مناقصه : مناقصه مدیریت انرژی سال 1402 در محدوده امور برق مناطق, مناقصه مدیریت انرژی سال 1402 در محدوده امور برق مناطق
گروه ها : پیمانکاری برق و الکترونیک , مشاوره برق , مشاوره تحقیقات و مدیریت استاندارد , |
|
منبع : اصفهان |
شرکت پارس نماد داده ها www.parsnamaddata.com تلفن:5-88349670-021 |
مناقصه گذار : شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان | شماره : |
تاریخ شروع : 1402/01/15 | تاریخ درج : 1402/01/15 |
آدرس : | |
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای ؟
شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در نظر دارد خدمات مورد نیاز خود را به شرح ذیل به استناد قانون برگزاری مناقصات و آئین نامه معاملات از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به صورت مناقصه عمومی یک مرحله ای از بین پیمانکاران واجد شرایط که در سامانه الکترونیکی دولت ثبت نام نموده اند خریداری نماید لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند
* تاریخ توزیع دفترچه : 1402.01.17
* مهلت تهیه دفترچه : 1402.01.24
* آخرین مهلت بارگذاری و تحویل پاکات: 1402.02.04
موضوع
شماره مناقصه
شرکت
شماره مناقصه (سامانه
تدارکات الکترونیک دولت ستاد) بازگشایی اسناد ارزیابی کیفی مبلغ تضمین ریال
مدیریت انرژی سال 1402 در محدوده امور برق مناطق 1، 4، 5 و 6 شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان
40114137 2002001211000001 1402.02.05 ساعت 8 صبح 1.100.000.000 ریال
مدیریت انرژی سال 1402 در محدوده امور برق مناطق 2، 3، 7 شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان 40114138 2002001211000002 1402.02.05 ساعت 8:15 صبح 1.120.000.000 ریال
مدیریت انرژی سال 1402 در محدوده امور برق مناطق 8 و 9 و شهرهای کوهپایه، ورزنه، هرند، جرقویه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان 40114139 2002001211000003 1402.02.05 ساعت 8:30 صبح 1.540.000.000 ریال
پیشنهاددهندگان می توانند اسناد مناقصه را به شرح فوق از طریق سایت ستاد ایران دریافت و حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 1402.02.04 در سامانه فوق بارگذاری نماید و همچنین اسناد فیزیکی (ضمانتنامه) خود را به نشانی اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد، ساختمان ستاد شماره یک شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان طبقه همکف - دبیرخانه تحویل نمایند. به پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر در فوق دریافت شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .عدم ارسال پاکت الف ضمانت نامه بانکی تا موعد اعلام شده موجب ابطال مدارک مناقصه گر می گردد
شماره تلفن واحد مناقصات 34121484 -031 آقای فاخران- و جهت آگاهی بیشتر در مورد الزامات اطلاعات و شرح خدمات مناقصات با شماره تلفن کارشناس خدمات مشترکین: 34121245- 021 اقای اسکندری
جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس 41934- 021 دفتر ثبت نام 88969737-021 و 85193768-021 تماس حاصل فرمایید
نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: در اسناد درج شده است
- شرکت کنندگان در مناقصه می بایست 72 ساعت قبل از آخرین مهلت اتمام زمان مناقصه با مراجعه به سامانه دولت و با تماس با واحد مناقصه و مزایده از آخرین اصلاحات احتمالی اسناد مطلع گردند در غیر اینصورت مسئولیت عدم رعایت این بند به عهده مناقصه گران می باشد
- پیشنهاددهنده می بایست صرفا در سامانه الکترونیکی دولت ثبت نام کرده باشد
- به مدارک، پیشنهادات و نامه های فاقد امضا مشروط مخدوش یا بعد از انقضا مهلت مقرر واصل شود مطلقا ترتیب اثر داده نخواهد شد
- شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مندرج می باشد
|
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۷ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|
اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است. |