مناقصه عمومی تامین مصالح و انجام فعالیت های آب بندی، بازگشایی و اصلاح مسیرها...-مناقصه روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه 1404, مناقصه عمومی تامین مصالح و انجام فعالیت های آب بندی، بازگشایی و اصلاح مسیرها...
[ نسخه چاپی ]

مناقصه عمومی تامین مصالح و انجام فعالیت های آب بندی، بازگشایی و اصلاح مسیرها...-مناقصه روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه 1404, مناقصه عمومی تامین مصالح و انجام فعالیت های آب بندی، بازگشایی و اصلاح مسیرها...

شماره آگهی :
PGSOC-LEC-MANHOLE-TE-02677
نوع آگهی :
تاریخ آگهی :
1404/02/28 - 2025-05-18 11:29:33
تاریخ شروع :
1404/02/27
نوع پایان آگهی :
1404/03/04
تهیه و ارسال اسناد :
شرکت پارس نماد داده ها- تلفن 2 الی 88349671-021
مناقصه گزار :
شرکت نفت ستاره خلیج فارس (سهامی عام)
شرح آگهی :

مناقصه عمومی دو مرحله ای تامین مصالح و انجام فعالیت های آب بندی، بازگشایی و اصلاح مسیرهای مابین منهول های OSW و CRW و پیت های در حال بهره برداری پالایشگاه
شماره مناقصه: PGSOC-LEC-MANHOLE-TE-02677
شرکت نفت ستاره خلیج فارس (سهامی عام) در نظر دارد تهیه مصالح، تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز و انجام فعالیت های ترمیم، آب بندی و بازگشایی مسیر مابین منهول های OSW و CRW و همچنین Valve Pit F.W و Sump Drum و Sump Pit موجود در سطح پالایشگاه را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای به شرکت واجد شرایط واگذار کند. بنابراین از همه شرکتهای معتبر دعوت میشود برای تهیه اسناد مناقصه از تاریخ 1404.02.27 تا تاریخ 1404.03.04 با ارسال نامه اعلام آمادگی خود را مطابق دستور العمل مکاتبات مندرج در وبگاه شرکت نفت ستاره خلیج فارس سربرگ مناقصات به آدرس WWW.PGSOC.IR به همراه فیش خرید اسناد را از طریق پست الکترونیکی ارسال کنند.
هزینه خرید اسناد: 2.000.000 (دو میلیون ریال) واریزی به حساب شماره 0223903811348 بانک تجارت با شماره شبا IR510180000000002390381134 به نام شرکت نفت ستاره خلیج فارس (متقاضیان به منظور دریافت شناسه اختصاصی پرداخت می بایست با بخش خزانه امور مالی به شماره 31312660- 076 و 31313357-076 و 31312635-076 تماس حاصل فرمایند.)
میزان ضمانت نامه شرکت در مناقصه: مبلغ 40.000.000.000 (چهل میلیارد ) ریال (در این مرحله دریافت نمی شود)
میزان پیش پرداخت: 50 (پنجاه) درصد مبلغ کل قرارداد در قبال دریافت ضمانت نامه بانکی معتبر
مدت قرارداد: 12 ماه
تاریخ بازدید: مورخ 1404.03.07 ساعت 9 متقاضیان باید حداکثر تا ساعت 11 مورخ 1404.03.05 نسبت به معرفی نماینده خود جهت بازدید اقدام فرمایند.
مهلت تسلیم بسته پیشنهادی مناقصه (پیشنهاد فنی (پاکت ب) و ارزیابی کیفی (پاکت د) در قالب لوح فشرده CD: تا پایان وقت اداری مورخ 1404.03.26
محل تسلیم بسته پیشنهادی مناقصه و محل تحویل کالا: بندرعباس، کیلومتر 13 محور بندرعباس به بندر خمیر، بلوار صنعت نفت، میدان نفت، شرکت نفت ستاره خلیج فارس امور حقوقی حاکمیت شرکتی و قراردادها
تلفن: 31310000- 076 داخلی 2919 دورنگار: 31313131-076 کدپستی: 7931181183 ایمیل: Legal@pgsoc.ir
روابط عمومی و بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس 

تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان رودبار غربی، کوچه کاووسی ، شماره 14 کد پستی 1546914411 تلفن : 26709500-021 فکس : 26709921-021

جهت دانلود اسناد مناقصه/مزایده .روی دکمه اسناد در ادامه کلیک کنید

خلاصه :
مناقصه عمومی تامین مصالح و انجام فعالیت های آب بندی، بازگشایی و اصلاح مسیرها...-مناقصه روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه 1404, مناقصه عمومی تامین مصالح و انجام فعالیت های آب بندی، بازگشایی و اصلاح مسیرها...
آدرس :
منبع :
سایت