مناقصه : مناقصه خرید لوله و اتصالات کوره کراکینگ شرکت پتروشیمی اروند برند HEURTY PETROCHEM - مناقصه روز چهارشنبه دهم مرداد 1403, مناقصه خرید لوله و اتصالات کوره کراکینگ شرکت پتروشیمی اروند برند HEURTY PETROCHEM
گروه ها :
صنایع حرارتی و برودتی ,
کوره ,
لوله و اتصالات ,
تجهیزات نفت ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : پتروشیمی اروند |
شماره : شماره 1/1403/025 |
تاریخ شروع : 1403/05/10 |
تاریخ درج : 1403/05/11 |
آدرس : |
فراخوان مناقصه
عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی غیر همزمان به شماره 1/1403/025
شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به عنوان مناقصه گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی و فنی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید .
1- موضوع و مدت مناقصه : خرید لوله و اتصالات کوره کراکینگ شرکت پتروشیمی اروند برند HEURTY PETROCHEM طبق درخواست VAS- 0260051 / VAS - 0260102 ، به مدت 8 ماه خورشیدی می باشد .
2- میزان برآورد تقریبی مناقصه: به میزان 1.600.000 یورو
2.1. هرگونه پرداخت بصورت ریالی و تسعیر بر اساس مفاد مناقصه
3-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه :
3.1. متقاضیان جهت دریافت اسناد میبایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از ثبت نام و تکمیل و تایید ثبت نام خود نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند.
3.2. کلیه اطلاع رسانی ها ، بارگزاری اسناد ، ارسال دعوت نامه ها و غیره درخصوص مناقصه فوق الذکر از طریق پنل کاربری ثبت نام شده صورت می پذیرد و متقاضیان می بایست با مراجعه و کنترل روزانه پنل مربوط به خود در سامانه کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند و همچنین شماره موبایل درج شده توسط مناقصه گر نسبت به بررسی روزانه ، پیامک ها و اطلاع رسانی ها را دریافت و اقدام نمایند. کارفرما هیچ تعهدی درخصوص عدم مراجعه و یا هر ادعای مناقصه گر جهت مراجعه به پنل کاربری و یا عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی مناقصه ندارد.
3.3. مدت زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت اسناد ارزایابی کیفی و اسناد مناقصه از تاریخ 1403.05.11 لغایت 1403.05.18 اعلام می گردد.
3.4. مناقصه گرانی که در سال های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته اند در صورت عدم ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند ، مدارک اریابی کیفی آنها بررسی نشده و از فرایند مناقصه کنار گذاشته می شوند.
3.5. پیمانکارانی که در حال حاضر قرارداد فعال با شرکت پتروشیمی اروند دارند، با رعایت الزامات شرکت در مناقصه، در صورتی که پیشرفت فعالیت آنها مساوی یا بیشتر از 80 درصد باشد، امکان حضور در مناقصه را دارند و در غیر این صورت پاکت پیشنهادی آنها در مناقصه بازگشایی نخواهد شد.
4 - میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه به میزان 5 درصد برآورد نهایی بصورت (ضمانت نامه بانکی ، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد) به شماره حساب : 6094200030 و شماره شبا : IR620180000000006094200030 به عهده بانک تجارت – شعبه شرکت پتروشیمی اروند . ( در جلسه توجیهی مبلغ نهایی تضمین شرکت در مناقصه، اعلام می گردد ).
5- پیش نیاز ارزیابی کیفی متقاضیان :
5.1. (1- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه ، 2- کارت بازرگانی/ پروانه بهره برداری 3- ارائه حداقل یک قرارداد دقیقا مشابه موضوع مناقصه ، 4- ارائه گواهی حسن انجام کار از پتروشیمی اروند در صورت وجود سابقه کار با این شرکت ،5- تکمیل و ارائه فرم محرمانگی اطلاعات.)
( توجه : لازم به ذکر است الزامات عنوان شده ، پیش شرط بررسی اسناد ارزیابی کیفی مناقصه گر می باشد و عدم ارائه هر کدام از موارد ذکر شده منجر به عدم بررسی اسناد میشود ).
5.2. حداقل امتیاز قابل قبول در ارزیابی کیفی : امتیاز 60 می باشد.
5.3. مناقصه گران می بایست اسناد ارزیابی کیفی خود را مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده ( بند شماره 6 ) به صورت فایل PDF و منطبق بر فرمهای ارزیابی کیفی بصورت آنلاین و الکترونیکی بر روی سامانه کمیسیون معاملات به آدرس : Tender.arvandpvc.ir:5661 بارگزاری و ارسال نمایند ( تحویل فیزیکی اسناد نداریم ) . به شرکت هایی که حداقل امتیاز ارزیابی کیفی را کسب نمایند، اسناد مناقصه و برنامه زمانبندی تحویل پاکات (الف-ب و ج) از طریق دعوتنامه سیستمی ارسال می گردد.
6- زمان و نحوه بارگزاری مدارک ارزیابی کیفی مناقصه گران : مناقصه گران میبایست مدارک ارزیابی کیفی خود را حداکثر تا ساعت 17:00 مورخ 1403.05.22 با مراجعه به پنل کاربری خود در زمان مذکور و بصورت فایل PDF بارگزاری نمایند.
6.1. چنانچه مناقصه گری مدارک پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به محل دیگری به غیر از نشانی مندرج در بند 6 ، بارگزاری نماید ،مدارک پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شد و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه مناقصه گزار نخواهد بود.
7-پیش پرداخت : دارد ، به میزان 25 درصد مبلغ قرارداد در قبال ارائه ضمانت نامه معتبر بانکی .
8-تعدیل : ندارد/تسعیر ارز و پرداخت بصورت ریالی در روز تحویل کالا به کارفرما
متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر ، می توانند با شماره تلفن : 06152126476 تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۵ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|