• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه عمومی تامین آب معدنی - مناقصه روز شنبه دوازدهم خرداد 1403, مناقصه عمومی تامین آب معدنی
گروه ها : مواد غذایی ,
منبع : 1800 شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد شماره : شماره: PZD - T - 1403 - 469
تاریخ شروع : 1403/03/12 تاریخ درج : 1403/03/13
آدرس :

 موضوع: آگهی مناقصه عمومی و دو مرحله ای تامین آب معدنی 
شماره: PZD - T - 1403 - 469                
شركت عملیات غیرصنعتی پازارگاد درنظر دارد  تامین آب معدنی مورد نیاز خود را به صورت مناقصه عمومی و دو مرحله ای، به شركت های واجد صلاحیت واگذار کند.
1- مشخصات مناقصه گزار :
1) نشانی و تلفن: عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سایت مثلثی، شركت عملیات غیرصنعتی پازارگاد، تلفن: 32550000-077 و 2 - 32553201 -077، فاكس دبیرخانه مرکزی: 3231 3255-077
2)  پست الكترونیكی: contracts@pazargad.ir
3) سامانه الكترونیكی:‌www.pazargad.org قسمت مناقصه ها و مزایده ها
2- تاریخ نشر آگهی 1403.03.12 و 1403.03.16
3- مدت پیمان: یک سال خورشیدی 
3- مبلغ برآورد : مبلغ برآورد اولیه اجرای پروژه بالغ بر 216.200.000.000 ریال (دویست و شانزده میلیارد و دویست میلیون ریال) است.
4- تضمین شركت در مناقصه: ضمانت نامه معتبر بانكی یا  واریز نقدی به حساب شرکت به مبلغ: 10.000.000.000 ریال ( ده میلیارد ریال)
5- مهلت و شرایط دریافت  فرم های استعلام ارزیابی كیفی و اسناد مناقصه و  تاریخ تشکیل جلسه توجیهی:
 1)  آخرین مهلت: ساعت  14:00 روز سه شنبه مورخ 1403.03.22 است 
2) مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد:
- معرفی نامه معتبر (دربردارنده شماره اقتصادی، شماره ثبت، شناسه ملی،كد پستی 10 رقمی، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شركت.
- فیش بانكی پرداختی به مبلغ 15.000.000 ریال بابت خرید اسناد به حساب شماره: 2643450057 بانک تجارت شعبه عسلویه بنام شركت عملیات غیرصنعتی پازارگاد. 
(شماره شبا:  IR35 0180 0000 0000 2643 4500 57   )
3)  مراجعه به آدرس مناقصه گزار (دبیرخانه کمیسیون معاملات) و یا تماس با تلفن فوق  
4) جلسه توجیهی جهت رفع ابهام، رأس ساعت 11:00 صبح روز سه شنبه 1403.03.29 در محل اصلی شرکت تشکیل می گردد.
6- تحویل فرم های استعلام ارزیابی كیفی، مستندات مربوط و پاکت های «الف»، «ب» و «ج»:
1)  آخرین مهلت: ساعت  14:00 روز دوشنبه 1403.04.04
2) مکان: آدرس مناقصه گزار، دبیرخانه کمیسیون معاملات
7- گشایش پاکت های «الف» و «ب»    زمان: راس ساعت 15:00 روز سه شنبه مورخ  1403.04.12 
8- گشایش پاکت های  « ج»     زمان: راس ساعت 15:00 روز سه شنبه مورخ  1403.04.19 
مکان: آدرس مناقصه گزار، ساختمان مدیریت، سالن جلسات
9- جهت كسب اطلاعات بیشتر مراجعه  به آدرس:www.pazargad.org   و یا تلفن:  32550000- 077 و 2- 32553201 -077
 روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد 

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.