• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه عمومی سرویس، نگهداری و پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های فتوکپی ... - مناقصه روز دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت 1403, مناقصه عمومی سرویس، نگهداری و پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های فتوکپی ...
گروه ها : کامپیوتر , اتوماسیون اداری , ماشین اداری ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : بانک پارسیان شماره : 35490- نوبت اول
تاریخ شروع : 1403/02/24 تاریخ درج : 1403/02/25
آدرس :

 

بانک پارسیان 
نوبت اول 
آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای سرویس، نگهداری و پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های فتوکپی در سطح تمامی مراکز ، واحدها و شعب بانک پارسیان با تامین قطعه
1 - شماره مناقصه 35490  - نوع مناقصه : عمومی دو مرحله ای 
2- مناقصه گزار: بانک پارسیان به نشانی: تهران شهرک قدس (غرب)، بلوار شهید فرحزادی، نبش خیابان زرافشان غربی، پلاک 4، ادارات مرکزی بانک پارسیان، طبقه سوم اتاق شماره 302، واحد خدمات عمومی
3- موضوع مناقصه : به شرح مندرج در اسناد مناقصه
4- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ 2.500.000.000 ریال معادل دویست و پنجاه میلیون تومان
5 -نوع تضمین شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی معتبر یا چک تضمین شده بانکی بدون قید و شرط در وجه بانک پارسیان به شناسه ملی 10102203401 و یا واریز نقدی به شماره حساب 607 -12345678 - 201 به نام بانک پارسیان بابت شرکت در مناقصه با شناسه واریز 10001201
6- هزینه خرید اسناد مناقصه : 1.000.000 ریال معادل یکصد هزار تومان در وجه حساب 607 - 12345678 - 201 بابت هزینه خرید اسناد «آگهی روزنامه برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای سرویس، نگهداری و پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های فتوکپی در سطح تمامی مراکز واحدها و شعب بانک پارسیان با تامین قطعه با شناسه واریز 10001201
7- مکان، زمان (مهلت) و نحوه دریافت اسناد مناقصه : اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط که تمایل به شرکت در مناقصه دارند می توانند اسناد مناقصه را از ساعت 09:00 صبح مورخ 1403.02.24 تا ساعت 15:00 مورخ 1403.02.31 از مدیریت پشتیبانی مناقصه گزار به نشانی ذکر شده در بالا، دریافت نمایند. 
8- مکان، زمان (مهلت) و نحوه تحویل پیشنهادها: پیشنهاد دهنده باید پیشنهاد خود را به همراه ضمائم و در پاکتهای جداگانه به شرح مندرج در اسناد شرکت در مناقصه تا ساعت 15:00 مورخ 1403.03.07 به اداره دبیرخانه بانک به نشانی صدرالذکر تسلیم نموده و رسید دریافت نماید
9- تطبيق موضوع اساسنامه ابرازی از سوی اشخاص حقوقی/ مجاز فعالیت ابرازی از سوی اشخاص حقیقی، با موضوع مناقصه الزامی است.
پارسیان بانک ایرانیان 

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۶ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.