• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : تجدید مناقصه واگذاری پروژه مدیریت پسماند و امور خدماتی...- مناقصه روز پنجشنبه هفدهم اسفند 1402 , تجدید مناقصه واگذاری پروژه مدیریت پسماند و امور خدماتی...
گروه ها : تامین نیروی انسانی , ماشین آلات خدمات شهری ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : دهیاری پیریوسفیان شماره :
تاریخ شروع : 1402/12/17 تاریخ درج : 1402/12/19
آدرس :

آگهی تجدید مناقصه عمومی - یک مرحله ای نوبت اول ؟
احتراما دهیاری پیر یوسفیان از توابع بخش مرکزی شهرستان البرز - استان قزوین در نظر دارد نسبت به واگذاری پروژه مدیریت پسماند و امور خدماتی روستای پیریوسفیان، کوچار و منیره را با برآورد قیمت اولیه به مبلغ 19.943.447.215 ریال (نوزده میلیارد و نهصد و چهل و سه میلیون و چهارصد و چهل و هفت هزار و دویست و پانزده ریال)  از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه متقاضیان دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 1402.12.17 لغایت 1402.12.27 به سامانه ستاد مراجعه نمایند.
توضیح اینکه:
1ـ داشتن شخصیت حقوقی گواهینامه صلاحیت پیمانکاری خدماتی، داشتن گواهینامه صلاحیت ایمنی حقوق، ارائه گواهی ارزش افزوده، اساسنامه آخرین تغییرات روزنامه و همچنین داشتن ظرفیت خالی جهت اجرای پروژه
2ـ صرفا اسناد پاکت ها پیشنهادی «ب» و «ج» دارای امضای الکترونیکی و همچنین مهر و امضای گرم مورد پذیرش است. ضمنا پاکت «الف» باید هم به صورت الکترونیکی و هم به صورت فیزیکی به دبیرخانه بخشداری مرکزی شهرستان البرز ارسال گردد. شایان ذکر است در جلسه بازگشایی پاکت های «ب» و «ج» اسناد فیزیکی (کاغذ) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی (دارای مهر گرم) به هیچ وجه مورد پذیرش نخواهد بود.
3- زمان ارائه پیشنهادات تا ساعت 14 مورخ 1403.1.8 می باشد 
4- زمان بازگشایی پاکتها راس ساعت 9 مورخ 1403.1.9 در محل بخشداری و در حضور اعضای کمیسیون معاملات می باشد.
5- به پیشنهادهای فاقد شرایط فوق الذکر فاقد ضمانتنامه، ناخوانا، مخدوش و مشروط به ترتیب اثر داده نخواهد شد.
6- ضمنا ضمانتنامه شرکت در مناقصه به مبلغ 997.172.370 ریال به شماره شبا IR830210004222813461735302 به نام دهیاری پیریوسفیان با شناسه ملی 14002768172 نزد پست بانک واریز و یا ضمانت نامه معتبر بانکی ارائه گردد. (چک شخصی چک شرکت و یا مواردی به غیر از فیش واریزی و یا ضمانت نامه بانکی مورد قبول نمی باشد.)
7- جهت تهیه اسناد مناقصه می بایست مبلغ 1.000.000 ریال به حساب مذکور واریز گردد 
8- پرداخت صورت وضعیت ها و مطالبات پیمانکار منتخب براساس توان و موجودی ریالی دهیاری و با تشخیص کارفرما قابل پرداخت می باشد 
9- مناقصه گر می بایست شرایط مناصه را به دقت مطالعه و سپس نسبت به پیشنهاد قیمت اقدام نماید.
چاپ اول 1402.12.17 چاپ دوم 1402.12.24 
چاپ دوم 1402.12.1 

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.