• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه، مناقصه عمومی دو مرحله ای اجرای پروژه حفاظت الکترونیک ساختمان، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت - استعلام روز سه شنبه سوم بهمن 1402, مناقصه، مناقصه عمومی دو مرحله ای اجرای پروژه حفاظت الکترونیک ساختمان، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت
گروه ها : سیستم های حفاظتی-دوربین مدار بسته،دزدگیر،آیفون تصویری و آنتن مرکزی ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت گاز استان قم شماره : 2002091459000050
تاریخ شروع : 1402/11/03 تاریخ درج : 1402/11/04
آدرس :
جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه نمایید.
 
مشخصات مناقصه عمومی
 
شماره مناقصه 2002091459000050  
نوع برگزاری دو مرحله ای کلید واژه  
عنوان/موضوع مناقصه مناقصه عمومی دو مرحله ای اجرای پروژه حفاظت الکترونیک ساختمان شرکت گاز استان قم
شرح مناقصه 2)برنامه زمانبندی مناقصه: 2-1-تاریخ انتشار اسناد در سامانه: مورخ دوشنبه 02/11/1402 می باشد . 2-2-مهلت دريافت اسناد مناقصه: تا ساعت 15 روز شنبه 07/11/1402 2-3-جلسه پاسخ به سوالات (در صورت نیاز، اعلام خواهد شد) 2-4- مهلت ارسال پاکت پیشنهاد قیمت و اسناد: ساعت 13 روز شنبه، 21/11/1402 2-5-زمان گشايش پاكت های الف و ب (فنی) ساعت 10 صبح روز دوشنبه، 23/11/1402 2-6-زمان گشايش پاكت های ج متعاقبا اعلام می گردد.
استان محل اجرا قم شهر محل اجرا قم
طبقه بندی موضوعی کالا،خدمات بدون فهرست بها شرح کلی حوزه فعالیت براساس اطلاعات مندرج در آگهی و دفترچه قرارداد که در اسناد مناقصه می باشد .
حداقل امتیاز قابل قبول ارزیابی کیفی حداقل امتیاز قابل قبول ارزیابی فنی/بازرگانی 60.00
ردیف طبقه بندی موضوعی حوزه فعالیت
1 کالا فیوز الکترونیکی
2 خدمات - کدينگ ISIC آرشیو الکترونیک
 
 
اطلاعات مناقصه گزار
 
نام دستگاه اجرایی مناقصه گزار شرکت گاز استان قم مسئول ثبت مناقصه غلامرضا یوسفیان
مرجع پاسخگویی وحید فولادی کد پستی 3719986193
آدرس قم - خیابان امام خمینی - بین میدان امام خمینی و میدان زین الدین - کوچه 18
 
 
اطلاعات مالی/تامین اعتبار
 
برآورد مالی ریال  
هزینه خرید اسناد ریال  
مبلغ تضمین 3,500,000,000 واحد پول ریال
توضیحات 1- سپرده (ضمانتنامه بانکی و يا رسید بانکی واریزی به حساب اعلامی) شرکت در فرآیند ارجاع کار: مناقصه-گران باید ضمانت¬نامه بانکی و یا رسید بانکی مذکور را در مهلت مندرج در آگهی فراخوان (مهلت ارسال پاكت-های پیشنهاد (از سوی مناقصه¬گران)) در پاکت الف سامانه ستاد بارگذاری نمایند. 2- اصل ضمانت نامه یا اصل رسید بانکی مذکور باید تا پایان ساعت اداری روز قبل از جلسه گشایش پاکت¬های الف، ب و ج (در مناقصات یک مرحله¬ای) و جلسه گشایش پاکت ج (در مناقصات دو مرحله¬ای) بصورت فیزیکی تحویل گردد.
 
 
اطلاعات زمانی
 
مهلت دریافت اسناد 1402/11/07 ساعت 15:00 مهلت ارسال پاکتهای پیشنهاد 1402/11/21 ساعت 13:00
زمان بازگشایی پاکت ها 1402/11/23 تا تاریخ 10:00 زمان اعتبار پیشنهاد 1403/03/07 تا ساعت 09:00
 
 
 
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.