• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه امور حفاظت فیزیکی, مناقصه امور حفاظت فیزیکی
گروه ها : تامین نیروی انسانی ,
منبع : هرمزگان شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان شماره :
تاریخ شروع : 1402/01/29 تاریخ درج : 1402/01/30
آدرس :


مناقصه عمومی یک مرحله ای ؟ 
نوبت اول
شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد امور حفاظت فیزیکی خود را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید 
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد و ... در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس سامانه ستاد انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی توکن را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند
شماره فراخوان و تاریخ انتشار آگهی مناقصه در سامانه: 2002004641000002 روز سه شنبه مورخ 1402.1.29
نام و نشانی مناقصه گزار: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان هرمزگان به آدرس بندرعباس بلوار علی ابن ابیطالب ع پشت سازمان مدیریت برنامه و بودجه 
هزینه خرید اسناد مناقصه: مبلغ 500.000 ریال می باشد که از درگاه بانکی موجود در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می گیرد
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه از روز سه شنبه مورخ 1402.1.29  لغایت ساعت 18 روز  چهارشنبه مورخ 1402.2.6
آخرین مهلت ارائه پاکت های پیشنهادی بارگذاری در سامانه به صورت PDF: تا ساعت 18 روز یک شنبه مورخ 1402.2.17
لازم به ذکر است پیشنهادات ارسالی باید حداقل 45 از تاریخ آخرین روز تسلیم پیشنهادها اعتبار داشته باشند
تاریخ گشایش پیشنهادها روز  دوشنبه مورخ 1402.2.18 ساعت 9
میزان و نوع تضمین فرایند اجرای کار مبلغ: 844.802.146 هشتصد و چهل و چهار میلیون و هشتصد و دو هزار و یکصد و چهل و شش ریال که به دو صورت ضمانت نامه بنکی و یا پرداخت نقدی فیش واریزی به حساب شبای شماره IR250100004001039704005791 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام خزانه داری کل از طریق دستور پرداخت ساتنا یا پایا با شناسه واریز 320039762263500650000000000006 قابل ارائه می باشد
آدرس و زمان تحویل اصل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار: اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع الف علاوه بر بارگذاری در سامانه میبایستی به صورت فیزیکی و در پاکت در بسته و ممهور حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1402.2.17  به دبیرخانه کمیسیون معاملات مناقصه گزار در آدرس فوق الذکر تحویل و رسید دریافت شود
ضمناً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تماس با شماره تلفن 07633678311 به آدرس اینترنتی شرکت www.assc.ir و آدرس پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات http://iets.mporg.ir نیز مراجعه فرمائید
شماره تماس پشتیبانی سامانه 1456 (تماس با دفتر ثبت نام در سامانه اداره کل صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان 32225344-076

 

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.