مناقصه : مناقصه عمومی اجرای روکش آسفالت بلوار..., مناقصه عمومی اجرای روکش آسفالت بلوار...
گروه ها :
راهسازی ,
آسفالت ,
|
منبع : آذربایجان شرقی |
شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
|
مناقصه گذار : شهرداری چاق و چمخاله |
شماره : - |
تاریخ شروع : 1401/10/03 |
تاریخ درج : 1401/10/03 |
آدرس : |
شرایط مناقصه عمومی شهرداری چاف و چمخاله ؟
نوبت اول
شهرداری چاق و چمخاله باستناد مجوز شماره 41 مورخ 1401.9.1 شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله در نظر دارد جهت اجرای روکش آسفالت بلوار چمخاله به چاف به متراژ 8000 هزار مترمربع
مشخصات فنی شرایط و ضوابط شرکت در مناقصه و انعقاد قرارداد
به انضمام یک نسخه فرم برآورد و فرم خام قرارداد
1- موضوع مناقصه: اجرای روکش اسفالت بلوار چمخاله به چاف به متراژ تقریبی 80000 هزار متر مربع مطابق نقشه و مشخصات و برآورد پیوستی
2- محل اجرای پروژه شهر چاف و چمخاله می باشد
3- مبلغ برآورد کار براساس فهرست بها واحد پایه رشته راه و باند سال 1401 منتشر از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی (سال 1401) به مبلغ ریال محاسبه شده است.
4- مدت اجرای عملیات سه ما با احتساب روزهای بارندگی و عوارض جوی
5- مناقصه گزار: شهرداری چاف و چمخاله ناظر واحد عمران و شهرداری چاف و چمخاله
6- طرح عمرانی و تامین اعتبار از محل اختصاص قیر یارانه ای سازمان شهرداری ها و منابع داخلی شهرداری می باشد و پرداخت کل ق بیمه موضوع قانون تامین اجتماعی بهده پیمانکار می باشد.
7- کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی د به ادرس ستاد ایران انجام خواهد شد
8- دستگاه مناقصه گزار در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است
9- آخرین مهلت جهت ارائه شده با ضور شرکت کنندگان (همراه با معرفی نامه ) روز شنبه مورخه 1401.10.10 در محل شهرداری چاف و چمخاله خواهد بود
10- متقاضیان می بایست جهت ارایه تمامی اسناد پاکت (الف ب ج) از طریق سامانه فوق الذکر بارگذاری و اقدام نماید ضمنا شرکت کننده میبایست متوی پاکت (الف) را به صورت دربسته تازمان اعلام شده 1401.10.08 به کار فرما تحویل نماید
11- پاکت الف باید محتوی مدارک زیر باشد
- تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ 15.000.000.000 ریال (پانزده میلیارد ریال) که به صورت ضمانت نامه بانکی و یا واریز وجه نقد یه حساب سپرده شهرداری نزد بانک ملیلنگرود به شماره بنام شهرداری چاف و چمخاله یا ضمانت نامه بانکی که مدت اعتباران سه ماه از تاریخ قرائت پیشنهاد و قابل تمدید به دستور کار فرما می باشد.
- پاکت ب باید محتوی مدارک زیر باشد - نقشه ها - نمونه پیمان - دفترچه فهرست مقادیر و قیمتها برآورد مشخصات فنی عمومی و خصوصی برگ تعهد پیمانکار در مورد عدم شمول قانون منع مداخله کارمندان دولت رونوشت اساسنامه شرکت واگهی روزنامه رسمی کشور حاوی امضاء های مجاز و گواهی اداره ثبت شرکتها مبنی بر اعتبار اساسنامه ابراز شده و موجودیت شرکت و اخرین تعغیرات معتبر شرکت و گواهی صلاحیت و رتبه و شرکت و گواهی ثبت دارندگان امضاء مجاز در دفترخانه - شرکتها باید دارای گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران داشته باشد داشتن گواهی ارزش افزوده الزامی می باشد کلیه اسناد می بایست به صورت الکترونیکی در سامانه امضاء گردد.
12- پاکت ج باید محتوی مدارک زی باشد. برگ پیشنهادی که دران قیمت پیشنهادی به حروف مشخص شده باشد به همراه جداول انالیز ریالی پیمانکار
13- پیشنهاد فاقد سپرده و مبهم و مشروط از درجه اعتبار ساقط میباشد.
14- هرگاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاددهندگان باهم تبانی کرده اند طبق ماده 56 آیین نامه تشخیص صلاحیت پیمانکاران با آنان رفتار خواهد شد.
15- تسلیم پیشنهاد به منزله قبول تمام شرایط واسناد مناقصه از طرف پیشنهاددهنده تلقی خواهد شد.
16- فهرست مقادیر وقیمتها: فهرست مقادیر و قیمتها به عنوان راهنما در اختیار پیمانکار قرار گرفته و پیمانکار فقط روی برگ پیشنهاد درصد پیشنهادی
به حروف خواهد شد. پیشنهاد باید بدون قید و شرط و قلم خوردگی باشد.
17- پیمانکار موظف است قبل از شروع به کار برنامه زمان بندی اجرای عملیات را ارائه نماید.
18 - برنده مناقصه متعهد میگردد معادل 10 درصد از کل مبلغ قرارداد را قبل از انعقاد قرارداد به عنوان ضمانت حسن انجام تعهدات در اختیار کارفرما قرار دهد که ضمانت مذکور میبایست در قالب ضمانتنامه بانکی باشد.
19- شرکتها می بایست دارای پایه راه و باند و ظریفیت خالی باقیمانده به کار باشند.
تعهدات نامه پیشنهاد دهنده در مورد عدم مشمول قانون منع مداخله کارمندان
1- این پیشنهاد دهنده با امضاء ذیل این گان می بایست پیشنهادات خود را برای پرداخت حقوق و مزایای کارگران طبق قانون کار سال 1401 برای 8 ساعت در روز و با احتساب 23% حق بیمه مالیات عیدی و پاداش پایان سال مزد سنوات و مرخصی استفاده نشده و حداقل 20 ساعت اضافه کار در ماه (برای هر نفر) و مبلغ سود مورد درخواست را بر اساس جدول پیوستی مشخص و آنالیز آن را ارائه نمایند، در صورتی که میزان پرداختی کمتر از مبلغ کارشناسی و یا مبهم باشد به منظور جلوگیری از تضییع حقوق کارگران به آن پیشنهاد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
2 - عیدی، پاداش پایان سال و همچنین حق سنوات و مزد مرخصی استفاده نشده کارگران توسط شرکت برنده در پایان سال پرداخت خواهد شد و شرکت موظف است نسبت به بیمه کارگران اقدام نماید.
3- هر گونه افزایش مزد کارگران که توسط قانون کار در طول مدت قرارداد انجام شود در حد مقررات جاری شهرداری حداکثر تا ۲۵٪ به سقف قرار داد اضافه خواهد شد.
4- شهرداری هیچگونه مسئولیتی در خصوص بیمه و حوادث ناشی از کار و غیره کارگران را ندارد
6- پیمانکار طرف قرارداد باید تقبل نماید با توجه به بحران مدار بودن عملکرد شهرداری کلیه حوادث احتمالی از قبلی حادثه در اثر برخورد با ابزار کاری و غیره و یا هر گونه حوادث (مترقبه وغير مترقبه) که منجر به فوت و یا نقص عضو ناشی نقص ی وسایل و امکانات و تجهیزات شهرداری در حین انجام وظیفه بوجود آید نسبت به بیمه مسئولیت اقدام نماید و اعم از مسئولیت جزائی و حقوقی و مالی به عهده گرفته و در مقابل اشخاص حقیقی و حقوقی راسا پاسخگو خواهد بود.
7- ابزار کار، لباس کارگران تامین حداقل ماشین آلات مورد نیاز، هزینه سوخت و تعمیرات بعهده شهرداری می باشد.
8- جهت جمع آوری و انتقال زباله شهرداری ماشین آلات در حد توان در اختیار پیمانکار میباشد
9- پیمانکارانی که مبلغ ارزش افزوده را اضافه می کنند. مکلفند نسبت به ارائه گواهینامه مالیات بر ارزش افزوده اقدام نمایند.
10- متقاضیان باید توانایی پرداخت حداقل پنج ماه حقوق و مزایای کارگران و بیمه تامین اجتماعی بدون پرداخت صورت وضعیت را دارا باشند
11- شرکتهای خدماتی که گواهی صلاحیت کار و پروانه عضویت شرکتهای خدماتی از اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی در ارتباط با خدمات عمومی و فضای سبز معتبر را دارا باشند حق شرکت در مناقصه را دارند.
12 - شرکتهای خدماتی که خارج از استان گیلان در این مناقصه شرکت می کنند باید صلاحیت اداره کاراستان گیلان را نیز داشته باشند.
13 - جدول آنالیز قیمت بر اساس قانون کار 1401 تنظیم شده و در سال 1402 بر اساس قانون کار سال جدید محاسبه و پرداخت خواهد شد.
14 - اعتبار پیشنهاد ارایه شده تا 90 روز پس از زمان بازگشایی پاکات خواهد بود.
15- شرکت در مناقصه و تسلیم پیشنهاد به منزله قبول شرایط مناقصه و آگاهی از کلیه مقررات و قوانین مربوطه و بررسی کلیه جوانب امر می باشد.
16-کلیه هزینه های انتشار آگهی مناقصه بعهده برنده مناقصه می باشد.
17- با تبانی کنندگان در مناقصه برخورد قانونی به عمل آمده و شهرداری در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار است
18- ضمانت نامه های شرکت هایی که در نوبت اول این مناقصه ارائه دارند قابل قبول برای تجدید مناقصه می باشند
4- تضمین انجام تعهدات برنده مناقصه می بایست ده درصد مبلغ پیشنهادی با ارائه ضمانت نامه بانکی بابت تضمین انجام تعهدات ظرف مدت حداکثر 7 روز از ابلاغ برنده اقدام نماید و این تضمین به مدت شش ماه نزد شهرداری ضبط خواهد گردید.
5-محل بازدید: لنگرود شهر چاق و چمخاله
6- نحوه ارائه پیشنهاد قیمت پیشنهادهنده موظف است قیمت کل پیشنهادی خودرابر انساس میزان سود محاسبه و در سامانه ستاد قید نماید و میزان سود پیشنهادی خود را ارائه نماید.
7- اختیار قبول یا رد پیشنهاد شهرداری چاف و چمخاله در رد یا قبول هر یک یا تمامی پیشنهادات بدون آنکه احتیاج به ذکر دلیلی باشد مختار است.
8- کمیسیون معاملات کمیسیون معاملات راس ساعت 13:30 روز یکشنبه مورخ 1401.6.13 در محل دفتر شهرداری واقع در شهر چاف و چمخاله جنب پادگان شهید املاکی شهرداری چاق و چمخاله تشکیل خواهد گردید و حضور شخص پیشنهادد هنده(فقط یک نفر) با ارائه کارت ملی در جلسه بلامانع می باشد.
9 - انعقاد قرار داد: 1- برنده مناقصه موظف است حداکثر یک هفته پس از ابلاغ شهرداری با سپرده 10٪ مبلغ کل قرار داد به عنوان ضمانت اجرای تعهدات بر اساس قیمت پیشنهادی خود نسبت به انعقاد قرار داد که شهرداری مشخص خواهد کرد مبادرت نماید در غیر اینصورت سپرده شرکت در مناقصه وی بدون هیچگونه تشریفات قضایی به نفع شهرداری ضبط خواهد شد. 2- در صورتی که برنده مناقصه از پیشنهاد خود عدول نماید و حاضر به امضاء قرارداد نباشد یا تضمین انجام تعهدات را ارائه ننماید تضمین شرکت در مناقصه وی ضبط خواهد شد و نفر دوم به عنوان برنده مناقصه اعلام و چنانچه او نیز حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده وی نیز به نفع شهرداری ضبط و با نفر سوم نیز به همان نحو رفتار خواهد شد. 3- سپرده نفر اول تاسوم تا انعقاد قرارداد با برنده مناقصه نزد شهرداری باقی خواهد ماند که بعد از انعقاد قرارداد بانقر برنده تضمین شرکت در مناقصه نفرات بعدی بلافاصله مسترد خواهد شد.
10- دستگاه نظارت هماهنگی و نظارت لازم جهت انعقاد قرارداد و سایر موارد مرتبط با موضوع مناقصه حسب مورد بعهده واحد حقوقی و امور مالی و امر مان و رسیدگی شهرداری چاق و چمخاله می باشد.
تعهدنامه
شرکت ثبت شده به شماره تعهد می نمایم در صورتی که با وجود ساختمانی تاسیساتی و تجهیزاتی مصوب جلسه مورخ 136775 هیات وزیران (شماره 1-8682/50-4383 ) برای مناقصه پروژه تامین 49 نفر نیرو بمنظور جمع آوری حدود 15 تا 20 تن زباله سطح شهر، رفت و روب، حفظ و نگهداری فضای سبز حدود ۲۵ هکتار و کارهای عمرانی شهرداری، رانندگی و سایر امور اجرائی براساس نیاز شهرداری بمدت یکسال بصورت حجمی بر حسب دعوت شرکت نموده و برنده تشخیص داده شدم قبل از عقد قرارداد حداکثر تا پایان مهلت قانونی مقرر قرارداد مفاد اساسنامه و تعداد و وضع شر کا خود را با مفاد آئین نامه مذکور تطبیق دهم همچنین تعهد می نمایم چنانچه این شرکت به عنوان برنده دوم مناقصه تعیین گردید و عقد قرارداد با برنده اول مناقصه ممکن نشد و دستگاه اجرایی به این شرکت که برنده دوم است مراجعه نمود. قبل از عقد قرارداد خود را طوری آماده نمایم که حداکثر تا پایان مهلت قانونی مقرر برای عقد قرارداد مفاد اساسنامه و تعداد و وضع شر کا خود را با مفاد آئین نامه مورد بحث مطابقت دهم شهرداری اختیار دارد در صورت عدم انجام هر یک از تعهدات مذکور طی مهلتهای مقرر در قرارداد کار مورد مناقصه را با شرکت منعقد نموده و تضمین مشارکت در مناقصه شرکت را نیز به نفع شهرداری ضبظ نماید بدیهی است از این بابت شرکت حق هیچ نوع اعتراضی را نخواهد داشت. سمت و نام و نام خانوادگی دارندگان امضاء مجاز محل مهر و امضاء صاحبان امضاء مجاز شرکت برای اسناد تعهد آور شرکت برای اسناد تعهد آور
حسین ابراهیمی - شهردار چاف و چخاله
نوبت دوم 1401.10.08
|
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی
|