• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه خرید 1.700 دستگاه کنتور دیجیتال سه فاز چند تعرفه اتصال مستقیم...., مناقصه خرید 1.700 دستگاه کنتور دیجیتال سه فاز چند تعرفه اتصال مستقیم....
گروه ها : کنتور برق , انواع کلید و پریزهای برقی و صنعتی , انواع تابلو و راکهای مخابراتی و برقی , تجهیزات برق و الکترونیک ,
منبع : لرستان شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت توزیع نیروی برق مازندران شماره :
تاریخ شروع : 1402/01/24 تاریخ درج : 1402/01/26
آدرس :
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت اول؟
شرکت توزیع برق مازندران در نظر دارد از بین تولیدکنندگان کالای دارای تاییدیه، با استفاده از ارزیابی کیفی و برابر الزامات فنی که به همراه اسناد مناقصه ارائه خواهد شد، کالای به شرح ذیل را خریداری نماید:
1- نام مناقصه گر: شرکت توزیع نیروی برق مازندران
 
 ردیف شماره مناقصه شرح مناقصه مبلغ تضمین (ریال)
1 401110004 خرید 1.700 دستگاه کنتور دیجیتال سه فاز چند تعرفه اتصال مستقیم(فهام 1) و چند تعرفه دیماندی ولتاژ ثانویه ct طرح فهام به همراه ارزیابی کیفی 3.142.000.000
2 401110228 خرید 500 دستگاه تابلو سنجش اتصال مستقیم با کلید اتوماتیک 630 آمپر 3.250.000.000
1- تضمین شرکت در مناقصه قابل قبول کارفرما بر اساس آیین نامه تضمین شرکتهای توزیع برق می باشد 
2- این شرکت از پذیرش چک شخصی، ارائه وجه نقد و .... تحت عنوان تضمین شرکت در مناقصه خودداری خواهد نمود 
3- به پیشنهادهای فاقد امضا مجاز مشروط و مخدوش فاقد سپرده ، سپرده های مخدوش ، سپرده های کمتر از میزان مقرر و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در این فراخوان واصل شود مطلقا ترتیب اثرداده نخواهد شد 
4-سایر شرایط و اطلاعات در اسناد مناقصه درج شده است 
5- تامین منابع از محل منابع داخلی است
 
2- زمان فروش اسناد: از روز شنبه تاریخ 1402.1.26 لغایت روز 4شنبه مورخ 1402.1.30
3- محل دریافت اسناد سامانه تدارکات الکترونیک دولت به ادرس سایت ستاد سامانه مناقصه 
4- مبلغ فروش اسناد مبلغ 545.000 ریال به حساب جام شماره 5240332412 بانک ملت شعبه امیر مازندرانی ساری (پرداخت از طریق درگاه اینترنتی )
5- مهلت بارگذاری اسناد:
الف) مهلت بارگذاری اسناد (الف - ب- ج) مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس سایت ستاد ایران حداکثر تا ساعت 19 روز یکشنبه مورخ 1402.2.10 می باشد 
ب) زمان تحویل اسناد فیزیکی (پاکت الف) حداکثر تا ساعت 9 روز دوشنبه مورخه 1402.11 می باشد 
6- زمان بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی: ساعت 10 روز 2شنبه مورخه 1402.2.11 انجام می گیرد (زمان بازگشایی پاکات الف، ب پس از اعلام نتیجه ارزیابی کیفی از سوی کمیته فنی بازرگانی متعاقبا اعلام می گردد.)
7- محل تحویل اسناد مناقصه: اسناد می بایست در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به صورت اسکن بارگذاری گردد 
تبصره: فقط پاکت الف که محتوی اصل ضمانت نا مه شرکت در مناقصه است. به آدرس ساری، بلوار خزر، بعد از خیابان حزب ا... امور تدارکات شرکت توزیع برق استان مازندران تحویل گردد.
8- محل بازگشایی اسناد مناقصه: ساری، بلوار خزر، بعد از خیابان حزب ا… امور تدارکات شرکت توزیع برق استان مازندران 
9- نشانی کسب اطلاعات بیشتر :
الف- سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس ستاد ایران
ب - سایت معاملات توانیر به ادرس  www.tender.tavnir.org.ir 
ج- شماره تلفن 33405121-011 امور تدارکات - اداره مناقصات 
شرکت توزیع نیروی برق مازندران- اداره مناقصات
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.