• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : تجدید مناقصه اجرای پروژه تهیه و نصب پایه چراغ های روشنایی جهت سطح شهر - نوبت دوم, تجدید مناقصه اجرای پروژه تهیه و نصب پایه چراغ های روشنایی جهت سطح شهر - نوبت دوم
گروه ها : پیمانکاری برق و الکترونیک , صنایع روشنایی , تیرهای فلزی , تجهیزات برق و الکترونیک ,
منبع : تجارت شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : شهرداری رباط کریم شماره : نوبت دوم - شماره 01/330
تاریخ شروع : 1401/10/05 تاریخ درج : 1401/10/05
آدرس :

آگهی تجدید مناقصه عمومی نوبت دوم ؟
شهرداری رباط کریم در نظر دارد به استناد مجوز شماره 01/330 مورخ 1401.4.5 شورای محترم اسلامی شهر اجرای پروژه ذیل را از طریق مناقصه عمومی به شرح و شرایط زیر به تولیدکنندگان و پیمانکاران واجد شرایط و دارای گواهینامه صلاحیت ایمنی از اداره تعاون کار رفاه اجتماعی و سوابق کاری مفید در این زمینه واگذار نماید. 
موضوع مناقصه : اجرای پروژه تهیه و نصب پایه چراغ های روشنایی جهت سطح شهر 
مبلغ اعتبار مصوب : 34.000.000.000 ریال 
محل تامین اعتبار: ردیف 10301001 بودجه داخلی شهرداری
مبنای قیمت پیشنهادی: به صورت مقطوع
مدت اجرا : یک ماه
مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : 1.700.000.000 ریال 
شرایط:
1- هزینه درج دو نوبت اگهی  به عهده برنده مناقصه می باشد
2- به پیشنهادات مشروط مخدوش و فاقد سپرده جهت شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد
3- سپرده شرکت در مناقصه می بایست به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی به نفع شهرداری رباط کریم و واریز نقدی به حساب 0106625206008 نزد بانک ملی ایران شعبه مرکزی رباط کریم کد 2354 شماره حساب شبا IR280170000000106625206008) تهیه و برابر دستورالعمل مندرج در کاربرگ مناقصه به همراه پیشنهاد قیمت ارائه گردد. لازم به ذکر است سپرده برندگان اول، دوم و سوم مناقصه تا انعقاد پیمان نزد شهرداری نگهداری و در صورتیکه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد. 
4- مهلت دریافت اسناد مزایده از تاریخ انتشار این آگهی (از پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 1401.9.27 به مدت یک هفته) و محل دریافت ان صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران می باشد
5- متقاضیان می بایست پاکتهای پیشنهاد قیمت خود را که برابر شرایط مندرج در کاربرگ مناقصه تنظیم شده است را حداکثر تا ساعت 14:30 روز شنبه مورخ 1401.9.17 در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد ایران تسلیم نمایند.
6- متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه می بایست فیش واریزی به حساب جاری شماره 0106624819004 نزد بانک ملی ایران شعبه مرکزی رباط کریم کد 2354 به مبلغ 2.000.000 ریال (غیر قابل استرداد) بابت خرید اسناد مناقصه به شهرداری رباط کریم تسلیم نمایند.
7- زمان بازگشایی پاکتهای مناقصه در ساعت 14/30 روز یکشنبه مورخ 1401.9.18 می باشد 
8- شهرداری در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است
9- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج می باشد

آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.