر کسورات قانونی پرداخت می شود.
4 - سایر شرایط مناقصه در اسناد و مدارک درج شده است و مناقصه گران مکلف اند کلیه اسناد و مدارک را امضاء کرده و به همراه پیشنهاد قیمت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ارائه نمایند. امضاء اسناد و مدارک به منزله قبول تمامی شرایط می باشد.
5- تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار هر یک از معاملات: به صورت الف- ضمانت نامه بانکی ب- خالص مطالبات نقدی بلوکه شده تایید شده معامله گران ج- وجه نقد مورد قبول است جهت واریز وجه نقد به حساب شهرداری قم (سپرده حسن انجام کار) نزد بانک شهر به شماره حساب بانکی ایران (شبا) شهرداری قم( 54 - 4300 - 0300 - 0010 - 0000 - 0610 - IR07) اقدام فرمایید.
6 - مهلت خرید و تحویل اسناد:
-  مهلت خرید اسناد از روز شنبه مورخ 1403.6.10 الی روز یکشنبه مورخ 1403.6.18 تا ساعت 19:00 است.
- مهلت ارائه پیشنهاد از روز شنبه مورخ 1403.6.10 الی روز پنجشنبه مورخ 1403.6.29 تا ساعت 12:00 است.
- زمان بازگشایی پاکات : روز یکشنبه مورخ 1403.7.1 ساعت 08:00 در تالار جلسات شهرداری قم برگزار می گردد.
7- جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی با معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با شماره تلفن 36104264 - 025 و جهت پاسخگویی به سوالات عمومی با اداره کل قراردادها و پیمانها اداره امور پیمانها و کمیسیونها با شماره تلفن 36104333 - 025 تماس حاصل فرمایید 
8- محل تسلیم ضمانت شرکت در فرایند انجام کار به نشانی قم بلوار امام موسی صدر جنب بوستان شهید بنیادی شهرداری مرکزی طبقه ششم اداره کل حراست میباشد.
نوبت اول 1403.6.7 
نوبت دوم 1403.6.8 
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم
WWW.QOM.IR
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۴ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.