مناقصه : مناقصه پنج دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری 900KVA & 300KVA, مناقصه پنج دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری 900KVA & 300KVA
گروه ها :
دیزل ژنراتور ,
تجهیزات برق و الکترونیک ,
|
منبع : فارس |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شرکت برق منطقه ای فارس |
شماره : 20 - 1402 |
تاریخ شروع : 1402/03/25 |
تاریخ درج : 1402/03/27 |
آدرس : |
آگهی مناقصه عمومی - دو مرحله ای ؟
شماره مرجع 20 - 1402
شرکت برق منطقه ای فارس در نظر دارد پنج دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری 900KVA & 300KVA را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ثیت سامانه ستاد 2002001046000033 خریداری نماید. کلیه مراحل فرایند مناقصه از دریافت اسناد مناقصه ارائه پیشنهاد مناقصه گران و گشایش پاکتها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس سایت ستاد ایران انجام خواهد شد. لذا مناقصه گران در زمینه موضوع مناقصه می توانند جهت اخذ اسناد به ترتیب اطلاعات زمانی ذکر شده در ذیل به سامانه ستاد مراجعه و اسناد مربوطه را دریافت و پس از تکمیل همراه با اسناد و مدارک خواسته شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت یارگذاری نمایند لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قیلی در سامانه مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند به پیشنهادهای واصله خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و همچنین به پیشنهادهای فاقد امضاء مشروط، مخدوش و پیشنهادهایی که بعد از انقضاء مدت مقرر واصل شود. ترتیب اثر داده نخواهد شد. سایر اطلاعات مورد نیاز یه شرح ذیل
اعلام می گردد.
1- تاریخ اولین انتشار اسناد مناقصه در سامانه از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 1402.3.27 خواهد بود
2- آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه از سامانه : تا ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1402.3.29 می باشد
3- آخرین مهلت بارگذاری اسناد مناقصه در سامانه تا ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1402.4.12 می باشد
4- تاریخ گشایش پاکات ارزیابی در سامانه تا ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه مورخ 1402.4.12 خواهد بود
5- آخرین مهلت تحویل اصل پاکات پیشنهاد الف، ب و ج :تا ساعت 13 روز سه شنبه مورخ 1402.4.13
6- تاریخ گشایش پاکات پیشنهادها: پس از کسب امتیاز لازم در ارزیابی کیفی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اطلاع رسانی می گردد
7- نوع کمیت و کیفیت کالای مورد نظر وفق اسناد مناقصه خواهد بود
8- نحوه برگزاری مناقصه: عمومی دو مرحله ای (همراه با ارزیایی کیفی به صورت یکپارچه )
8- مدت تحویل کالا: یک ماه هجری شمسی
10- نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار تضمین قابل قبول کارفرما (شامل یک یا ترکیبی از تضامین بندهای الف، به ب، ج، چ، ح خ ماده 4 آئین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402 / ت 50659 هـ مورخ 94.9.2 و اصلاحیه شماره 5211 ت 57592 هـ مورخ 1400.1.22 مصوب هیات وزیران به مبلغ 7.996.949.028 ریال می باشد و به پیشنهادهای فاقد سپرده سپرده های مخدوش سپردههای کمتر از میزان مقرر چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
11- مدت اعتیار پیشنهادها پیشنهادها باید از هر حیث برای مدت 90 روز بعد از تاریخ تعیین شده برای تسلیم پیشنهادها معتیر باشند و این مدت برای 90 روز دیگر قابل تمدید می باشد.
12- نشانی این شرکت جهت ارسال پاکتهای الف و ب و ج: شیراز خیابان زند - نیش خیابان فلسطین - شرکت برق منطقه ای فارس- دبیرخانه مرکزی (تذکر مهم: ارسال یک نسخه از اصل پاکتهای الف (اصل ضمانتنامه) و ب (به صورت CD) و ج (اصل برگ پیشنهاد قیمت موجود در اسناد به صورت فیزیکی و جداول مقادیر و قیمتها به صورت CD) به صورت لاک و مهر شده الزامی است)
13- محل برگزاری مناقصه شیراز - خیابان زند - نیش خیابان فلسطین - شرکت برق منطقه ای فارس - امور تدارکات و قراردادها
14- نام و نشانی مشاور: شرکت فکور انرژی صنعت برق به آدرس شیراز - خیابان هفت تیر (بیست متری سینما سعدی)، ساختمان سینوهه - طبقه سوم واحد 5
15- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. ضمنا چنانچه در مورد مفهوم قسمتی از اسناد مناقصه ایهام یا سئوالی وجود داشته باشد می توانند به صورت کتبی یا شماره فکس 32359047 - 071 دبیرخانه مرکزی شرکت برق منطقه ای فارس (امور تدارکات و قراردادها) مکانیه نمایند.
16- به پیشنهادهای فاقد امضاء مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر واصل شود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه تلفن مرکز راهیری و پشتیبانی 1456 می باشد.
مناقصه و مناقصات امروز
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|