• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : فراخوان مناقصه انجام امور خدمات عمومی و پشتیبانی واحدهای اداری ، کارگاهی ..., فراخوان مناقصه انجام امور خدمات عمومی و پشتیبانی واحدهای اداری ، کارگاهی ...
گروه ها : خدمات صنعتی , تامین نیروی انسانی , تایپ و پانچ و خدمات اداری , خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی ,
منبع : البرز شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران - مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران شماره :
تاریخ شروع : 1402/03/18 تاریخ درج : 1402/03/20
آدرس :

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای 
سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران - مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران در نظر دارد فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای با موضوع انجام امور خدمات عمومی و پشتیبانی واحدهای اداری ، کارگاهی ، پایلوت فرآوری ، آزمایشگاهی و دستگاهها و تجهیزات مرکز را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. لذا از واجدین شرایط به شرح ذیل دعوت به عمل می آید جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس سایت ستاد ایران به شماره مناقصه سامانه ستاد 2002004246000001 مراجعه نمایند.
۱ - نام و نشانی مناقصه گزار مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران
آدرس و اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار استان البرز کیلومتر 9 اتوبان کرج قزوین جنب کارخانه سوپا- انتهای بلوار کاوش شهرک تحقیقاتی کاوش مرکز تحقیقاتی فرآوری مواد معدنی ایران شماره تماس: ۳۲۱۰۶۰۰۰-۰۲۶ داخلی 230
۲- شرایط مناقصه: انجام امور خدمات عمومی و پشتیبانی واحدهای اداری ، کارگاهی ، پایلوت فرآوری ، آزمایشگاهی و دستگاهها و تجهیزات مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران به شرح مندرج در اسناد مناقصه 
3-مدت اجرای کار 12 ماه شمسی 
-۴- مدت اعتبار پیشنهادها: 3 ماه شمسی
۵ -نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : یک فقره ضمانتنامه بانکی به مبلغ 9.850.000.000 ریال که طبق آیین نامه تضمین معاملات دولتی مصوب (۹۴) که توسط یکی از بانکهای مجاز صادر و امضاء شده باشد و برای مدت ۳ ماه از تاریخ پیشنهادات اعتبار داشته و برای ۳ ماه دیگر قابل تمدید باشد ضمانتنامه باید دارای شماره سپام بوده و هیچگونه شرطی از سوی بانک نباید در ضمانتنامه درج گردد. 
۶- محل و زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ درج آگهی اول لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1402.3.29 ساعت 15 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستادیران به آدرس سایت ستاد ایران در دسترس خواهد بود.
7- محل و زمان ارائه پیشنهاد: ساعت 9.30 روز یکشنبه مورخ 1402.4.11 از طریق بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستادیران به آدرس سایت ستاد ایران 
کلیه اسناد مناقصه می بایست پس از اخذ مهر و امضاء الکترونیکی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستادیران) بارگذاری گردد و فقط پاکتهای (الف) علاوه بر بارگذاری در سامانه بصورت فیزیکی، مهر و موم شده به آدرس مناقصه گزار (مندرج در بند ۱) تحویل گردد. 

 

زمان گشایش پاکتها ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 1402.4.11 در محل مناقصه گزار به ادرس استان البرز کیلومتر 9 اتوبان کرج قزوین جنب کارخانه سوپا انتهای بلوار کاوش شهرک تحقیقاتی کاوش مرکز تحقیقاتی فرآوری مواد معدنی ایران
نکته مهم: کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران انجام خواهد شد لازم به ذکر است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی می بایست مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی مهر و امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه طی نماید لذا در جلسات کمیسیون معاملات اعتبارسنجی مهر و امضای الکترونیکی صاحبان امضای مجاز از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت می پذیرد و در صورت عدم اخذ گواهی امضا مجاز و مهر الکترونیکی پینشهاد مناقصه گر قابل بررسی نموده و مردود می باشد

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.