مناقصه : مناقصه عمومی انجام عملیات تامین و نصب اقلام نسوز در ناحیه سبا شرکت فولاد مبارکه - مناقصه روز شنبه بیست و پنجم فروردین 1403, مناقصه عمومی انجام عملیات تامین و نصب اقلام نسوز در ناحیه سبا شرکت فولاد مبارکه
گروه ها :
انواع مواد و قطعات نسوز ,
ساخت،نصب و تعمیرات صنایع فولاد ,
مشاوره و احداث کارخانجات و پالایشگاه ,
تجهیزات و مشاوره نقشه برداری ,
|
منبع : سایت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : فولاد مبارکه اصفهان |
شماره : 48597995 |
تاریخ شروع : 1403/01/25 |
تاریخ درج : 1403/01/26 |
آدرس : |
شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام)
نوع آگهی: مناقصه عمومی ( یک مرحله ای)
موضوع آگهی: 48597995
انجام عملیات تامین و نصب اقلام نسوز در ناحیه سبا شرکت فولاد مبارکه
متن آگهی: از کلیه شرکتهای توانمند متخصص و دارای کارخانه تولید اقلام نسوز دعوت می گردد مدارک مورد نیاز را در قالب فایل ارسال نمایند
مدارک مورد نیاز:
1- دریافت فرم های ارزیابی کیفی (سایت شرکت فولاد مبارکه (MSC.IR)، خرید و تأمین کنندگان قراردادهای خرید پرسش نامه های ارزیابی
کیفی پیمانکاران، پیمانکاران عمومی حقوقی)
2- تکمیل فرم های ارزیابی کیفی و ارائه مستندات مربوط به آن (سابقه اجرایی توان مالی، توان تجهیزاتی و توان مدیریتی)
3- ثبت نام در سامانه srm به منظور ارسال مدارک
نحوه دریافت مدارک : اسناد مناقصه پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی از طریق سیستم srm و با ایمیل جهت شرکتهای تأیید شده ارسال می گردد.
مهلت ارسال مدارک: 1403.02.06
نحوه ارسال مدارک: مدارک مرتبط با مناقصه می بایست از طریق سیستم srm ارسال گردد :
الف ) نحوه ثبت نام در سیستم SRM :
1 - مراجعه به سایت www.msc.ir - بخش خرید و تأمین کنندگان / لینک ثبت نام در لیست تأمین کنندگان 1- ارسال درخواست عضویت جهت دریافت کلمه کاربری و رمز عبور از طریق پیامک و ایمیل 3- ورود به سیستم و تکمیل فرم 1 خوداظهاری و ثبت نهایی و پیوست نمودن کلیه مدارک مورد نیاز
ب ) نحوه ارسال مدارک :
مناقصه گران می بایست کلیه مدارک مورد نیاز را به یکی از طرق ذیل ارسال نمایند.
1- از طریق سیستم srm: سایت www.msc.ir ، خرید و تأمین کنندگان، برنامه ریزی خرید سیستم مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان " - وارد کردن کد
کاربری و رمز عبور وارد شدن به سرشاخه مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان ، اطلاعات استعلام و مناقصات ارسال مستندات مناقصه
2- از طریق ایمیل به آدرس الکترونیکی r.mokhtari@msc.ir
توجه حجم هر فایل می بایست کمتر از 6 مگابایت باشد.
توجه 1 : کلیه شرکت کنندگان در فراخوان عمومی ملزم به ارائه تأییدیه صالحیت ایمنی از اداره کار می باشند.
توجه 2 : کلیه شرکت کنندگان می بایست در سیستم srm شرکت فولاد مبارکه ثبت نام نمایند.
اطلاعات تماس با کارشناس : جهت پاسخ به سوالات بازرگانی - آقای مختاری - تلفن (3644 ) 0315273 و 09010039574 سوالات فنی آقای کوثری با تلفن 09010043058 و در صورت اشکال ارتباط سایت فولاد با قسمت برنامه ریزی خرید داخلی 33256 تماس گرفته شود.
ارایه مدارک و سوابق هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد
روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ هجری خورشیدی
|