• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : فراخوان مناقصه پروژه بهسازی کانال بلوار فرودگاه - نوبت دوم - مناقصه روز شنبه دوم دی 1402 , فراخوان مناقصه پروژه بهسازی کانال بلوار فرودگاه - نوبت دوم
گروه ها : محوطه سازی ، جدول گذاری و پیاده رو سازی , ساختمان ,
منبع : سایت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری شماره : م م آ ج/ 1402/0102 نوبت دوم
تاریخ شروع : 1402/10/02 تاریخ درج : 1402/10/02
آدرس :

فراخوان مناقصه عمومی (ارزیابی کیفی)  نوبت دوم 
مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره م م آ ج/ 1402/0102 (شماره فراخوان ثبت شده در سامانه ستاد 2002093228000408)
مربوط به پروژه بهسازی کانال بلوار فرودگاه
توجه: اعلام امادگی جهت شرکت در این مناقصه صرفا به صورت الکترونیکی توکن و از طریق سامانه ستاد به نشانی سایت ستاد می باشد 
الف - شرح مختصر : 
1- تخریب و برچیدن - خاکبرداری - عملیات خاکی با ماشین و بنایی با سنگ - کارهای فولادی با میلگرد - بتن درجا - بتن پیش ساخته و بلوک چینی - کارهای پلاستیکی و پلیمری - مصالح زیراساس - حمل و نقل - کارهای دستمزدی 
2- تهیه کلیه کالا و مصالح، ابزار کار و ماشین آلات بعهده و هزینه پیمانکار می باشد. 
3- پروژه تعدیل پذیر می باشد. 
ب- برآورد کارفرما / محل و مدت انجام 
- محل انجام خدمات ، خوزستان، امیدیه- بلوار فرودگاه. 
- مدت اجرای پروژه 3 ماه  و دوره نگهداری 3 ماه می باشد. 
- برآورد تقریبی کارفرما معادل 36.351.616.704 ریال می باشد 
ج- شرایط مناقصه گران متقاضی:
مناقصه گران باید دارای حداقل رتبه 5 رشته ابنیه و ساختمان از سازمان برنامه و بودجه کشور و گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی معتبر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اگهی تاسیس و آخرین تغییرات معتبر باشد. 
- ارائه تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار (مناقصه) به مبلغ 1.817.580.000 ریال و همچنین ده درصد مبلغ پیمان (در صورت برنده شدن) بعنوان تضمین انجام تعهدات ، ضمنا در تعیین برنده مناقصه و در شرایط برابر اولویت با شرکتهای بومی می باشد 
- ارائه رسید وجه صادره از سوی حسابداری کارفرما مبنی بر واریز مبلغ فوق الذکر به شماره حساب IR190100004001119106377061 تمرکز وجوه سپرده نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام شرت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری 
مناقصه گر جهت تحویل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار علاوه بر بارگذاری تصویر تضمین از طریق سامانه لازم است بصورت حضوری به دفتر کمیسیون مناقصات در امیدیه محوطه غیرصنعتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ساختمان 300 اتاق 306 در مهلت مقرر مراجعه و تضمین را تسلیم نماید.
- ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان مبلغ فوق الذکر طبق فرم نمونه که ابتدا برای مدت 90 روز معتبر بوده و پس از آن نیز با اعلام کارفرما برای مدت 90 روز دیگر قابل تمدید باشد.
- متقاضی بر اساس ماده 22 قانون برگزاری مناقصات موظف به اعلام شماره دورنگار فعال بمنظور ارسال مکاتبات می باشد و ارسال هرگونه مکاتبه به دورنگار اعلامی به منزله تصدیق دریافت آن از سوی متقاضی است. 
- قیمت ها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد. 
- هزینه درج اگهی در روزنامه ها بعهده برنده مناقصه می باشد. 
- مناقصه گران موظفند آنالیز بهای مبلغ پیشنهادی را بر اساس آخرین بخشنامه ابلاغ شده تهیه، تکمیل و همراه پیشنهاد نرخ (پاکت ج) ارائه دهند و در صورت عدم ارائه تجزیه بها، نرخ پیشنهادی قرائت نمی شود. 
د-  محل و مهلت دریافت اسناد :
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می اید ظرف مهلت مقرر در این فراخوان جهت دریافت اسناد و اعلام امادگی از طریق سامانه ستاد به نشانی سامانه ستاد مراجعه نمایند تا ارزیابی های لازم وفق بند الف ماده 16 آئین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات (ارزیابی کیفی) بر روی مدارک ارسالی مناقصه گران به عمل آید. حداقل امتیاز قابل قبول برای دعوت به مناقصه 55 می باشد. 
1- مهلت دریافت استعلام ارزیابی کیفی به صورت الکترونیکی (غیرحضوری) از ساعت 8 صبح تاریخ 1402.9.18 تا ساعت 14 تاریخ 1402.9.27
2- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی بصورت الکترونیکی (غیر حضوری) تا ساعت 14 تاریخ 1402.10.11
3- مهلت توزیع اسناد مناقصه تا ساعت 14 تاریخ 1402.10.27 
4- مبلغ خرید اسناد و شماره حساب واریز مبلغ 1.700.000 ریال از طریق درگاه موجود در سامانه ستاد
ه- محل زمان و تحویل گشایش پیشنهادها : 
متقاضیان مکلفند پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت 9 روز یکشنبه مورخ 1402.11.8 به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ستاد تسلیم نمایند . ضمنا پیشنهادات در همان روز یکشنبه مورخ 1402.11.8 گشایش و قرائت خواهد شد و حضور نماینده مناقصه گران یا معرفینامه و کارت شناسایی معتبربلامانع است 
ضمنا مهلت و محل تحویل فیزیکی تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار تا ساعت 9 روز یکشنبه مورخ 1402.11.8 در محل کمیسیون مناقصات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به نشانی فوق الذکر می باشد . در صورت هرگونه تغییر در زمان و تاریخ مناقصه به مناقصه گران اطلاع رسانی خواهد شد.
همزمان ارائه معرفی نامه و کارت ملی برای متقاضیان شرکت در مناقصه و نمایندگان شرکتها در همه مراحل لازم و ضروری می باشد.
نشانی: خوزستان - امیدیه - محوطه غیرصنعتی - ساختمان 300 امور حقوقی و قراردادها تلفن 06152632703
www.nisoc.ir     www.shana.ir   http://iets.mporg.ir  
مناقصه و مناقصات امروز فراخوان مناقصه عمومی (ارزیابی کیفی)  نوبت دوم 
مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره م م آ ج/ 1402/0102 (شماره فراخوان ثبت شده در سامانه ستاد 2002093228000408)
مربوط به پروژه بهسازی کانال بلوار فرودگاه
توجه: اعلام امادگی جهت شرکت در این مناقصه صرفا به صورت الکترونیکی توکن و از طریق سامانه ستاد به نشانی سایت ستاد می باشد 
الف - شرح مختصر : 
1- تخریب و برچیدن - خاکبرداری - عملیات خاکی با ماشین و بنایی با سنگ - کارهای فولادی با میلگرد - بتن درجا - بتن پیش ساخته و بلوک چینی - کارهای پلاستیکی و پلیمری - مصالح زیراساس - حمل و نقل - کارهای دستمزدی 
2- تهیه کلیه کالا و مصالح، ابزار کار و ماشین آلات بعهده و هزینه پیمانکار می باشد. 
3- پروژه تعدیل پذیر می باشد. 
ب- برآورد کارفرما / محل و مدت انجام 
- محل انجام خدمات ، خوزستان، امیدیه- بلوار فرودگاه. 
- مدت اجرای پروژه 3 ماه  و دوره نگهداری 3 ماه می باشد. 
- برآورد تقریبی کارفرما معادل 36.351.616.704 ریال می باشد 
ج- شرایط مناقصه گران متقاضی:
مناقصه گران باید دارای حداقل رتبه 5 رشته ابنیه و ساختمان از سازمان برنامه و بودجه کشور و گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی معتبر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اگهی تاسیس و آخرین تغییرات معتبر باشد. 
- ارائه تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار (مناقصه) به مبلغ 1.817.580.000 ریال و همچنین ده درصد مبلغ پیمان (در صورت برنده شدن) بعنوان تضمین انجام تعهدات ، ضمنا در تعیین برنده مناقصه و در شرایط برابر اولویت با شرکتهای بومی می باشد 
- ارائه رسید وجه صادره از سوی حسابداری کارفرما مبنی بر واریز مبلغ فوق الذکر به شماره حساب IR190100004001119106377061 تمرکز وجوه سپرده نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام شرت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری 
مناقصه گر جهت تحویل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار علاوه بر بارگذاری تصویر تضمین از طریق سامانه لازم است بصورت حضوری به دفتر کمیسیون مناقصات در امیدیه محوطه غیرصنعتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ساختمان 300 اتاق 306 در مهلت مقرر مراجعه و تضمین را تسلیم نماید.
- ارائه ضمانتنامه بانکی به میزان مبلغ فوق الذکر طبق فرم نمونه که ابتدا برای مدت 90 روز معتبر بوده و پس از آن نیز با اعلام کارفرما برای مدت 90 روز دیگر قابل تمدید باشد.
- متقاضی بر اساس ماده 22 قانون برگزاری مناقصات موظف به اعلام شماره دورنگار فعال بمنظور ارسال مکاتبات می باشد و ارسال هرگونه مکاتبه به دورنگار اعلامی به منزله تصدیق دریافت آن از سوی متقاضی است. 
- قیمت ها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد. 
- هزینه درج اگهی در روزنامه ها بعهده برنده مناقصه می باشد. 
- مناقصه گران موظفند آنالیز بهای مبلغ پیشنهادی را بر اساس آخرین بخشنامه ابلاغ شده تهیه، تکمیل و همراه پیشنهاد نرخ (پاکت ج) ارائه دهند و در صورت عدم ارائه تجزیه بها، نرخ پیشنهادی قرائت نمی شود. 
د-  محل و مهلت دریافت اسناد :
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می اید ظرف مهلت مقرر در این فراخوان جهت دریافت اسناد و اعلام امادگی از طریق سامانه ستاد به نشانی سامانه ستاد مراجعه نمایند تا ارزیابی های لازم وفق بند الف ماده 16 آئین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات (ارزیابی کیفی) بر روی مدارک ارسالی مناقصه گران به عمل آید. حداقل امتیاز قابل قبول برای دعوت به مناقصه 55 می باشد. 
1- مهلت دریافت استعلام ارزیابی کیفی به صورت الکترونیکی (غیرحضوری) از ساعت 8 صبح تاریخ 1402.9.18 تا ساعت 14 تاریخ 1402.9.27
2- مهلت ارسال پاسخ استعلام ارزیابی کیفی بصورت الکترونیکی (غیر حضوری) تا ساعت 14 تاریخ 1402.10.11
3- مهلت توزیع اسناد مناقصه تا ساعت 14 تاریخ 1402.10.27 
4- مبلغ خرید اسناد و شماره حساب واریز مبلغ 1.700.000 ریال از طریق درگاه موجود در سامانه ستاد
ه- محل زمان و تحویل گشایش پیشنهادها : 
متقاضیان مکلفند پیشنهادات خود را حداکثر تا ساعت 9 روز یکشنبه مورخ 1402.11.8 به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ستاد تسلیم نمایند . ضمنا پیشنهادات در همان روز یکشنبه مورخ 1402.11.8 گشایش و قرائت خواهد شد و حضور نماینده مناقصه گران یا معرفینامه و کارت شناسایی معتبربلامانع است 
ضمنا مهلت و محل تحویل فیزیکی تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار تا ساعت 9 روز یکشنبه مورخ 1402.11.8 در محل کمیسیون مناقصات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به نشانی فوق الذکر می باشد . در صورت هرگونه تغییر در زمان و تاریخ مناقصه به مناقصه گران اطلاع رسانی خواهد شد.
همزمان ارائه معرفی نامه و کارت ملی برای متقاضیان شرکت در مناقصه و نمایندگان شرکتها در همه مراحل لازم و ضروری می باشد.
نشانی: خوزستان - امیدیه - محوطه غیرصنعتی - ساختمان 300 امور حقوقی و قراردادها تلفن 06152632703
www.nisoc.ir     www.shana.ir   http://iets.mporg.ir  
مناقصه و مناقصات امروز 

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.