• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه فتوکپی سه کاره، مناقصه روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت 1403, مناقصه فتوکپی سه کاره
گروه ها : کامپیوتر , ماشین اداری ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان شماره : شماره 140311
تاریخ شروع : 1403/02/17 تاریخ درج : 1403/02/18
آدرس :
 
آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای با ارزیابی کیفی فشرده به شماره 140311
اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان در نظر دارد تجهیزات مورد نیاز ذیل را از طریق مناقصه عمومی خریداری نماید. 
مهلت دریافت اسناد مناقصه 1403.2.19 لغایت 1403.2.20
زمان تسلیم اسناد مناقصه در سامانه ستاد 1403.3.2 و تحویل پاکات به دبیرخانه اداره کل 1403.3.2
بازگشایی پاکات مناقصه 1403.3.5 ساعت 9 صبح (بازگشایی پاکات مناقصه و ارزیابی کیفی و ارجاع به کمیته فنی بازرگانی) 
مرحله دوم گشایش اسناد مناقصه در جلسه بازگشایی اسناد ارزیابی کیفی مشخص می گردد.
 
کد مناقصه عنوان کالا تعداد منبع تامین اعتبار و نحوه پرداخت مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ریال
14031101 فتوکپی سه کاره 100 نقد و اسناد خزانه - واریزی وزارت نفت 1.500.000.000
تذکرات مهم:
شرکت کنندگان در مناقصه می بایست مبلغ تضمین شرکت در مناقصه را به یکی از صورت های مشروح ذیل در پاکت الف به دبیرخانه این اداره کل تسلیم نمایند. ضمانت نامه می بایست از تاریخ تسلیم پیشنهادها به مدت 60 روز دارای اعتبار باشد 
نوع تضمین براساس آیین نامه شماره 123402 / ت 50659 مورخ 1394.9.22 دارای اعتبار به مدت 3 ماه از تاریخ صدور و قابل تمدید تا سه ماه دیگر می باشد
کلیه مناقصه گران (تامین کنندگان) براساس ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی امتیاز دهی خواهند شد و در صورت احراز شرایط سایر پاکات قیمت آنها گشوده خواهد شد 
مناقصه گران می بایست موارد و مجوزهای زیر را داشته باشند :
- پروانه بهره برداری یا نمایندگی فعال از شرکت های دارای پروانه بهره برداری (در صورت عدم حضور شرکت اصلی در مناقصه )
- از شرکت کنندگان واجد شرایط دعوت می شود اسناد مناقصه را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد خریداری نموده و پس از تکمیل اسناد در مهلت تعیین شده پاکات مربوطه را در سامانه ستاد آپلود قیمت اسناد مناقصه (500.000) ریال می باشد. 
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۷ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.