• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه عمومی اجرای آسفالت با تامین قیر توسط شهرداری -مناقصه روز یکشنبه سیزدهم اسفند 1402 , مناقصه عمومی اجرای آسفالت با تامین قیر توسط شهرداری
گروه ها : راهسازی , آسفالت ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شهرداری میاندوآب شماره :
تاریخ شروع : 1402/12/13 تاریخ درج : 1402/12/13
آدرس :

 

اگهی مناقصه عمومی اجرای آسفالت با تامین قیر توسط شهرداری ؟ 
شماره 39801
نوبت اول چاپ اول 
شهرداری میاند و آب در نظر دارد در اجرای بند 6 مصوبه شماره 128 مورخه 1402.10.24  شورای محترم اسلامی شهر اجرای آسفالت با تامین قیر توسط شهرداری را به شرح ذیل از طریق مناقصه عمومی به دارندگان کارخانه آسفالت و شرکتهای دارای صلاحیت راه و باند که سابقه در این زمینه و توانایی انجام کار را دارند و اگذار نماید شرکت کنندگان در مناقصه ذیل به شرح مشخصات اعلامی در این اگهی شرکت و ارائه قیمت نمایند. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارک الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد. لذا لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. لازم به ذکر میباشد شرکت کنندگان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به واحد امور قرارداد و یا معاونت عمرانی شهرداری میاند و آب مراجعه نمایند.
شرایط پیمان
تاریخ دریافت اسناد مناقصه از روز 1شنبه مورخه 1402.12.13  تا روز 1شنبه مورخه 1402.12.20 در بستر سامانه ستاد به آدرس ستاد ایران نسبت به اخذ اسناد اقدام نمایند و جهت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت 13 روز 3شنبه مورخه 1403.1.7 اقدام نمایند که شامل موارد ذیل میباشد:
الف : میزان سپرده شرکت در مناقصه بصورت فیش واریزی و یا ضمانت نامه بانکی به مبلغ 3.500.000.000 ریال به حساب سپرده شماره 122043203020301 شهرداری میاندوآب نزد بانک سپه میباشد (فیش واریزی با ضمانتنامه بانکی به اداره حراست شهرداری میاندوآب بصورت فیزیکی تحویل و همزمان به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد به آدرس ستاد ایران بارگذاری گردد. )
ب : تمامی شرکت کنندگان مکلف میباشند اسناد و مدارک درخواستی شامل:
1- آگهی مناقصه (مهر امضاء )
2- برگ تعهد نامه مبنی بر عدم دخالت کارکنان دولت و ماده 10 وظیفه عمومی (مهر و امضاء)
3- آخرین آگهی تغییرات و اساسنامه شرکت (مهر و امضاء) 
4- گواهی صلاحیت و ایمنی از وزارت کار و امور اجتماعی ( مهر و امضاء) را به همراه ضمانت نامه یا فیش واریزی به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد به آدرس ستاد ایران  بارگذاری نمایند (لازم به توضیح می باشد تمامی مدارک بند ب همگی در یک فایل در قسمت مستندات و ضمائم بارگذاری گردد) به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد به آدرس ستاد ایران بارگذاری نمایند
ج پاکت ج فقط قیمت پیشنهادی می باشد.
برآورد اولیه پروژه 70.000.000.000 ریال می باشد و مدت اجرای پیمان 6 ماه شمسی خواهد بود.
2- پرداخت ها بر اساس تایید صورت وضعیت توسط واحد عمرانی و از منابع داخلی انجام خواهد شد.
3- شهرداری به استناد بندهای ماده 10 آئین نامه معاملاتی دارای تکالیف و اختیارات قانونی ذیل میباشد.
- شهرداری مکلف است سپرده شرکت در مناقصه برنده را در صورتی که حاضر به انجام معامله نشود و همچنین سپرده نفر دوم را در صورتی که بر اساس تبصره یک ماده 20 برای انجام معامله به او رجوع شود و از انجام معامله امتناع نماید ضبط کند.
- شهرداری اختیار دارد مقدار کار مورد معامله را تا بیست و پنج درصد کل مورد معامله افزایش یا کاهش دهد.
- شهرداری مجاز نیست به پیشنهادهای مبهم و مشروط و بدون سپرده و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر در آگهی برسد ترتیب اثر دهد. - شهرداری در رد یک یا تمام پیشنهادات مختار است در این صورت سپرده ها مسترد خواهد شد.
کلیه ی هزینه های انتشار آگهی مناقصه اعم از چاپ آگهی در روزنامه و هزینه کارشناسی بر عهده برنده می باشد. 
تذکر مهم : صرفا استاد پاکتهای پیشنهاد (ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است. در جلسه بازگشایی پاکت های (ب) و (ج) استاد فیزیکی (کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر گرم به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.
- کلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار بوده و برابر مقررات کسر خواهد شد.
- از پیمانکار ضمانت معتبر بانکی به مبلغ 10% کل پیمان به عنوان حسن انجام تعهدات اخذ خواهد شد.
- مناقصه بصورت حضوری بوده و با حضور اعضای کمیسیون عالی معاملاتی راس ساعت 13:30  روز 3شنبه مورخه 1403.1.7 انجام خواهد شد.
- تامین قیر مصرفی بعهده شهرداری بوده و بقیه مراحل پخت، پخش، حمل، کمپکت، قیرپاشی و ... بر عهده پیمانکار می باشد. 
- قرارداد بپیوست مدارک بصورت پیش نویس بوده که میباستی توسط شرکت مهر و امضاء و بارگذاری گردد و شهرداری مجاز به هر گونه تغییر و یا اصلاح در محتوای آن در زمان انعقاد قرارداد میباشد.

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۸ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.