• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه اجرای پروژه واگذاری بخشی از خدمات مدیریت پسماند تنظیف شهری - نوبت دوم, مناقصه اجرای پروژه واگذاری بخشی از خدمات مدیریت پسماند تنظیف شهری - نوبت دوم
گروه ها : تامین نیروی انسانی , ماشین آلات خدمات شهری ,
منبع : توسعه ایرانی شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شهرداری سقز شماره :
تاریخ شروع : 1401/12/10 تاریخ درج : 1401/12/11
آدرس :

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت دوم ؟
به شماره 2001090862000014
شناسه آگهی 1460635
شهرداری سقز در نظر دارد به استناد بند 1 صورتجلسه شماره 163 مورخ 1401.4.2 شورای محترم اسلامی شهر سقز از محل منابع داخلی مناقصه عمومی یک مرحله ای در خصوص اجرای پروژه واگذاری بخشی از خدمات مدیریت پسماند تنظیف شهری شامل: جمع آوری، برداشت و حمل پسماند کل سطح شهر سقز و نواحی منفصل شهری را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد ایران برگزار نماید کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس سامانه ستاد انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند تاریخ انتشار مناقصه در سامانه روز چهارشنبه مورخ 1401.12.3 می باشد 
لذا بدینوسیله از عموم متقاضیان واجد شرایط و شرکت های خدماتی دارای رتبه بندی و طرح طبقه بندی مشاغل کارگری و نیز گواهینامه معتبر تعیین صلاحیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای موضوع مناقصه دعوت به عمل می آید جهت اطلاع از شرایط مناقصه و یا سایت شهرداری سقز به آدرس www.saqqez.ir با مراجه به پایگاه مالی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir مراجعه و جهت دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت اقدام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36278600-087 و 36228863-087 تماس حاصل فرمایند
1. دستگاه مناقصه گذار: شهرداری سقز
2. دستگاه نظارت: معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری سقز 
3- مهلت دریافت اسناد مناقصه از سامانه: از روز چهارشنبه مورخ 1401.12.3 لغایت ساعت 19 روز پنج شنبه مورخ 1401.12.11
4. اخرین مهلت ارسال پینشهاد: ساعت 19 روز دوشنبه مورخ 1401.12.22
5- زمان بازگشایی پاکات: ساعت 9 صبح روز سه شنبه 1401.12.23
محل تحویل پاکت الف تضمین شرکت در مناقصه در دفتر حراست شهرداری مرکزی بارگذاری در سامانه ستاد ایران
هزینه خرید اسناد: 1.000.000 ریال واریز به حساب درآمد عمومی شهرداری به شماره 81132037 بانک رفاه شعبه خیابان جمهوری سقز 
مبلغ برآورد اولیه: 176.305.465.236 ریال
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 8.320.000.000 ریال

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.