• آدرس : تهران - میدان هفت تیر - ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی - بعد از سه راه مشاهیر - کوچه سام- پلاک 17- طبقه 4
  • تلفن :5- 88349670 (021)
  • فکس : 88349673 (021)
  • وب سایت : www.ParsNamadData.com
  • ایمیل : Info@ParsNamadData.com




مناقصه : تجدید مناقصه اجرای لوله گذاری و رفع آب گرفتگی خیابان ها
گروه ها : پیمانکاری آب و فاضلاب , محوطه سازی ، جدول گذاری و پیاده رو سازی , ساختمان ,
منبع : محلی خوزستان 99.5.19 شرکت پارس نماد داده ها
www.parsnamaddata.com
تلفن:5-88349670-021
مناقصه گذار : منطقه یک شهرداری دزفول شماره : نوبت اول
تاریخ شروع : 1399/05/19 تاریخ درج : 1399/05/20
آدرس : خوزستان, خوزستان
آگهی تجدید مناقصه یک مرحله ای نوبت اول ؟
منطقه یک شهرداری دزفول در نظر دارد اجرای لوله گذاری و رفع آب گرفتگی خیابان های محدوده خود را از طریق تجدید  مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید.
لذا از کلیه شرکتهای واجد شرایط و مرتبط و دارای حداقل رتبه 5 در رشته ابنیه که مایل به همکاری در اجرای این پروژه می باشند تقاضا می گردد پس از درج این آگهی جهت دریافت اوراق و اسناد مناقصه به امور قراردادهای شهرداری دزفول مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 42259607 تماس برقرار نمایید
- مشخصات اجرایی: عملیات تخریب ، عملیات خاکی با دست و با ماشین، کارهای آزبست سیمانی، بتن پیش ساخته و بلوک چینی، حمل و نقل 
- هزینه برآورد شده اولیه جهت اجرای این پروژه به مبلغ 3.235.385.722 ریال که از محل کد اعتباری 2072029902 تامین و تا 25 درصد قابل افزایش یا کاهش می باشد
- تهیه و تامین کلیه مصاحل مصرفی مورد نیاز پروژه و کلیه ابزار کار به عهده پیمانکار می باشد 
- مدت زمان انجام پروژه  5 ماه می باشد که در صورت نیاز به تمدید با اعلام کتبی شهرداری کارفرما پیمانکار ملزم به ادامه کار می باشد 
- پرداخت کلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار می باشد
- به اوراق و اسناد ناقص مخدوش ، مشروط و فاقد ضمانت نامه یا ضمانت نامه نامعتبر ترتیب اثر داده نخواهد شد 
- شرکت کنندگان در مناقصه جهت خرید اسناد مناقصه مبلغ 600.000 ریال به حساب شماره 0106062116006 بنام منطقه یک شهرداری دزفول نزد بانک ملی ایران واریز و فیش واریزی را هنگام خرید اسناد مناقصه ارائه نمایند.
- جهت ضمانت شرکت در مناقصه 5 درصد مبلغ اولیه که باید طی یک فقره ضمانت نامه معتبر بانکی با اعتبار سه ماهه یا واریز وجه نقد به حساب سپرده شماره 211804308827916021 نزد بانک انصار از طرف شرکت کنندگان - شرکت کنندگان در مناقصه باید اوراق و اسناد را در سه پاکت الف - ب - ج که پاکت الف ضمانت نامه پاکت ب سوابق کاری - اساسنامه گواهی تایید صلاحیت پیمانکاران - رتبه و رشته و آخرین تغییرات شرکت پاکت ج - پیشنهاد قیمت و برآورد تهیه و در مهلت مقرر به شهرداری تحویل نمایند. 
- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات واصله مختار است.
-لازم به ذکر است در صورت انصراف برندگان اول تا سوم از عقد قرارداد سپرده شرکت در مناقصه آنان به ترتیب به نفع کارفرما ضبط خواهد شد 
- پس از انعقاد قرارداد ضمانت نامه معتبر معادل 10 درصد مبلغ پیمان به منظور تضمین انجام تعهدات از پیمانکار اخذ و این ضمانت نامه تا زمان تحویل قطعی پروژه نزد کارفرما باقی می ماند و جهت عودت آن طبق قانون و حسن انجام تعهدات پیمانکار اقدام خواهد شد. 
- مهلت خرید اسناد  و اوراق مناقصه از مورخه 99.5.19 تا پایان وقت اداری مورخه 99.5.29 می باشد 
- مهلت تحویل اسناد مناقصه و ارسال پیشنهادات به شهرداری تا ساعت 123 مورخ 99.6.3 میب اشد 
- زمان بازگشایی پاکتهای این مناقصه ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 99.6.4 در محل شهرداری مرکزی بوده و حضور شرکت کنندگان مناقصه در جلسه کمیسیون معاملات با هماهنگی دبیر کمیسیون معاملات بلامانع است 
- آدرس سایت اینترنتی شهرداری دزفول www.dezful.ir می باشد.
- آدرس منطقه یک شهرداری دزفول: خیابان پیام آوران نبش خیابان طالقانی تلفن 42259611 دورنگار 42242017 می باشد
آگهی شماره 1 از تعداد 1 آگهی. گزارش گیری شده در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۳ هجری خورشیدی


اخطار : کلیه حقوق جمع آوری این اخبار متعلق به مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده ها می باشد. هرگونه کپی برداری و سوء استفاده از این اخبار موجب پیگرد قانونی است.