• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه انجام امور خدماتی سرایداری و نگهبانی ...- تجدید، مناقصه روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت 1403, مناقصه انجام امور خدماتی سرایداری و نگهبانی ...- تجدید
گروه ها : تامین نیروی انسانی ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان شماره : 106/02/1436
تاریخ شروع : 1403/02/16 تاریخ درج : 1403/02/17
آدرس :

 

آگهی تجدید مناقصه عمومی یکپارچه یک مرحله ای همراه با با ارزیابی فشرده شماره 106/03/1436
مناقصه گزار: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان
موضوع مناقصه شماره 106/02/1436
1- 106/03/1436 - انجام امور خدماتی سرایداری و نگهبانی به صورت حجمی در ادارات و مناطق ثبتی استان خوزستان مطابق مشخصات اعلام شده در پیوستهای اسناد مناقصه (27 نفر)
محل تأمین اعتبار : سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
مهلت دریافت اسناد: از روز دوشنبه 1403.2.17 لغایت روز شنبه مورخ 1403.2.22
محل دریافت اسناد کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس (ستاد ایران) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت مناقصه محقق سازند
آگهی مناقصه در سایت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به نشانی www.kz.ssaa.ir نیز درج شده است.
تاریخ تحویل و بارگذاری پاکتهای (الف ، ب ، ج) مناقصه روز چهارشنبه 1403.3.2 تا ساعت 9 صبح
تاریخ بازگشایی پاکت الف و ب و ج: ساعت 9.10 صبح روز یکشنبه 1403.2.16 می باشد 
گروه و رشته شغلی : شرکتهایی اجازه شرکت در مناقصه را دارند که دارای صلاحیت خدمات از سازمان برنامه و بودجه کشور باشند و آنالیز فنی آنها مورد تائید مناقصه گزار باشد.
محل تحویل پاکتهای مناقصه : پیشنهاد قیمت به انضمام کلیه مدارک اعلام شده از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت اعلام گردد و پاکت الف حاوی ضمانت نامه بانکی به نشانی خوزستان اهواز امانیه خیابان مدرس - دبیرخانه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان
به مبلغ 2.633.000.000 ریال (معادل دو میلیارد و ششصد و سی و سه میلیون ریال) می باشد که می بایست برای مدت 90 روز معتبر بوده و پس از آن نیز با اعلام کارفرما قابل تمدید باشد. ضمناً به پیشنهاداتی که فاقد ضمانت نامه یا امضاء مخدوش و مشروط و ضمانت نامه های کمتر از میزان مقرر ، چک تضمین شده و چک شخصی و نظایر آن و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در آگهی واصل شود ، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ضمنا مناقصه با حضور حداقل یک شرکت مناقصه رسمیت می یابد
کارفرما در رد یا قبول پشنهاد و همچنین ابطال مناقصه محق است
سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است 
آدرس اداره کل ثبت اسناد و املاک : خوزستان اهواز امانیه خیابان مدرس - دبیرخانه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان
تلفن: 33364015 - 061  دورنگار 33364024  - 061 

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۶ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.