مناقصه : مناقصه عملیات اجرایی پل غدیر - احداث لوپ گردش از بلوار رحمت به بلوار مدرس - مناقصه روز چهارشنبه شانزدهم خرداد 1403, مناقصه عملیات اجرایی پل غدیر - احداث لوپ گردش از بلوار رحمت به بلوار مدرس
گروه ها :
راهسازی ,
ساختمان ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شهرداری شیراز (منطقه یازده) |
شماره : 155- 1403 - نوبت اول |
تاریخ شروع : 1403/03/16 |
تاریخ درج : 1403/03/16 |
آدرس : |
آگهی مناقصه عمومی 155- 1403 ؟
نوبت اول: 1403.3.16 طلوع
نوبت دوم: 1403.3.17 ابتکار جنوب
شهرداری شیراز (منطقه یازده) در نظر دارد عملیات اجرایی پل غدیر - احداث لوپ گردش از بلوار رحمت به بلوار مدرس را از طریق برگزاری مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد با شماره فراخوان 2003096688000092 به اشخاص واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید با مراجعه به آدرس سامانه ستاد نسبت به دریافت اسناد مناقصه و تحویل آن اقدام نمایند در صورت عدم عضویت قبلی ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی صاحبان امضای مجاز از سوی متقاضیان جهت شرکت در مناقصه الزامی است ضمنا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تلفن 07137259903 آماده پاسخگویی می باشد
- مبلغ برآورد : 98.087.876.156 ریال
-مدت قرارداد: 8 ماه
- شرایط شرکت کنندگان: متقاضیان دارای حداقل رتبه 5 در رشته راه و باند از سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین گواهی تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد.
- محل انجام کار: شیراز، بلوار مدرس، تقاطع غیرهمسطح غدیر
- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه 4.905.000.000 ریال به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی نقدی به حساب سپرده 100805504742 کد مرجع 101228 بانک شهر شعبه چمران به نام شهرداری شیراز
- برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد
- در زمان انعقاد قرارداد 5% مبلغ پیشنهادی به عنوان ضمانت حسن اجرای تعهدات به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی اخذ می گردد
- آخرین مهلت دریافت (توزیع) اسناد: متقاضیان می توانند حداکثر تا ساعت 13 روز 2شنبه مورخ 1403.3.21 از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد اسناد مناقصه را دریافت نمایند
- آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه حداکثر تا ساعت 13 روز 1شنبه تاریخ 1403.4.3 می باشد. شرکت کنندگان می بایست تا تاریخ مذکور سپرده شرکت در مناقصه را به صورت فیزیکی به آدرس بلوار مدرس نرسیده به ضلع غربی پل غدیر کدپستی 13388-71557 تحویل نمایند.
- تاریخ و محل بازگشایی پاکات: روز 2شنبه ساعت 13 مورخ 1403.4.4 در محل چهارراه خلدبرین سالن اجتماعات اداره کل حقوقی شهرداری شیراز می باشد
- مدت اعتبار پیشنهادها: 3 ماه می باشد
- هیچگونه وجهی بابت پیش پرداخت داده نخواهد شد
-تعدیل آحاد بها براساس بخشنامه شماره 101/173073 مورخ 82.9.15 سازمان برنامه و بودجه پرداخت خواهد شد. شاخص مبنای پیمان سه ماهه اول سال 1402 می باشد.
- بدیهی از هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود
- شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار می باشد در اینصورت سپردهها مسترد می گردد
- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری موضوع ماده 10 آیین نامه معاملات شهرداری می باشد
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است
- آگهی و اطلاعات مربوط به مناقصه از طریق سایت https://shaffaf.shiraz.ir قابل مشاهده می باشد
- متقاضیان شرکت در مناقصه موظف به ثبت نام در سایت vendor.shiraz.ir می باشند
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۶ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|