• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه خرید سروو والو گازی واحدهای گازی GEF5 - نوبت دوم, مناقصه خرید سروو والو گازی واحدهای گازی GEF5 - نوبت دوم
گروه ها : شیرآلات , نیروگاه , تجهیزات نفت , تجهیزات برق و الکترونیک ,
منبع : ابرار شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شرکت تولید نیروی برق فارس شماره : شماره 28-401 - نوبت دوم
تاریخ شروع : 1401/11/23 تاریخ درج : 1401/11/24
آدرس :

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای به شماره 28-401 نوبت دوم ؟
شرکت تولید نیروی برق فارس (به عنوان دستگاه مناقصه گزار) در نظر دارد از بین مناقصه گران توانمند و با سابقه که توانایی خرید سروو والو گازی واحدهای گازی GEF5 را دارند، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ثبت ستاد 2001001324000036 با برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام نماید. 
لذا مناقصه گران صلاحیت دار در زمینه موضوع فوق می توانند جهت اخذ اسناد مناقصه از روز دوشنبه مورخ 1401.11.24 به مدت 2 روز کاری به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس ستاد ایران مراجعه و اسناد مناقصه مربوطه را دریافت نمایند و پس از تکمیل، همراه با اسناد و مدارک خواسته شده در اسناد حداکثر تا ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1401.12.08 علاوه بر بارگزاری پاکتهای الف و ب و ج در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت الزاما پاکت الف ضمانتنامه یا فیش واریزی سپرده را نیز به صورت فیزیکی در پاکت سربسته به نشانی شیراز - خیابان ارم - ارم 13 - فرعی 13/5 - پلاک 182 (شرکت تولید نیروی برق فارس) کدپستی 7143673769 ارسال یا تسلیم نمایند. لازم به ذکر است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه ستاد، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی و همچنین نصب نرم افزار امضای الکترونیکی جهت تایید اسناد (پاکت های ب و ج) را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. بدیهی است به پیشنهادهای واصله خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و همچنین به پیشنهادهای فاقد امضای الکترونیکی مشروط ، مخدوش و نامرتب و فهرست بندی نشده و عدم ارسال پاکت الف به صورت فیزیکی و پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود، به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
سایر اطلاعات مورد نیاز به شرح ذیل اعلام می گردد: 
1- تاریخ انتشار اسناد مناقصه در سامانه ستاد: از روز دوشنبه مورخ 1401.11.24 به مدت 2 روز کاری 
2- مهلت دریافت اسناد مناقصه: تا ساعت 19 روز سه شنبه مورخ 1401.11.25 
3- مهلت ارسال پیشنهاد: تا ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1401.12.8
4- تاریخ بازگشایی پیشنهادها (پاکتهای الف - ب ): روز دوشنبه مورخ 1401.12.8 راس ساعت 9 صبح می باشد 
1 - 4 - بازگشایی پاکت (ج) متعاقبا اعلام می گردد 
5- مدت تحویل کالا : 18 ماه از تاریخ مبادله قرارداد می باشد.
6- مبلغ و نوع ضمانتنامه شرکت در فرایند ارجاع کار (شرکت در مناقصه) : مبلغ 1.200.000.000 ریال، تضمین معتبر مطابق با انواع تضمین های مندرج در آخرین آیین نامه تضمین معاملات دولتی و به پیشنهادهای فاقد تضمین سپرده های مخدوش یا کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
7- مهلت اعتبار قیمت پیشنهادی مناقصه گران می بایست 180 روز از تاریخ ارائه پیشنهاد قیمت باشد.
بدیهی است ارائه مدارک درخواستی هیچگونه حقی را برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد. ضمنا جهت هر گونه پاسخگویی به سوالات، مناقصه گران می توانند با شماره تلفن 32251757-071 آقای مهندس نعمت الهی تماس حاصل نمایند 
- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه، تلفن مرکز راهبری و پشتیبانی 1456 (بدون پیش شماره) می باشد. 
آدرس وب سایت: www.tpph.ir
 شرکت تولید نیروی برق فارس

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.