• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه خرید و حمل آهن آلات جهت اجرای فوندانسیون بازارچه میوه و تره بار, مناقصه خرید و حمل آهن آلات جهت اجرای فوندانسیون بازارچه میوه و تره بار
گروه ها : آهن آلات , مصالح ساختمانی ,
منبع : فارس شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شهرداری صدرا شماره : نوبت اول 1402-05
تاریخ شروع : 1402/03/01 تاریخ درج : 1402/03/02
آدرس :

آگهی مناقصه خرید و حمل آهن آلات جهت اجرای فوندانسیون بازارچه میوه و تره بار؟
در 4 نقطه شهر صدرا 5-142
نوبت اول: 1402.03.1
نوبت دوم: 1402.03.8
شهرداری صدرا در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه با موضوع " خرید و حمل آهن آلات جهت اجرای فوندانسیون بازارچه میوه و تره بار در 4 نقطه شهر صدرا"، طبق برآورد و مشخصات قید شده در اسناد مناقصه، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس ستاد ایران انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
1-   مبلغ براورد اولیه : 18.209.560.000 ریال
2-  تامین  اعتبار از منابع  داخلی می باشد.
3- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه مبلغ  921.000.000 ریال می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار حداقل 3 ماهه و یا فیش واریز نقدی به حساب 100830670088 نزد بانک شهر در شعبه صدرا به نام سپرده شهرداری صدرا باشد.
4- مبلغ خرید اسناد مناقصه مبلغ  2.200.000 ریال به حساب 100805891412 نزد بانک شهر در سامانه ستاد ایران می باشد.
5- سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتی که حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداری صدرا ضبط خواهد شد. 
6- هزینه درج آگهی نوبت اول و دوم  بر عهده برنده مناقصه می باشد. 
7- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار خواهد بود.
8- سایر شرایط و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است. 
9- تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از ساعت 10 صبح مورخ  1402.03.1 می باشد.
10-  آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت ساعت 11 مورخ 1402.03.8 می باشد .
11-  آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه تا ساعت 12  مورخ 1402.03.20 می باشد .
12- زمان بازگشایی پاکت ها در ساعت 14:30 روز  شنبه مورخ 1402.03.30 می باشد .
متقاضیان می بایست مدارک پاکت های الف- ب-ج در سامانه بارگذاری نمایند شهرداری از دریافت حضوری پاکات طبق قانون معذور می باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاری در سایت ستاد (پاکت الف) به صورت فیزیکی تا ساعت 12 مورخ 1402.03.20 در پاکت سربسته و بادرج کامل مشخصات شرکت و شماره تماس به واحد دبیرخانه مرکزی شهرداری صدرا به آدرس زیر تحویل نمایند. آدرس: استان فارس- شهر صدرا- بلوار پاسداران ساختمان مرکزی شهرداری صدرا کد پستی 7199433869 شماره تماس واحد امور قراردادها: 36414414-071 و اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس 41924-021 دفتر ثبت نام 88969737-85193768 

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.