مناقصه : مناقصه عملیات روکش آسفالت معابر سطح شهر - نوبت دوم , مناقصه عملیات روکش آسفالت معابر سطح شهر
گروه ها :
راهسازی ,
آسفالت ,
|
منبع : فارس |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شهرداری صدرا |
شماره : 79 - 1401 نوبت دوم |
تاریخ شروع : 1401/12/18 |
تاریخ درج : 1401/12/18 |
آدرس : |
آگهی مناقصه 79-1401 عملیات روکش آسفالت معابر سطح شهر با قیر سهمیه ای
نوبت اول : 1401.12.11
نوبت دوم : 1401.12.18
شهرداری صدرا در نظر دارد مناقصه اجرای عملیات روکش آسفالت معابر فاز یک و دو سطح شهر صدرا با استفاده از قیر سهمیه ای و ذخیره آن در کارخانه و لزوم اجرای پروژه را طبق مشخصات قید شده در اسناد مناقصه و بر اساس قیمت روز و فیکسه، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس ستاد ایران انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
1- مبلغ براورد اولیه: 70.544.826.000 ریال
2-تامین اعتبار از منابع داخلی می باشد.
3- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه مبلغ 3.528.000.000 ریال می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار حداقل 3 ماهه و یا فیش واریز نقدی به حساب 100830670088 نزد بانک شهر در شعبه صدرا به نام سپرده شهرداری صدرا باشد .
4-مبلغ خرید اسناد مناقصه مبلغ 2.000.000 ریال به حساب 100805891412 نزد بانک شهر در سامانه ستاد ایران می باشد .
5- سپرده نفرات اول ، دوم و سوم در صورتی که حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداری صدرا ضبط خواهد شد
6-هزینه درج آگهی نوبت اول و دوم بر عهده برنده مناقصه می باشد.
7- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار خواهد بود .
8-سایر شرایط و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است.
9-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت روز پنجشنبه ساعت 10 صبح تاریخ 1401.12.11 می باشد .
10- آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت تا ساعت 11 روز پنجشنبه مورخ 1401.12.18 می باشد .
11-آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه تا ساعت 12 روز یکشنبه مورخ 1401.12.28 می باشد .
12-زمان بازگشایی پاکت ها در ساعت 14:30 روز یکشنبه مورخ 1401.12.28 می باشد .
متقاضیان می بایست مدارک پاکت های الف - ب - ج در سامانه بارگذاری نمایند شهرداری از دریافت حضوری پاکات طبق قانون معذور می باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاری در سایت ستاد ( پاکت الف ) به صورت فیزیکی تا ساعت 12 مورخ 1401.12.27 در پاکت سربسته و بادرج کامل مشخصات شرکت و شماره تماس به واحد دبیرخانه مرکزی شهرداری صدرا به آدرس: استان فارس- شهر صدرا- بلوار پاسداران ساختمان مرکزی شهرداری صدرا کد پستی 7199433869 شماره تماس 36414414-071 واحد امور قراردادها اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مزکز تماس 41924-021 دفتر ثبت نام 88969737-85193768
بهزاد پرنیان
شهردار صدرا
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۷ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|