• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه واگذاری مدیریت امور انبارهای استیجاری و امانی استان ...- نوبت دوم , مناقصه واگذاری مدیریت امور انبارهای استیجاری و امانی استان ...- نوبت دوم
گروه ها : انبارداری , تامین نیروی انسانی ,
منبع : کردستان شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : اداره کل پشتیبانی امور دام استان کردستان شماره : 1402/24 نوبت دوم
تاریخ شروع : 1402/02/23 تاریخ درج : 1402/02/24
آدرس :


آگهی مناقصه عمومی ؟
شماره 1402/24 نوبت دوم 
1- نام و نشانی مناقصه گزار: اداره کل پشتیبانی امور دام استان کردستان
به نشانی: سنندج- بلوار جانبازان- ابتدای شهرک اندیشه- سایت اداری- جنب شرکت گاز
2- موضوع مناقصه: واگذاری مدیریت امور انبارهای استیجاری و امانی استان کردستان (سقز و سنندج)
3- نوع تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار: اصل فیش واریزی وجه نقد به حساب شماره 4001039806370564 با شناسه واریزی 9142039571000000000000000000410 بانک مرکزی و یا ضمانتنامه بانکی به نام مناقصه گزار (اداره کل پشتیبانی امور دام استان کردستان) و یا انواع اوراق مشارکت بانکی بی نام.
4- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ 1500000000 ریال یک میلیارد و پانصد میلیون ریال) بنام اداره کل پشتیبانی امور دام استان کردستان می باشد.
زمان دریافت اسناد تحویل پیشنهاد و گشایش پیشنهادهای مالی
5-1- مهلت خرید اسناد تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1402.03.1 می باشد
مهلت تحویل پیشنهاد تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 1402.03.11 می باشد.
5-4- زمان رسیدگی به پیشنهادهای مالی: ساعت 10:30 روز سه شنبه مورخ 1402.03.16 واقع در سنندج، میدان 12 فروردین، سایت اداری، اداره کل پشتیبانی امور دام استان کردستان، واحد کمیسیون معاملات می باشد.
6- خرید اسناد: مناقصه گران در صورت تمایل به شرکت در مناقصه می توانند در تاریخ مهلت خرید اسناد ردیف 1-5 آگهی به سامانه تدارکت الکترونیک دولت به آدرس ستاد ایران مراجعه و پس از واریز مبلغ 500.000 ریال غیر قابل برای موض.ع مناقصه اسناد مناقصه را از طریق سامانه ستاد دریافت و می بایست تمامی صفحات اسناد ذکر شده و سایر اطلاعات و جزییات مربوطه مندرج در اسناد مناقصه را به استناد مواد 6، 7، 12 قانون تجارت الکترونیکی و بند ج ماده 67 قانون برنامه ششم توسعه کشور نسخ الکترونیکی اسنادی که طبق مقررات ماده 32 قانون تجارت الکترونیکی مجهز به امضای الکترونیکی شده باشن اصالت داشته و معتبر و مکفی می باشد . را در سامانه ستاد درج نمایند. لذا زین پس از قابلیت جدید صرفا نسخ الکترونیکی اسناد با استفاده از امضای الکترونیکی صاحبان امضای مجاز امضا و مهر  الکترونیکی شرکت / موسسه / سازمان امضا و مهر و در سامانه بارگزاری می شوند و نیازی به چاپ و امضا و مهر گرم و اسکن نبوده و همچنین نیازی به ارسال نسخ فیزیکی نمی باشد. لازم به توضیح است که پاکت الف حاوی تضمین شرکت در مناقصه را در موعد مقرر در آگهی به صورت حضوری به کمیسیون معاملات استان کردستان تحویل نمایند.
سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.
ضمنا تاکید میگردد شرکت کنندگان در مناقصه باید رزومه، سابقه، با تجربه و تخصص در رابطه با موضوع مناقصه را داشته باشند

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.