• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه عمومی تهیه و تامین 97 دستگاه وسائط نقلیه سبک... , مناقصه عمومی تهیه و تامین 97 دستگاه وسائط نقلیه سبک...
گروه ها : ایاب و ذهاب ,
منبع : آوای اقتصاد شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون (سهامی خاص) شماره : م م م/0050/ 1401 - نوبت اول
تاریخ شروع : 1401/12/09 تاریخ درج : 1401/12/10
آدرس :

فراخوان مناقصه عمومی (ارزیابی کیفی به روش فشرده) نوبت اول ؟ 
اعلام آمادگی جهت شرکت در این مناقصه صرفا بصورت الکترونیکی (توکن) و از طریق سامانه ستاد به نشانی ستاد ایران می باشد 
مناقصه عمومی یک مرحله ای شماره م م م/0050/ 1401 مربوط به تهیه و تامین 97 دستگاه وسائط نقلیه سبک 12، 16، 24 ساعته و اتوبوس 24 ساعته و مینی بوس 16 ساعته مورد نیاز اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون 
الف - شرح مختصر خدمات :
- تهیه و تامین 97 دستگاه وسائط نقلیه سبک 12، 16، 24 ساعته و اتوبوس 24 ساعته و مینی بوس 16 ساعته
- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج گردیده است 
ب - محل اجرای خدمات و مدت انجام کار:
محل اجرای خدمات در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، شرکت ملی مناطق نفت خیز و هر نقطه از کشور و مدت انجام و اجرای خدمات آن 12 ماه می باشد.
ج- برآورد کارفرما: 
برآورد کارفرما جهت انجام خدمات فوق معادل 263.008.701.300 ریال 
د- شرایط مناقصه گران متقاضی
1- - داشتن سابقه کاری مرتبط با موضوع مناقصه، داشتن تجربه کافی و حسن سابقه در انجام خدمات مشابه 
2- داشتن شخصیت حقوقی با ارائه شناسه ملی و کد اقتصادی
3- ارائه اساسنامه شرکت، آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت 
4- داشتن گواهینامه تعیین صلاحیت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رشته خدمات با دارا بودن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی) در رشته مربوطه
5- داشتن گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی صادره از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی 
6- در تعیین برنده مناقصه و در شرایط برابر اولویت با شرکت های بومی استانی می باشد .
7- توانائی ارائه ضمانتنامه شرکت در فرایند ارجاع کار به میزان 11.260.500.000 ریال و (در صورت برنده شدن) تهیه تضمین انجام تعهدات وفق آئین نامه تضمین معاملات دولتی بدینوسیله تاکید می گردد که قید شماره و عنوان مناقصه روی رسید وجه نقد و ضمانت نامه بانکی ضروری و الزامی است .
8- ارائه مدارکی دال بر دارا بودن خط مشی ایمنی ( HSE)
9- ارائه یک نسخه تایید شده از صورت های مالی حسابرسی شده توسط سازمان حسابرسی یا اعضای جامعه حسابداران رسمی
توجه: مناقصه گر جهت تحویل تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار علاوه بر بارگزاری تصویر تضمین از طریق سامانه لازم است به صورت حضوری به دفتر کمیسیون مناقصات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در مهلت مقرر مراجعه نموده و تضمین را تسلیم نمایند .
ه- محل، زمان و مهلت دریافت مدارک و اعلام آمادگی مناقصه گران :
از کلیه متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل می آید ظرف مهلت مقرر در این فراخوان جهت دریافت اسناد و اعلام آمادگی از طریق سامانه ستاد و به نشانی ستاد ایران مراجعه نمایند تا ارزیابی کیفی وفق بند الف و ب ماده 16 از آئین نامه اجرایی بند ج ماده 12 قانون برگزاری مناقصات بر روی مدارک ارسالی مناقصه گران به عمل آید.
ضمنا فرمهای ارزیابی کیفی می بایستی ظرف مدت 14 روز تکمیل و اطلاعات مورد درخواست علاوه بر بارگذاری در سامانه، در قالب یک عدد زونکن مدارک ارزیابی کیفی برابر اصل شده و یک حلقه لوح فشرده تهیه و به آدرس ذیل در مقابل رسید تحویل گردد. بدیهی است کارفرما این حق را برای خود محلوظ می دارد به مدارکی که پس از انقضاء مهلت مقرر ارائه می گردد ترتیب اثر ندهد. ضمنا پس از بررسی های لازم اسناد مناقصه به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده خواهد شد . حداقل امتیاز قابل قبول برای دعوت به مناقصه 60 می باشد. 
1. مهلت تقاضا و دریافت اسناد استعلام اسناد مناقصه: بصورت الکترونیک (غیر حضوری و فیزیکی) از ساعت 8 تاریخ 1401.12.9 لغایت ساعت 12 تاریخ 1401.12.15
2- مهلت تحویل اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه به همراه پیشنهاد قیمت: بصورت الکترونیکی (غیرحضوری و فیزیکی) از ساعت 12 تاریخ 1402.1.5
3- مبلغ خرید اسناد مناقصه و شماره حساب: واریز مبلغ 800.000 ریال از طریق درگاه موجود در سامانه به نشانی ستاد ایران 
و- محل، زمان تحویل و گشایش پیشنهادها :
ضمنا مدارک واصله مناقصه گران در ساعت 11 روز دوشنبه مورخ 1402.1.7 گشایش و پیشنهادات مناقصه گرانی که حداقل امتیاز قابل قبول برای دعوت به مناقصه را کسب نموده اند پس از ارزیابی کیفی قرائت خواهد شد و حضور نماینده مناقصه گران با معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر بلامانع است 
ضمنا تاریخ های اعلام شده قطعی نبوده و در صورت هرگونه تغییر در سامانه ستاد اعلام می گردد 
تذکر: حسب مورد ارائه یک نسخه اصلی از اساسانامه شرکتها، آگهی تاسیس، آخرین تغییرات ثبتی و هرگونه گواهی مبنی بر واجد شرایط بودن شرکت مطابق با مفاد آگهی الزامی می باشد
همزمان با ارائه تقاضای شرکت در مناقصه ارائه اصل و یا برابر اصل گواهینامه تعیین صلاحیت پیمانکاری در رشته مورد نظر و آگهی تغییرات معتبر به منظور تطیبق با تصویر ان الزامی بوده و ارائه معرفی نامه و کارت ملی برای متقاضیان شرکت در مناقصه  و نمایندگان شرکتها در همه مراحل لازم و ضروری می باشد 
در صورت عدم تکمیل و ارائه مدارک ارزیابی کیفی درخواست متقاضی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت ضمنا در صورت نیاز به اطلاعات بیشترمتقاضیان می توانند با تلفن 34434068- 061 تماس حاصل فرمایند 
MOGPC.NISOC.IR
WWW.IETS.MPORG.IR
WWW.NISOC.IR 

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.