مناقصه : مناقصه انجام امور خدمات عمومی، فنی و اداری در طرح ایجاد زیست بوم نوآوری ..., مناقصه انجام امور خدمات عمومی، فنی و اداری در طرح ایجاد زیست بوم نوآوری ...
گروه ها :
خدمات صنعتی ,
تامین نیروی انسانی ,
تایپ و پانچ و خدمات اداری ,
ساختمان ,
|
منبع : صمت |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معـدنی ایران |
شماره : شماره 6-12-1401-IMI |
تاریخ شروع : 1401/12/06 |
تاریخ درج : 1401/12/07 |
آدرس : |
آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای شماره 6-12-1401-IMI ؟
سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای با موضوع انجام امور خدمات عمومی، فنی و اداری در طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ایران را به شرح زیر از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. لذا از علاقمـندان واجد شرایط دعوت به عمـل میآید جهت دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکـی دولـت به آدرس سایت ستاد ایران (شماره مناقصه در سامانه ستاد: 2001003007000171) مراجعه نمایند.
1- نام و نشانی مناقصه گزار: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران - به نشانی: تهران، میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنـی، نرسیده به خ سمیه، نبش کوچـه دهـخدا، پلاک 39 کدپستی: 14513-15816 تلفن: 41868000-021
2- موضوع مناقصـه: انجام امور خدمات عمومی، فنی و اداری در طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی ایران
3- مدت اجرای کار: 12 ماه شمسی.
4- مدت اعتبار پیشنهادها: 180 روز از آخرین مهلت تحویل پیشنهادها.
5- نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (مناقصه): فیش بانکـی واریز نقدی و یا تودیع یک فقره ضمانت نامه بانکی معتبر به مبلغ 8.350.000.000 ریال که برای مدت 3 ماه اعتبار داشته و برای 3 ماه دیگر قابل تمدید باشد (ضمانت نامه باید دارای شماره سپام بوده و نباید هیچ گونه شرطی از سوی بانک در ضمانت نامه درج گردد).
6- مهلت زمانی و محل دریافت اسناد مناقصه: اسناد مناقصه از تاریخ درج آگهـی لغایت ساعت (17) روز پنجشنبه مورخ 1401.12.11 از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) در دسترس خواهد بود.
7- مهلت زمانی و محل ارائه پیشنهاد و زمان بازگشایی پاکت های مناقصه: اسناد و مدارک مناقصه باید پس از ثبت مهر و امضای الکترونیکی حـداکثر تا ساعت 12 روز دوشنبه مـورخ 1401.12.22 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادایران) بارگذاری شده و از طریق آن سامانه ارسال شوند.
فقط اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (پاکت "الف") می بایست علاوه بر بارگـذاری در سامانه مذکور، ظرف مهلت فوق الذکر به صورت فیزیکی و مهر و موم شده به آدرس مناقصه گزار (مندرج در بند ۱) تحویل گردد. شایان ذکر است که جلسه بازگشایی پاکات مدارک ارزیابی کیفی مناقصه گران ساعت (13:30) روز دوشنبه به تاریخ 1401.12.22 برگزار خواهد شد.
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|