• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : مناقصه بکارگیری مشاور عامل چهارم جهت تسهیل در انجام پروژه های عمرانی, مناقصه بکارگیری مشاور عامل چهارم جهت تسهیل در انجام پروژه های عمرانی
گروه ها : ساختمان , مشاوره ساختمان ,
منبع : جمهور شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شهرداری باغستان شماره : -
تاریخ شروع : 1401/10/08 تاریخ درج : 1401/10/08
آدرس :

آگهی مناقصه عمومی ؟
نوبت اول
شهرداری باغستان در نظر دارد فراخوان بکارگیری مشاور عامل چهارم جهت تسهیل در انجام پروژه های عمرانی را  از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. بدینوسیله از اشخاص حقوقی واجد شرایط (دارا بودن حداقل رتبه دو تخصص ساختمان های مسکونی، تجاری،اداری و نظامی و را رتبه دو ساختمان های آموزشی-ورزشی- بهداشتی و درمانی  ) جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می آید
کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس سایت ستاد ایران انجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی به صورت برخط برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند 
شرح تجدید مناقصه:
1. مبلغ برآورد قرارداد تا سقف 20.000.000.000 ریال با کلیه کسورات قانونی و 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده 
2. سپرده شرکت در تجدید مناقصه 1.000.0000.000 ریال که به صورت واریز نقدی به ضمانت نامه معتبر بانکی مورد پذیرش شهرداری باغستان می باشد 
3. مهلت خرید اسناد مناقصه از مورخ 1401.10.14 شنبه تا پایان وقت اداری چهارشنبه مورخ 1401.10.18 چهارشنبه و اسناد و مدارک از طریق مراجعه به سامانه تدارکات دولت به نشانی سایت ستاد ایران قابل دریافت می باشد 
4. قیمت اسناد تجدید مناقصه به مبلغ 1.500.000 یک میلیون و پانصد هزار ریال می باشد که به حساب 0105369696009 بانک ملی شعبه خادم آباد به صورت الکترونیک از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ستاد قابل پرداخت می باشد 
5. مهلت تحویل پیشنهادات تا پایان وقت اداری مورخ 1401.10.27 روز یکشنبه و نحوه تحویل اسناد از طریق بارگذاری در سامانه تدارکات دولت می باشد 
6. تاریخ تشکیل کمیسیون معاملات عمده و بازگشایی پاکت ها در تاریخ 1401.10.28 (روز 4شنبه )
7.  مناقصه گران می بایست اصل فیش واریز نقدی و ضمانت نامه شرکت در تجدید مناقصه را پیش از پایان مهلت تحویل پیشنهادات به امور قراردادهای شهرداری باغستان تحویل نمایند
8. هزینه چاپ چهار نوبت آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد 
9- آدرس: شهریار باغستان بلوار امام خمینی (ره )بلوار ولیعصر (عج) خیابان لاله دوم اصلی شهرداری باغستان امور قراردادها 
تلفن: 65238006-021    سایت شهرداری: baghestan.ir 
نوبت دوم: 1401.10.14
یگانه مظهر ـ شهردار باغستان
 

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.